תודה על חידוד הדברים אביתר
תודה על חידוד הדברים אביתרכל מילה שלך מדוייקת ונכונה !
תודה על חידוד הדברים אביתרכל מילה שלך מדוייקת ונכונה !
תגובההמפתח: תרבות הנהיגה !!! נכון מאוד !
תרבות כזו טרם החלה להתפתח בישראל. אין אפילו ספר על זה. זה גם קשור במנטליות החמה שלנו ! הלוואי ונלמד מהגרמנים או הבריטים את המלאכה !
נכון מאוד: הכל מתחיל ונגמר בכיסתגובה
כספים פה מתבזבזים סתם במקום להחמיר את התנאים לקבלת רישיון הם יודעים רק איך לעשות כסף במדינה הז אתה לא עושה רישיון אתה קונה אותו תטפלו במשרד התחבורה ובכבשים תנגעו בנקו' הרגישות של הנהגים תחרימו מכוניות לחודשים תלוי בזמן העברה תאמיני שהוא יראה שזה פוגע בכיס שלו הוא יתנהג אחרת תסמכו על דבריי
יש כסף למדינה!.נכון מאוד: הכל מתחיל ונגמר בכיס
אחרי שהשקעתי המון זמן לקרואהמפתח: תרבות הנהיגה !!! נכון מאוד !
תרבות כזו טרם החלה להתפתח בישראל. אין אפילו ספר על זה. זה גם קשור במנטליות החמה שלנו ! הלוואי ונלמד מהגרמנים או הבריטים את המלאכה !
אני מעדיף "קוקה-קולה" ! כמו שאתהאחרי שהשקעתי המון זמן לקרוא
את הכל.... קודם כל....אביתר...תרגע...שב, שתה קצת מים, הכל יהיה בסדר, בלי עצבים ידידיהבעיה במדינה שלנו היא משך התהליכים...כמו שציין אחד מחברי הפורום, ויסלח לי שאני לא זוכר מי כתב את זה כי היו פה המון הודעות נתיבי איילון נסללים משנת 1974...ועד היום טרם הושלמו....האיילון היום הוא צרה נקודה וכך כל כביש שמתחבר אליו. בשנת 1974 כשהתחילו כנראה לסלול ולבנות את האיילון על מחלפיו הרבים תכננו אותו לשנת 1980 לכל היותר כנראה....והיום אנחנו בשנת 2004 ועדיין ממתינים שיסיימו אותו עפ"י התוכניות של 1980 כנראה. פרוייקטים במדינת ישראל נמתחים כמו מסטיק ואני לא מבין איפה האינטרס כאן של כל הנוגעים בדבר....בין אפ מדובר בממשלה שמקצה את התקציב בין האישורים הנדרשים, משך העבודה של הקבלן....זה פשוט לא נתפס הגיוני!!! אני מקווה מאוד באוקטובר להתחיל ללמוד הנדסת בניין ויסלח לי אביתר אם בעוד 5 שנים אני אהיה טרוריסט שמתכנן כבישים גם כן, קח בחשבון שלא זה שמתכנן את הכביש בפועל הוא האשם אלא המדינה שמתכננת לבנות כביש כזה או אחר. אני לא מבין איפה הכדאיות של קבלן לקבל מכרז של כביש מזורגג באורך של 250 מטר, נתיב מסכן אחד ולעבוד עליו במשך שנה שלמה?! איפה הכסף שהוא משלם לפועלים? איפה הכסף שהוא מעמיד כלים במשך שעות היום ללא מעש, איפה הכסף שהוא מפסיד על זה שהוא תוקע את עצמו בפרוייקט בלי שהוא עובר לפרוייקט הבא, טמטום נקודה ולצערנו הדבר נעשה כך אך ורק בעבודות ממשלתיות ואך ורק במכרזים עירוניים, תראו איך יזמיפ פרטיים עובדים, תראו את כביש 6 באיזה מהירות נסלל בפועל...