עמלות באיביי ללא חנות

lulucom

New member
עמלות באיביי ללא חנות

שלום רב, לפני מספר ימים נרשמתי לאיביי והתחלתי להציע את מרכולתי. כמובן שאינני הקמתי עדיין חנות מאחר וכרגע אני בודק את הביקוש למוצר. העלאתי מספר מוצרים (סדר גודל של חמישה-שבעה). וייצא לי עמלות גבוהות בגין כל שינוי או עריכה של המוצר (כאמור אינני בקיא עדיין במערכת ובשיטות המכירה). שאלות ובקשות מחבריי הפורום: 1. מכרתי מוצרים בשווי של 130$ בערך. האם העמלות בגין מכירת המוצר נכנס לחשבון זה? 2. כמה אמור לעלות בממוצע לעלות מוצר כמו חולצה,תחתון ללא החבילה של איביי סטור וכד'? 3. אילו שיטות מכירה משיכת קונים הייתם מציעים כדי לצבור פידבקים בתחילת דרכם?
 

smile2life

New member
לפחות לגבי מחקר מחירים

אתה יכול לעשות פעולה מאוד פשוטה: 1. להכנס לחיפוש המתקדם 2. לסמן שם את כל מילות המפתח שאתה מחפש 3. לבחור בתיבה שמימין לתיבת החיפוש באופציה any word any order 4. לסמן בוי את תיבת הסימון completed listings התוצאה שתקבל תראה לך בירוק מכירות שבוצעו - תוכל לראות את המחיר שהמוצר נמכר בין אם במכירה פומבית או רגילה. ניתן גם להשתמש כמחקר בכלים ebay pulse ו- terapeak לבדיקת פופלאריות מונחי החיפוש והמוצרים. לגבי עמלות - אני בטוח שנתקלת בעמולת שאיביי גובים על הצבת ליסטינגים חדשים. מעבר לחנות כדאי ברגע שיש לך תנועת קונים. לחישוב כדאיות הפעלת חנות תוכל להשתמש בכלי הפשוט הזה http://pages.ebay.com/sellerinformation/news/FeeIllustrator2010.html
 
למעלה