ענייני תחושות...

thegreengirl

New member
ענייני תחושות...

אני חובבת גדולה של מוצרי אפל, יש לי אייפוד נאנו, אייפון 4 ואייפד חדש. מאז שהתחלתי להשתמש באייפד אני חייבת לציין שאני מרגישה קצת פראיירית... אני צריכה לשבת ולנבור מלא זמן באינטרנט כדי למצוא תוספים שיעזרו לי להעביר סרטים לאייפד, להמיר קבצים, לסנכרן עם אייטונס.. כשבעצם יכולתי לקנות טאבלט "רגיל" ולגרור עם העכבר איזה קובץ שבא לי. אני מתקשה להעביר קבצים, להוריד מהמייל מסמכים לתוך האייפד וכו' מעבר לזה, הנושא של פלאש נראה לי הזוי לחלוטין, ואני מרגישה מטומטמת על כך שקניתי מוצר שמגביל אותי בכל כך הרבה תחומים בשימוש בו.
עוד לא התחלתי אפילו לשלם על האייפד, בבקשה תזכירו לי למה אפל זה טוב...
 

Bootrom Bob

New member
את זה שואלים לפני שקונים, לא?

בעיקר ממישהי שיש לה כבר אייפון ואייפאד ודברים כמו הצורך להשתמש ב-iTunes, היעדר פלאש וכו' אמורים להיות ידועים. לדעתי (וזו דעתי בלבד ובלי ניסיון לפגוע חלילה), אייפון קונים כי הוא מכשיר שימושי מאוד למרות המגבלות, אייפאד קונים בשביל להגיד "תראו, יש לי".
 

thegreengirl

New member
מממ... לא

קניתי אותו בשביל הנוחות (שהיא רבה) ובשביל מצגות בעבודה. את כל המגבלות ידעתי מראש אבל חשבתי שאם כל כך הרבה אנשים משתמשים במוצרים האלה, כנראה שיש דרכים קלות לעקוף, או שפשוט המגבלות לא משמעותיות. לא יודעת אם עשיתי חכם שהגבתי לך בכלל, לא נראה לי שיש איזושהי מהות בתגובה שלך.
 

Bootrom Bob

New member
לצרכים האלה אכן יותר מתאים טאבלט רגיל

למה אייפאד? איזה ייתרון יש לו במצגות?
 

AYELET1

New member
למה את ממירה קבצים? כדי לצפות בסרטים?

בשביל זה יש למשל OPLAYER אני משתמשת בן באייפון. מחירו דולר עד 5 (לא זוכרת בדיוק) והוא מאפשר צפיה בפורמטים רבים. אינך חייבת לסנכרן עם אייטיונס (רק כדי לשדרג גרסה) ומומלץ גם מידי פעם כדי לגבות את התוכנות (אם אפל תחליט להסיר את מה שיש לך מחנות הישומים) מוסיקה וסרטים ניתן גם אחרת.
 

thegreengirl

New member
איך אפשר להעביר סרטים שלא דרך האייטונס??

אני מאד אשמח אם תוכלי להגיד לי זה יעשה לי את החיים ממש ממש קלים...
 

LinkTree

New member
ישנן כמה תוכנות והסבר

ראשית מעבירים עם האייטיונס רק שעושים את זה בלי סינכרון פשוט בהוספה. תוכנה מעולה היא למשל VLC (שנראה לי שכבר לא זמינה בחנות) אבל ישנן עוד תוכנות דוגמת YXPLAYER למשל בתמונה המצורפת ניתן לראות איך מוסיפים וידאו לאייפד / אייפון בלי צורך בהמרות ושטויות - אגב זה עובד לכל סוגי הקבצים
 
למעלה