ענת בנטוב שלום, קיבלתי את הצעתך

DHAGITD

New member
ענת בנטוב שלום, קיבלתי את הצעתך

זאת ההזמנה אני מוכנה לשלם עבור עיצוב, רוצה משהו פשוט ונחמד. , שם הכלה הוא 2 שמות, ולעשות את האנד המקובל בין החתן והכלה. בס"ד "נעלה את ירושלים על ראש שמחתינו" "קול ששון וקול שמחה, קול חתן וקול כלה" יעל רחל תומר אנו שמחים להזמינכם לחגוג עימנו את יום נישואינו שיתקיים ביום חמישי ד' בשבט תשס"ט 29.1.09 באולם "רגעים" עפולה קבלת פנים בשעה 19:30 חופה וקידושין 20:30 הורי הכלה הורי החתן גיטה וישראל יונה ויחיאל גרשנגולד דנין
 
ורק תזכורת בשביל הצפייה

אם התמונה מופיעה גדולה מדיי על המסך: לעמוד עם העכבר על התמונה להקליק ולא לעזוב, לגרור את העכבר למסגרת הכחולה של החלון באותה תמונה, ולעזוב את העכבר. התמונה מתכווצת ומתרחבת בהתאם לגודל החלון.
 

DHAGITD

New member
וואו ענתתתתת - את גדולה מהחיים..

פשוט מושלם מושלם מושלם.. זאת ההזמנה!! פשוט מדהים.. רק אם אפשר להזיז את הבס"ד לצד ימין.. תודה ענקית
 
בבקשה

ושיניתי גם את הצבעים של השמות כפי שביקשת - אל תהססי לבקש שינוי אם זה לא נראה לך... זה בסדר גמור מבחינתי, את לא צריכה להרגיש לא נעים והמון מזל טוב
 

DHAGITD

New member
ענת יקרה,

תראי, אני פשוט לא מותאת את המילים להודות לך, ברצינות! ההזמנה הראשונה שעשית והיחידה שקלטה את העין. מקווה שלא סיבכתי אותך כאן בפורום!! רק תיקון אחרון וקטן לפני הדפסה אחרי החופה וקידושין להוסיף בשעה.. שוב, המון תודה את מוכשרת גדולה ויש פה עוד המון.. אני אכנס לכאן לעיתים קרובות לראות עבודות שלכם, אחלה של פורום.
 
מה פתאום סיבכת...?!

הכל נעשה כאן בכיף - שלא תביני לא נכון, זה דיון שהתפתח בעקבות סוג העיצוב. אני כרגע ממחשב אחר - ובכיף אשנה מה שביקשת מאוחר יותר.
 

DHAGITD

New member
פשוט מושלםםםםםםםם!!

מדהים כבר אמרתי? ענתי, תודה ענקית! יש לך חלק בשמחה כפי שבטח הבנת.. אגב, נכנסתי לקישורים שלך והכל פשוט מיוחד וכשרוני. סופ"ש נפלא לך ולכולם.
 
מדהים../images/Emo23.gifורק תזכורת..

עבודה מהסוג שענת הכינה נעשתה מרצונה החופשי. חשוב, שוב, לציין שהפורום עוסק בעיצובים חובבנים שאינם כוללים עבודות מהסוג הזה וכל גולש רשאי לעצב כל סוג של בקשה שהוא רוצה.
על ההבנה
וענת - יצא ממש יפה
כל הכבוד
 
תודה ורציתי לשאול

לגבי העיסוק של הפורום - כיוון שגם אני בעצמי חדשה כאן. אני הבנתי שהעיצובים הם פרטיים ולא ניתנים מבעלי מקצוע. כלומר, שלא ניתנים כאן עיצובים של לוגו, כרטיסי ביקור או כל דבר אחר שמיועד לצרכים עסקיים ושאין אנו גרפיקאים אלא חובבי עיצוב. אבל לא ברור לי מה ההבדל בין העיצוב של ההזמנה (שהגדרת כעת שזה לא בתחום של העיצובים שניתנים כאן) לבין עיצוב לדף באלבום, או ברכה... זה לא שאשנה את תרומתי כאן - אבל סתם בשביל לדעת. אני, באופן אישי, רואה את נתינתי לעיצובים כאן בשני הבטים: כאתגר עיצובי עבורי וכתרומה לקהילה. כיוון שהעיצובים נעשים על פי טעמי האישי (כי אין דרישות מצד "הלקוח") אז אני נרתמת בכיף לדברים שאני מתחברת אליהם - ולמרות שאולי העיצובים שלי מושקעים אני לא גרפיקאית במקצועי ובעצם ניתן לומר שזה תחביב שהתפתח בצורה מקצועית.
 
