עניין המנוע ----

  • פותח הנושא C T S
  • פורסם בתאריך

C T S

New member
עניין המנוע ----

אני לומד כרגע לתיאוריה. במנוע ללמוד כל חלק וחלק לתיאוריה? או את הדברים הבסיסיים? ממה שעשה תיאוריה לפחות האם היו הרבה שאלות על המנוע? היו קשות? אני אסתכל ב מאמרי הפורום גם ננסה להבין טוב יותר למרות שאני דיי מסתדר. ד"א לומד מהספר של התיאוריה - 2006.
 

C T S

New member
פששש אחי מה זה עזרת לי!אין לך מושג!

ועכשיו ברצינות מישהו יכול להביא לי תמונה של כל הסיפור הזה ראיתי שמישהו פעם הביא פה ואני לא מוצא תודה
 

MrJacKasS

New member
אם מתשובותי עולה כי

לא התיחסתי ברצינות לשאלתך, אני מצטער . פשוט זוהי התשובה הפשוטה ביותר - ללמוד הכל . אל תהמר על נושאים שאולי לא יהיו לך במבחן . חבל סתם לשלם עוד 113 ש"ח . עניתי לך ברצינות רבה - תלמד פשוט הכל . זו כבר בחירה שלך מה ללמוד ומה לא, אני רק מציע לך עצה .
 

Superdror

New member
ברמת העקרון עדיף שתדע הכל.

בעבר נזלג אל הפורום מידע כי לא ישאלו יותר שאלות בתאוריה המתייחסות לחלקי המנוע(מהו טלטל, מהו גל הזיזים), אלא רק שאלות בנוגע לתקלות ותיקונם/השפעתם ומה יש לעשות והיה וקרה..... אם זאת, למידע זה אין אישור ממשרד הרישוי, ולכן עדיף לדעת הכל. אם יש משהו ספציפי שאתה לא מבין בספר או לא בטוח לגביו ב100%, אני אשמח אם תעלה את שאלתך פה ואני אנסה לתת לך את ההסבר הכי ברור והכי קל.
 

C T S

New member
תודה על התשובה הרצינית, בעיקרון..,.

זה מה שהתכוונתי לשאול . האם ישאלו על גל הזיזים ועל הטלטל וכד'. אני מעדיף לעבור בכל זאת על הכול כדי להיות בטוח, ואם יהיו לי שאלות אשאל כאן. תודה על ההסבר.
 

NewUser4

New member
תיאוריה

תלמד את כל מה שצריך מהספר, אל תדלג על שום פרק, לא מומלץ להמר על חומר. השמועה הזאת שנפוצה על כך שאין יותר שאלות על חלקי המנוע היא בגדר שמועה בלבד.
 

C T S

New member
ד"א מישהו יכול להביא לי שרטוט של

המנוע ?!
 

C T S

New member
תודה, אבל ...

יש לי את האיור הזה ובחלקים הנעים הטלטל לא מצוייר שם ועוד כמה חלקים.
 
למעלה