עניין ה
הסתדר בנתיים

yoyo10

New member
עניין ה../images/Emo168.gif הסתדר בנתיים

אתמול קניתי אותה ולמזלי שקובי בדק אתמול במחש (הוא חושד במשהו) עדיין לא ראו את החיוב מחר זה כבר היום נישואין בנתיים הגיטרה בעבודה שלי היום אני אקח אותה הבייתה. רק מקווה שזה ימצא חן בעיניו ו
לכל הבנות המקסימות שניסו לעזור
 

רחלילי

New member
יויו-יום נישואים שמח!

לא בקיאה בפרטים אך מבינה שהשקעת!!!! שיהיה במזל טוב!
 

tiny dancer

New member
אל תדאגי

אני בטוחה שהוא יאהב את המתנה שלו אני לא אהיה כאן מחר אז אני מאחלת לך כבר מהיום, יום נישואים שני שמח ומאושר ולעוד המון שנים טובים יחד
 

yoyo10

New member
../images/Emo51.gif בנות

מקווה להצליח להשאר ערה מחר עד לחצות ולא להרדם כמו בשנה שעברה
 
למעלה