עמית ועמי תנו פה איזו הודעה שהגעתם הביתה בשלום :)
B BDY New member 10/9/10 #2 איך היה לירן מצטער שלא יצא לי להגיע.. בטח יקח לו זמן להגיע הביתה צריך להסיע איזה עובד בחהרת פלאפון הביתה אחרי שעשה לכם הפתעה והגיע גם
איך היה לירן מצטער שלא יצא לי להגיע.. בטח יקח לו זמן להגיע הביתה צריך להסיע איזה עובד בחהרת פלאפון הביתה אחרי שעשה לכם הפתעה והגיע גם
B BDY New member 10/9/10 #4 נראה לי יוגב מחפש ימים שאני עובד שיהיה לו אחלה תרוץ לא לקרוא לי יוגב בלי הכחשות פה חחחחחח
ע עמי1986 New member 10/9/10 #9 הם פחדו שתגיע ../images/Emo6.gif אחי אני באתי רק כי עמית קרא לי זה לא היה בתיכנון בכלל
D DekeLand New member 10/9/10 #10 שמתם לב... שכל השלום הזה נוצר עקב שכל המדינות נכנסו לחופשות בעיה של ההנהלה. לא שאני נגד השלום אני בעד.
שמתם לב... שכל השלום הזה נוצר עקב שכל המדינות נכנסו לחופשות בעיה של ההנהלה. לא שאני נגד השלום אני בעד.
A amith11 New member 11/9/10 #12 ../images/Emo6.gif אמרתי לך עדיף עם הג'יפ, בלי אורות אני נוהג יותר טוב