עניין מעניין כנסו

עניין מעניין כנסו

טוב בזמן האחרון אני שמה לב שסרטי שואה יוצאים וכל הקטע הזה של היהדות נהייה "מודרני" אתם יודעים מדונה קבלה אסתר... בעיקר בחודשים האחרונים שסרטי שואה יוצאים הרבה וכל מני כאלה.. רציתי להעלות ת'שאלה בפורום האם סרטי שואה... טרנד חולף. (לצערי הרב זאת חוצפה אבל זאת דעתי) או שבמאים מגלים עניין אמיתי בנושא.. מה דעתכם? רשימת שינדלר.. הפסנתרן..? זה רק טרנד מה עולה במוח המבאים בשניהי שהם כותבים אתה תסריט ועולה במוחם הרעיון על סרט שואה..
 

Stansfield

New member
לדעתי לא

לדעתי הם באמת מגלים עניין... אולי אני סתם אופטימית אבל לא יודעת. העובדה שסטיבן ספילברג יהודי לדעתי עזרה להפוך את "רשימת שינדלר" לסרט יותר רגיש ויפה ולדעתי הוא אישית גם יותר נקשר אל הסרט מאשר אל סרטים אחרים שלו. אני מאוד לא אוהבת את ספילברג בכלליות אבל אני באמת מאמינה שהוא גילה עניין וזה טוב. הפסנתרן, רומן פולנסקי, לדעתי הסרט מראה את הרגישות בה התייחסו לעניין ולדעתי גם פה יש המון עניין מבחינת הבמאי אבל באמת שאני לא יכולה ממש להחליט כזה דבר, זו סתם דיעה. וד"א, אני לא בטוחה/חושבת שרומן פולנסקי ו/או סטיבן ספילברג כתבו את התסריטים
 

מיצי007

New member
אמממ../images/Emo68.gif

למה את קוראת בדיוק טרנד חולף? כי רשימת שינדלר וגם הפסנתרן יצאו לפני כמה שנים טובות וכל הקטע עם היהדות בכלל זה רק משהו שהולך ומתחזק לאחרונה לא משהו שפתאום הופיע בחודשים האחרונות.... שני הסרטים שציינת נוצרו ע"י במאים יהודיים אגב, אז נראה לי שיש שייכות מסויימת לעניין מאשר טרנדיות.
 

Stansfield

New member
בעעעע חח

לא זכרתי שגם פולנסקי יהודי טוב, חצי הוליווד יהודית
 

מיצי007

New member
כן

ופולנסקי עוד חי בתקופת השואה שם....בפולין הרחוקה
 

leegil

New member
גם בריאן סינגר גילה עניין בשואה

ועשה את הסרט APT PUPILE המצויין ובל נשכח את מגנטו מאיפה הוא בא. ועכשיו ברצינות אני חושב שהקולנוע הוא אחד האמצעים האחרונים שנשאר להפצת השואה וסיפוריה הנוראים,אז מבחינתי גם אם זה טרנד או לא אני עדיין מעריך את מספרי הסיפורים בגלל שצריך תמיד לזכור ולא לשכוח,ובמקרה של הבמאים שהוזכרו הם גם יהודים אז יש להם גם צד אישי בעניין וכן ירבו.
 
למעלה