כשהכסף יוצא מהכיס של היזם כל דקה ללא עבודה היא הפסד של כסף וככה אנחנו חיים במדינה שכל מה שקשור ב"גדולים" שיושבים במשרדי הממשלה ומחכים שמישהו יעיר אותם. המצב היום בכבישים הוא בעיה רצינית שלא תיפתר באמצעות עוד מחלף ועוד מנהרה...זה פשוט אקמול לחולה סופני, זה לקחת בעיה ממקום אחד ולהעביר אותה למקום אחר.... ראו את הירידה ממחלף השלום מאיילון מכיוון דרום....יורדים מהמחלף לתוך רמזור, תוקעים את כל העסק...פניתם שמאלה.....אללה יודע מי הפסיכופט שרוצה להכניס כביש של 5 נתיבים לתוך הנתיב וחצי המחורבנים שעוברים ליד הקריה....תגידו לי אלה לא מטומטמים? אבא של המטומטמים! מה שמנסים היום לעשות בכבישים זה לנסות להעביר 500 קוב מים דרך צינור חצי צול ב5 דקות, פשוט משחקים בקקה, כל תוספת של נתיבים תהיה מגוחכת, צחוק מעבודה, חברת נתיבי איילון צריכה להגיע למסקנה שאת העומס בכביש הטיפשי הזה אי אפשר לפתור ע"י עוד מחלף, עוד מנהרה או עוד גשר....בין כה וכה עד שהם מקימים אותו כבר מתעורר צורך בעוד שלושה..... מזכיר לי פרוייקט בבאר שבע....הרחבת שדרות טוביהו....שני קטעי כביש, הרחבה לאורך של 600-700 מטר, תוספת של נתיב לכל כיוון, השקיעו בו מעל 25 מיליון שקל, מחצית הסכום בכדי לכסות קברים שמצאו על התוואי מימי אנטיוכוס השמיני או לא יודע מה.... כל כך הרבה כסף, כל כך הרבה התעסקות בשטויות אבל לא לקחו בחשבון שהכביש הזה, היום, על ששת נתיביו עובר בלב העיר ואתם יודעים מה.....אפילו מעבר מסריח להולכי רגל לא חשבו לעשות....התוצאה...פחות מחצי שנה כביש פתוח בחלקו, כבר 6 אנשים נדרסו, האחרון חבר של אחותי הקטנה, ילד בן 14 נדרס לפני שבועיים נפצע במצב קשה והיום נמצא בבית לוינשטיין. אני לא יודע מי אשם כאן אבל אני מתצביע על העיריה שבפרוייקט לא כללו גשר מעבר להולכי רגל או מעבר חציה מרומזר נשלט ע"י לחיצה או לא יודע מה.... נראה כמה עוד יידרסו בכביש הזה עד שמישהו יתעורר. תכלס, אף רכבת, ואף מידיבוס או מיני בוס ואף תוספת של קווים ואף תוספת של מסילות לא תפתור את הבעיה בכביש, מדינת ישראל במצבה הנוכחי צריכה לגבות אגרת גודש כמו במדינות אירופה ובכך לגרום לאנשים להיות מחוסרי ברירה ולאלץ אותם להשתמש במערכות להסעת המונים, הרחבה של כביש מייצרת את האפקט ההפוך לגמרי. יום טוב
ויי,ויי,ויי, מה כל הקיטורים האלה?אני מעדיף "קוקה-קולה" ! כמו שאתה
מציין המצב היום בכי-רע. נכון מאוד: אגרת גודש היא פתרון ארוך ושים לב להודעתו של איתי בירגר: הוא צודק באשר למיסוי, אך צעד זה צריך לבנות לאט-לאט ובהתמדה כדי שלא יעורר אנטגוניזם ! בארצנו, בונים כל תשתית בצורת הסאלאמי ! כלומר כל פעם עוד פרוסה ועוד קצת וכאשר מסיימים את הפרוייקט, הוא כבר לא עונה על הצרכים...
