ענני ממטוס ב-CB הענק!! מדהים! בסדן כמובן...וזה CB לתפארת,ללא ברקים כביכול...
supercellstorm New member 20/1/03 #1 ענני ממטוס ב-CB הענק!! מדהים! בסדן כמובן...וזה CB לתפארת,ללא ברקים כביכול...