עניין ה../images/Emo168.gif הסתדר בנתיים
אתמול קניתי אותה ולמזלי שקובי בדק אתמול במחש (הוא חושד במשהו) עדיין לא ראו את החיוב מחר זה כבר היום נישואין בנתיים הגיטרה בעבודה שלי היום אני אקח אותה הבייתה. רק מקווה שזה ימצא חן בעיניו ו
לכל הבנות המקסימות שניסו לעזור