זו תהיה הפתעה יא אופטימי !ויי,ויי,ויי, מה כל הקיטורים האלה?
הרי בהשוואה למה שהיה לפני 20-30 שנה המצב לאין ערוך טוב יותר והפריפריה נגישה יותר למרכז(אם כי עדיין לא מספיק) גם בזכות כביש 6 וגם בזכות הרכבת המשתפרת. נכון, אנחנו עוד לא אירופה ולא אמריקה אבל אוטוטו נפתח ( סוף כל סוף) נתב"ג 2000 , הקו לי-ם, מכרזים לקו המהיר גם יצאו, ממשיכים את איילון עד שפיים, אז משהו בכ"ז זז - קצת אופטימיות חבר'ה!!! מרה שחורה לפני יום עצמאותנו? ועוד דבר, בפסח האחרון הייתי בנופש בגליל העליון והופתעתי לטובה מרמת הכבישים שם, אפילו הפיתולים לצפת הורחבו, יש תאורה בלילה, הרבה קטעי דרך דו מסלוליים - תענוג. אפילו הנסיעה בחזרה למרכז עברה בנעימים ( כן, דרך כביש 6 המושמץ אך הנפלא, יש למנהר את הקטע מעירון ליוקנעם ובצד השני לסלול עד ב"ש ) אז מספיק לקטר. ד"ר, (תהיה חתונה על גג קטר?) שנחזור לדיליז'נס?
על גג פח לוהט - של קטר כמובןויי,ויי,ויי, מה כל הקיטורים האלה?
הרי בהשוואה למה שהיה לפני 20-30 שנה המצב לאין ערוך טוב יותר והפריפריה נגישה יותר למרכז(אם כי עדיין לא מספיק) גם בזכות כביש 6 וגם בזכות הרכבת המשתפרת. נכון, אנחנו עוד לא אירופה ולא אמריקה אבל אוטוטו נפתח ( סוף כל סוף) נתב"ג 2000 , הקו לי-ם, מכרזים לקו המהיר גם יצאו, ממשיכים את איילון עד שפיים, אז משהו בכ"ז זז - קצת אופטימיות חבר'ה!!! מרה שחורה לפני יום עצמאותנו? ועוד דבר, בפסח האחרון הייתי בנופש בגליל העליון והופתעתי לטובה מרמת הכבישים שם, אפילו הפיתולים לצפת הורחבו, יש תאורה בלילה, הרבה קטעי דרך דו מסלוליים - תענוג. אפילו הנסיעה בחזרה למרכז עברה בנעימים ( כן, דרך כביש 6 המושמץ אך הנפלא, יש למנהר את הקטע מעירון ליוקנעם ובצד השני לסלול עד ב"ש ) אז מספיק לקטר. ד"ר, (תהיה חתונה על גג קטר?) שנחזור לדיליז'נס?
מסכים עם כל מילה שלך, ערן!אחרי שהשקעתי המון זמן לקרוא
את הכל.... קודם כל....אביתר...תרגע...שב, שתה קצת מים, הכל יהיה בסדר, בלי עצבים ידידיהבעיה במדינה שלנו היא משך התהליכים...כמו שציין אחד מחברי הפורום, ויסלח לי שאני לא זוכר מי כתב את זה כי היו פה המון הודעות נתיבי איילון נסללים משנת 1974...ועד היום טרם הושלמו....האיילון היום הוא צרה נקודה וכך כל כביש שמתחבר אליו. בשנת 1974 כשהתחילו כנראה לסלול ולבנות את האיילון על מחלפיו הרבים תכננו אותו לשנת 1980 לכל היותר כנראה....והיום אנחנו בשנת 2004 ועדיין ממתינים שיסיימו אותו עפ"י התוכניות של 1980 כנראה. פרוייקטים במדינת ישראל נמתחים כמו מסטיק ואני לא מבין איפה האינטרס כאן של כל הנוגעים בדבר....בין אפ מדובר בממשלה שמקצה את התקציב בין האישורים הנדרשים, משך העבודה של הקבלן....