ענק במזגנים

yharpaz

New member
ענק במזגנים

צוות כלבוטק שלום, דבר ראשון כל הכבוד על התכנית ותתאזרו עכשיו בסבלנות כי הסיפור קצת ארוך. ברצוני לספר לכם על המוצר , השירות והיחס שקבלתי מחברת"ענק המזגנים" לאחר שרכשתי מהם מזגן מיני מרכזי מתוצרת תדיראן לדירתי בעלות של כ15000 ש"ח. ההתקנה התבצעה בביתי כשהמזגן במסתור הכביסה והתעלות בבוידם. הבוידם היה צר אך זה לא הפריע להם לדחוס לתוכו את המנוע בפנימי כך שאי אפשר לגשת אליו כלל במקרה של תקלה. התקנת המזגן הייתה בקיץ בו נולדה בתי והיה חם מאוד , אך המזגן לא קירר כלל. כמובןשהתשלום בוצע במזומן על כל הסכום. כשהתקשרתי ל"ענק המזגנים" הגיעו אלי רק לאחר שבועמהקריאה וכל פעם בדקו וטענו שזהו כושר הקירור של המזגן. רק כדי שתבינו , המזגן הוא בעל 5.5 כוחות סוס!!!! לאחר 4 פעמים - 4 שבועות של טכנאים שבאו וטענו עהכל בסדר , הגיע הטכנאי הראשי שבדק וגילה לתדהמתו כי חסר חלק במזגן שנקרא "קפילאר" החלק הזה אחראי למעשה לפיזור גז הקירור בצינורות ולמיזוג הבית. הוא אמר שזו פעם ראשונה שהוא רואה דבר כזה ולדבריו זה כמו שמכרו לי" אוטו ללא הגה". למרות זאת , טענו בענק המזגנים כי האחריות היא של תדיראן על המוצר ולא שלהם. אנחנו - אשתי אני ובתנו בת השבועיים , עברנו כמעט את כל הקיץ ללא מזגן . התקשרנו לענק המזגנים עשרות פעמים - אך ללא הועיל - יוסי מנהל השירות סירב לדבר איתנו וטען כי החלק - הקפילאר אינו בנמצא ויש לייצר אותו על מנת שיוכלו לבוא ולהחבר אואת למזגן. רק לאחר כחודש וחצי מהתקנת המזגן , השתמשנו בו וזאת גם רק לאחר דין ודברים ארוך ומייגע. כפי שהזכרתי בהתחלה , המנוע הפנימי והפיצול לחדרים נדחסו לבוידם כך שנוצר מצב שבו לאחד החדרים לא הגיע המיזוג מפני שהתעלה הייתה לחוצה מדי בין המנוע לדופן הבוידם. גם ליקוי חמור זה לא הסכימו ב"ענק המזגנים" לתקן אלא לאחר בקשות רבות ואז אילתרו לנו קיר גבס בחדר והמיזוג מגיע דרכו בדרך עקיפה. אני חושב שזהו מקרה של פגיעה בוטה בצרכן וידועוים לי מקרים רבים נוספים על יחסם של "ענק המזגנים" ללקוחותיהם. אני מרגיש זעם וכעס רב גם שאני כותב לכם ונזכר בהשפלה וביאוש שהיו מנת חלקנו במפגש עם "ענק המזגנים" אודה לכם מאוד אם תצרו איתי קשר להמשך הסיפור ואני אפנה אותכם לעוד לקוחות שגם להם היה נסיון מר מאוד עם ענק המזגנים.
 

SSLL

New member
רשת עולם המיזוג

בתגובה להודעה שתדע לך שבמקום אחר לא יותר טוב. קניתי מזגן בעולם המיזוג והם לא נותנים את הדבר הבסיסי שזה שרות לאחר קניה (לפי חוק הגנת הצרכן סעיף 18 א´). אני מחכה כבר יותר מחצי שנה שמישהו יבוא לתקן אבל לא מתיחסים אליך כי אחרי ששילמת להם הם לא מכירים אותך ולא מכירי בחובות שלהם כלפינו הצרכנים זאת הבעיה אצלנו במדינה עם נותני השירות הם לא מתיחסים או מזלזלים בנו הצרכנים (ויש יוצאים מהכלל) ואין מימוש של החוקים נגד כל החברות הללו. אצלי המזל הוא שהמזגן עובד אבל יש בעיות קוסמטיות שלא היו צריכות להיות ואם זה היחס לבעיות קטנות מה יקרה לבעיות גדולות יותר. תצויין לטובה החברה שמיצרת את המזגן שהם מצידם ניסו לעזור ואף עזרו בחלק מהמקרים. נכון להיום אני רוצה מהם פיצוי כספי על עוגמת הנפש שנגרמה לי ובמיוחד על הזילזול בי (בכסף שלי לא כי אותו הם קיבלו) וכרגע הם מאשימים אותי שאני מנעתי מהם לתת לי שרות וקוראים לי שקרן בזמן שהם משקרים חופשי. מה אפשר לעשות נגדם (דברתי איתם איזה מיליון פעם)ואם יש עוד אנשים שנפגעו מהם שיכתבו תגובה.כי מהחברה טוענים שכמעט ואין להם תלונות (אחוזים בודדים שזה לא נחשב ויש להם המון תגובות חיוביות). וזה כל הסיפור על קצה המזלג.
 
למעלה