ענייני קווסטים

ווינגז

New member
ענייני קווסטים ../images/Emo132.gif

את כל השאלות לגבי סוגי קווסטים, הדרך לסיים אותם, ה-NPC המעורבים ועוד - בבקשה לשרשר לפה. אנא השתדלו לפרט את הבעיה שלכם בבירור, בכדי שנוכל לעזור.
 

שריתושי

New member
שאלה בקשר לסקיל מייקר

איזה קריסטל מעלה מהירות בנעליים? אני רוצה ליצור לי נעליים ואני רוצה שיהיה בהם גם מהירות. אני יכולה להשים גם קריסטל שיתן לי עוד STR וגם קריסטל שיתן לי מהירות? מה עוד? יש הצעות?
 

שריתושי

New member
מצאתי את זה:

Type of Crystal – Stat added – [Low Grade, Mid Grade, High Grade] Diamond: Weapon Attack [1, 2, 3] – Only usable on weapons Sapphire: Magic Attack [1, 2, 3] – Only usable on weapons Garnet: Accuracy [2, 3, 5] Opal: Avoid [2, 3, 5] Aquamarine: Jump [1, 2, 3] Amethyst: Speed [1, 2, 3] Topaz: HP [10, 20, 30] Emerald: MP [10, 20, 30] Black Crystal: Random [1, 2, 3] Dark Crystal: Random [2, 3, 5] Power Crystal: STR [2, 3, 5] DEX Crystal: DEX [2, 3, 5] Wisdom Crystal: INT [2, 3, 5] LUK Crystal: LUK [2, 3, 5] Secret Crystal: Level Requirement [-1, -2, -3] – Not yet available in game. [Low Grade, Mid Grade, High Grade] כלומר, אם אני מוספיה קריסטל עשוי מ-10 אמטיסיטים הוא יעלה לי רק +1 SPEED??? ואם אני מוסיפה קריסטל אחד שעשוי מ-10 אבנים של STR אני אקבל +2? יש סיכוי חקבל יותר או סיכון לקבל פחות? כדאי לשים גם את השיקוי הורוד של נעליים? תודה
 

yonVata

New member
הנה ההסבר של איציק:

http://www.tapuz.co.il//Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1694&MessageId=143785811&PageNumber=1&Archive=0 זה דיי ממצא הכל לדעתי, אם יש משהו שלא הבנת תשאלי
 

שריתושי

New member
זה לא עונה לי על השאלות

כלומר, אם אני מוספיה קריסטל עשוי מ-10 אמטיסיטים הוא יעלה לי רק +1 SPEED??? ואם אני מוסיפה קריסטל אחד שעשוי מ-10 אבנים של STR אני אקבל +2?
 

deisy

New member
בואי נעשה סדר

10 אורים של אמטיסים יתנו לך +1 10 של + 1 יתנו לך +2 10 של +2 יתנו לך +3 וכנ"ל לגבי הקריסטלים של ה SRT 10 מוכנים של STR יתנו לך +1 140 של +1 יתנו לך +3 10 של +3 יתנו לך +5 וכמובן שלהכל יש אחוזי הצלחה ויתכן ולא יצליחו
 

yonVata

New member
וכשהיא אמרה 140

היא כמובן התכוונה ל10
ובנוגע ל"שיקוי הוורוד" אם תוסיפי סימולטור לחפץ שאת מייצרת יש סיכוי יותר טוב שהחפץ יקבל סטאטים מעל הממוצע, כשיש סיכוי שהחפץ יתפוצץ... (למיטב ידיעתי מכל מי שהשתמש בסימולטור עדין לא קרה שהתפוצץ החפץ... אבל זה לא אומר שאין פעם ראשונה...) מקווה שהפעם עניתי בצורה טובה.
 

deisy

New member
נכון...

בדיוק לזה התכוונתי
ככה זה כשמקלידים מהר
 

שריתושי

New member
מה הסיכוי שיקבלו אותי למגטיה PQ?

אני רק רמה 71. אני יכולה לשרוד שם? ללכת מאוחר יותר?
 

yonVata

New member
אנלא יודע איך זה...

כשאני הייתי הולך לשם הייתי צריך להביא אנשים איתי כי הפיקיו הזה דיי ריק בברה... בכל מקרה, רוב הפיקיו זה סתם להרביץ למפלצות וכאלה, נראה לי שאת תהיי שם סבבה
אם הפיקיו הזה נטוש עדין אני מניח שיקחו כל אחד
 

yonVata

New member
זאת לא הייתה כוונת המשורר!...

שאלת אם את חלשה לפיקיו או לא, אז אמרתי שאני לא יודע, כי אני הלכתי לשם רק מרמה 79 לדעתי... (ואני פירסט, אז מין הסתם לא לקחו אותי בגלל ההתקפה ה"גבוהה" שלי...) אבל אם אין אנשים אז בטוח שיקחו אותך ברצון!... מה שכן ממה שאני זוכר זה לא פיקיו מאוד קשה (אולי חוץ מהבוס שהוא דיי מרגיז...) בכל מקרה שיהיה המון בהצלחה, ומצטער אם פגעתי
 

deisy

New member
יון,

אתה יכול לרשום לעצמך פדיחה לסכמ"ש הקרוב
 

yonVata

New member
אני מאשים את סיו!

והטלפוני "נו נו נו" שלה /tapuzforum/images/Emo6.gif
 

deisy

New member
הפעם

לא ילך לך... היא בחול, אין "נו נו נו" תמצא תירוץ אחר
 
למעלה