זה פשוט לא נתפס הגיוני!!! אני מקווה מאוד באוקטובר להתחיל ללמוד הנדסת בניין ויסלח לי אביתר אם בעוד 5 שנים אני אהיה טרוריסט שמתכנן כבישים גם כן, קח בחשבון שלא זה שמתכנן את הכביש בפועל הוא האשם אלא המדינה שמתכננת לבנות כביש כזה או אחר. אני לא מבין איפה הכדאיות של קבלן לקבל מכרז של כביש מזורגג באורך של 250 מטר, נתיב מסכן אחד ולעבוד עליו במשך שנה שלמה?! איפה הכסף שהוא משלם לפועלים? איפה הכסף שהוא מעמיד כלים במשך שעות היום ללא מעש, איפה הכסף שהוא מפסיד על זה שהוא תוקע את עצמו בפרוייקט בלי שהוא עובר לפרוייקט הבא, טמטום נקודה ולצערנו הדבר נעשה כך אך ורק בעבודות ממשלתיות ואך ורק במכרזים עירוניים, תראו איך יזמיפ פרטיים עובדים, תראו את כביש 6 באיזה מהירות נסלל בפועל...כשהכסף יוצא מהכיס של היזם כל דקה ללא עבודה היא הפסד של כסף וככה אנחנו חיים במדינה שכל מה שקשור ב"גדולים" שיושבים במשרדי הממשלה ומחכים שמישהו יעיר אותם. המצב היום בכבישים הוא בעיה רצינית שלא תיפתר באמצעות עוד מחלף ועוד מנהרה...זה פשוט אקמול לחולה סופני, זה לקחת בעיה ממקום אחד ולהעביר אותה למקום אחר.... ראו את הירידה ממחלף השלום מאיילון מכיוון דרום....יורדים מהמחלף לתוך רמזור, תוקעים את כל העסק...פניתם שמאלה.....אללה יודע מי הפסיכופט שרוצה להכניס כביש של 5 נתיבים לתוך הנתיב וחצי המחורבנים שעוברים ליד הקריה....תגידו לי אלה לא מטומטמים? אבא של המטומטמים! מה שמנסים היום לעשות בכבישים זה לנסות להעביר 500 קוב מים דרך צינור חצי צול ב5 דקות, פשוט משחקים בקקה, כל תוספת של נתיבים תהיה מגוחכת, צחוק מעבודה, חברת נתיבי איילון צריכה להגיע למסקנה שאת העומס בכביש הטיפשי הזה אי אפשר לפתור ע"י עוד מחלף, עוד מנהרה או עוד גשר....בין כה וכה עד שהם מקימים אותו כבר מתעורר צורך בעוד שלושה..... מזכיר לי פרוייקט בבאר שבע....הרחבת שדרות טוביהו....שני קטעי כביש, הרחבה לאורך של 600-700 מטר, תוספת של נתיב לכל כיוון, השקיעו בו מעל 25 מיליון שקל, מחצית הסכום בכדי לכסות קברים שמצאו על התוואי מימי אנטיוכוס השמיני או לא יודע מה.... כל כך הרבה כסף, כל כך הרבה התעסקות בשטויות אבל לא לקחו בחשבון שהכביש הזה, היום, על ששת נתיביו עובר בלב העיר ואתם יודעים מה.....אפילו מעבר מסריח להולכי רגל לא חשבו לעשות....התוצאה...פחות מחצי שנה כביש פתוח בחלקו, כבר 6 אנשים נדרסו, האחרון חבר של אחותי הקטנה, ילד בן 14 נדרס לפני שבועיים נפצע במצב קשה והיום נמצא בבית לוינשטיין. אני לא יודע מי אשם כאן אבל אני מתצביע על העיריה שבפרוייקט לא כללו גשר מעבר להולכי רגל או מעבר חציה מרומזר נשלט ע"י לחיצה או לא יודע מה.... נראה כמה עוד יידרסו בכביש הזה עד שמישהו יתעורר. תכלס, אף רכבת, ואף מידיבוס או מיני בוס ואף תוספת של קווים ואף תוספת של מסילות לא תפתור את הבעיה בכביש, מדינת ישראל במצבה הנוכחי צריכה לגבות אגרת גודש כמו במדינות אירופה ובכך לגרום לאנשים להיות מחוסרי ברירה ולאלץ אותם להשתמש במערכות להסעת המונים, הרחבה של כביש מייצרת את האפקט ההפוך לגמרי. יום טוב
אני בינתיים מתערבב עם עצמימסכים עם כל מילה שלך, ערן!
