עמית ועמי תנו פה איזו הודעה שהגעתם הביתה

BDY

New member
איך היה לירן מצטער שלא יצא לי להגיע..

בטח יקח לו זמן להגיע הביתה צריך להסיע איזה עובד בחהרת פלאפון הביתה אחרי שעשה לכם הפתעה והגיע גם
 

BDY

New member
נראה לי יוגב מחפש ימים שאני עובד שיהיה לו

אחלה תרוץ לא לקרוא לי
יוגב בלי הכחשות פה חחחחחח
 

עמי1986

New member
חח לירן נשבע שאני צריך לברך הגומל

איך שעמית נוהג אללא יוסטור
 

עמי1986

New member
הם פחדו שתגיע ../images/Emo6.gif

אחי אני באתי רק כי עמית קרא לי זה לא היה בתיכנון בכלל
 

עמי1986

New member
חח כן מזל שעמית לא נרדם על ההגה

הם עוד יצאו אחרי זה לאנשהו
 

DekeLand

New member
שמתם לב...

שכל השלום הזה נוצר עקב שכל המדינות נכנסו לחופשות בעיה של ההנהלה. לא שאני נגד השלום אני בעד.
 

amith11

New member
../images/Emo6.gif

אמרתי לך עדיף עם הג'יפ, בלי אורות אני נוהג יותר טוב
 
למעלה