עמלות באיביי ללא חנות
שלום רב, לפני מספר ימים נרשמתי לאיביי והתחלתי להציע את מרכולתי. כמובן שאינני הקמתי עדיין חנות מאחר וכרגע אני בודק את הביקוש למוצר. העלאתי מספר מוצרים (סדר גודל של חמישה-שבעה). וייצא לי עמלות גבוהות בגין כל שינוי או עריכה של המוצר (כאמור אינני בקיא עדיין במערכת ובשיטות המכירה). שאלות ובקשות מחבריי הפורום: 1. מכרתי מוצרים בשווי של 130$ בערך. האם העמלות בגין מכירת המוצר נכנס לחשבון זה? 2. כמה אמור לעלות בממוצע לעלות מוצר כמו חולצה,תחתון ללא החבילה של איביי סטור וכד'? 3. אילו שיטות מכירה משיכת קונים הייתם מציעים כדי לצבור פידבקים בתחילת דרכם?
שלום רב, לפני מספר ימים נרשמתי לאיביי והתחלתי להציע את מרכולתי. כמובן שאינני הקמתי עדיין חנות מאחר וכרגע אני בודק את הביקוש למוצר. העלאתי מספר מוצרים (סדר גודל של חמישה-שבעה). וייצא לי עמלות גבוהות בגין כל שינוי או עריכה של המוצר (כאמור אינני בקיא עדיין במערכת ובשיטות המכירה). שאלות ובקשות מחבריי הפורום: 1. מכרתי מוצרים בשווי של 130$ בערך. האם העמלות בגין מכירת המוצר נכנס לחשבון זה? 2. כמה אמור לעלות בממוצע לעלות מוצר כמו חולצה,תחתון ללא החבילה של איביי סטור וכד'? 3. אילו שיטות מכירה משיכת קונים הייתם מציעים כדי לצבור פידבקים בתחילת דרכם?