אגב, ברוך הבא למועדון! seffic תיכף מסיים את התואר בהנדסה אזרחית (תוך התמחות בתחבורה), גם אני הולך בעקבותיו (סמסטר ב') - שנינו בטכניון ואני מקווה שנראה גם אותך פה! לימודי ההנדסה האזרחית בטכניון ברמה גבוהה ביותר, ולמרות הנוחות שבבן-גוריון, תבוא לטכניון!
שיהיה בהצלחה!אני בינתיים מתערבב עם עצמי
איך אני משלים פיזיקה ומתמטיקה אחד כך נדבר על להתחיל ואיפה....
אל תהיה עצלן כמוני ! שב ותתחילאני בינתיים מתערבב עם עצמי
איך אני משלים פיזיקה ומתמטיקה אחד כך נדבר על להתחיל ואיפה....
אל תהיה עצלן כמוני ! שב ותתחיל
ללמוד מיד לפני שאני בא !!!אבל אני כזה עצלן שאין לי כח ללכת למטבח...
פעם הייתי חרוץ - בתקופת הלימודיםדייייייי, אני לא מאמינה לך
אתה לא כזה עצלן, לא יכול להיות
אם כך זה זמני, זה יעבור לךפעם הייתי חרוץ - בתקופת הלימודים
אבל עכשיו שאמא שלי בבית-אבות וציפי בחו"ל, אני עצלן וגם סגפן. אין לי כח לכלום וזו האמת לצערי. כל דבר אני דוחה.
האמת היא שאני עצלן בגלל כל מה שקורהאם כך זה זמני, זה יעבור לך
אני בטוחה, עצלנים לא מצליחים להיות דוקטורים + עוד תארים אקמאים, הלואי והיה לי אחד אבל אני באמת הייתי עצלנית
אז זה לא עצלנות זו עייפותהאמת היא שאני עצלן בגלל כל מה שקורה
אצלי בשלושה-עשר החודשים האחרונים ! אני עייף כבר מהכל אבל אולי יהיה בסדר.
אתה משווה את הנהיגה של אירופה לפה?עם תאורה יהיו תאונות יותר קשות
אחת הסיבות שבללן נחשב כביש 6 לאוטובאן היא שהוא לא מואר. אם תשים לב בגרמניה לדוגמא באוטובאנים אין תאורה כלל, אפילו המחלפים לרוב לא מוארים, ועדיין אנשים נוסעים על 250 ללא שום בעיות וכמעט ללא תאונות. הסיבה לכך היא שלא מחליפים מסלולים! נקודה. לכל מסלול יש את המהירות שלו ולא תראה רחב נוסע על 100 על המסלול השמאלי או על 200 על הימני. ותרבות הנהיגה שם... פשוט סוף הדרך. יש לכם כאן בפורום חבר שגר שם, תשאל אות על תרבות הנהיגה.
תגידו יש לי שאלה לגבי כבישים
הרי ידוע שכביש הרבה כביש מס' 90 הוא ציר ראשי שהרה אנשים נהרגו שם היו שם תאונות מחרידות ורובם אותה סיבה עקיפה מסוכנת אני לאמבין למה לא מרחיבים את הכביש לעוד נתיב או שניים ועושים אותו יותר בטוח מה אני לא מבין עד שלא קורים אסונות במדינה הזו שום דבר לא זז למישהו יש תשובה בשבילי?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.