זה בסדר גמור שאת שואלת..

ההבדל בין עיצוב ברכה - לעיצוב הזמנה, הוא שעל עיצובי הברכות שאנחנו מכינות לא דורשים כסף בחוץ, לעומת עיצובי הזמנות. כשלוקחים כסף על עבודה כמו לוגו אז בדר"כ הלקוח מבקש המון שינויים עד שהוא מגיע לתוצאה שרצה. אין לי בעיה לשנות את הצבע בשער לאלבום או את הכיתוב בברכה אבל כשזה מגיע לעיצוב מותג זה דורש יותר עבודה ויותר התעמקות בפרטים הקטנים. ואסור לנו לשכוח שזו התנדבות ולא עבודה. הפורום הזה נפתח בכוונה טובה ואמיתית לעזור לגולשים בשעות הפנאי שלי, אך לא להפוך אותו לעבודה שמחייבת להתעסק בה 24 שעות. מכיוון שאני יודעת איך הדברים האלה עובדים במשרדי הפרסום, ושעליהם גובים כסף, איני מעוניינת לקחת חלק. אך מותירה את ההחלטה בידי כל גולש. מקווה שהסברתי את עצמי
 
אז כנראה שהסיבה שלא הבנתי את זה נעוצה בעובדה

שאני כמעצבת אלבומים דיגיטליים מעצבת גם ברכות שהן חלק מהאלבום - וזה בהחלט בתשלום (וזה אפילו לא זול), ולכן, מבחינתי, אין הבדל בין לתת דף מעוצב של ברכה או אלבום לבין ההזמנה... אני גם בטוחה שאם לקוח ייגש למשרד פרסום ויבקש עיצוב כמו הברכות שניתנות כאן - הוא יקבל זאת וישלם. אני מסכימה איתך שהפורום נועד לתת מענה עיצובי שאינו מחייב ותלוי ברצונו הטוב של מי שהחליט להגיש את העזרה והכל בכיף. אני גם מאוד שמחה על האתגרים העיצוביים שמאתגרים ומוסיפים המון והמון תודה לך על היוזמה ועל הניהול המקסים - אני בטוחה שלא פשוט לנהל לבד פורום כזה - זה בהחלט מחייב ויישר כח.
 
ואני רוצה גם לספר

שהיה לי כאן מקרה של עיצוב שמישהי ביקשה כאן ואחר כך במסרים היא חזרה וביקשה שינויים ובצעתי אותם וכשראיתי שאני מחזירה לה שינויים מספר פעמים - לא התביישתי לומר לה שזה חורג ממה שאני מעניקה כאן כעזרה לקהילה בפורום (כלומר, ללא תשלום) ושאני מציעה לה לפנות לעזרה מקצועית.
 
המקרה הזה שתיארת

קרה לי לא פעם, כשניהלתי את "קומונת עיצובים" [שעסקה באותו נושא ומשם הכל התפתח], והצעתי את עזרתי וגם אחריי רדפו במסרים וזה אפילו עבר, בטיפשותי, למסנג'ר והפך להיות ממש מטרד עד שהחלטתי לעשות לזה סוף. כשאני מעצבת ברכה אני מכינה אותה מכל הלב עם מעט זמן של עבודה [ולפעמים קורה שאני יושבת על משהו כמעט שעה..] אבל לעצב משהו שדורש זמן, מחשבה מרובה, ומן הסתם גם המון שינויים, אני פחות מוכנה להיתרם. אני לא רוצה שתהיה פה אי הבנה. אני לא רוצה ש- DHAGITD תרגיש שהיא סיבכה אותך. סך הכל את עשית את זה מרצונך החופשי. ואני מקבלת את זה. אני גם רוצה לנצל את ההודעה הזאת ולהגיד לך המון תודה על העזרה והרצון לתרום ולעצב
 
אני חושבת, בדיוק כמוך, שהגבול הוא

שכשבחרתי לעצב משהו (באמת בכיף ומכל הלב) אז יש שינויים קלים שלעיתים צריך וזה בסדר גמור, אבל כשזה עובר את גבול הטעם הטוב ומתלוות לזה דרישות שונות - זה כבר מתאים לעיצוב מקצועי בתשלום והמקום הוא לא כאן.
 
את צודקת לחלוטין.

השורה התחתונה שלי היא.. שמנסיונות העבר [ונפגעתי מזה - לא פעם] אני לא מעוניינת לעשות זאת שוב. שולחת לך מסר בעניין דומה אבל שונה
 
למעלה