עמיר גולדברג

סמירנו23

New member
עמיר גולדברג

בהתחלה היה מאוד קל לרדת על זה שהוא ''רודן''.... היום כבר ברור מי ''רודן'' (פרידה,יגאל) ואז שלא היה מה להגיד אמרו שהוא ''ערס''...... חחח ערס כבר היה מזמן מכניס ליגאל נגיחה מה שעמיר לא עשה ולהפך!! בשיחה הכללית דיבר על יגאל ואמר אמת(שיחה כללית...שיחה שכולם כולל כולם היו שם ורק עמיר ניצל את זה להגיד דברים שכולםםם שומעים ורואים ולא כמו עכברים אחרים שיש שם....שהם גיבורים לדבר על אחרים רק שהם בחדר אחר ) בקיצור עמיר מאוד מיוחד בנוסף שהוא נראה מעולה..הוא תורם לבית בכל דרך אפשרת.! הוא לא סתם מחובר לכמעט כולם,זה האופי של עמיר מי שמכיר יודע ומי שלא הכיר עכשיו יודע. עמיר מסתמן הגבר הכי חזק והכי אנושי בבית ולא סתם האישה היפה בבית והחכמה!!!(אז היא לא חופרת כמו ליאם,עצבנית כמו נופר וכדומה וכדומה... אז?) בשורה התחתונה כמו שאומרים במבחן התוצאה עמיר הכי פחות מרכל והכי פחות מתעסק בחרא של האנשים(כן כן לא לרכל זה לא פשוט אבל גם לזה יש דרך) יש פה כמה שלא משנה מה עמיר יעשה הם יהיו אנטי ויחפשו בכוח ולפעמים גם ינפחו...הכל בגללל רגשות קנאה טהורה...אז שלא יעבדו עליכם.. נ.ב אני אשמח לקבל ביקורת בצורה עניינית ולא בצורה של פיזור רעל...כתגובה למה שכתבתי...מי שלא מסוגל שלא יגיב!! מי שרוצה לחזק בכיף
אחלה 2011 לעמיר ולכולנו.
 
איך אתה יודע שהיא חכמה? היא בקושי מדברת.

בן אדם שלומד מקצוע מסוים, המקצוע ממש לא מעיד על רמת חוכמתו. החוכמה היא איך להצליח, ולא הלימודים עצמם.
 

סמירנו23

New member
מה שכתבת זו התשובה למה היא חכמה

כל הבנות בבית שרופות.... היא חרמנית..היא רכלנית..היא לא מתחברת.. סיון מבינה שהמשחק רק התחיל... אין לי שפק שבעוד חודש אם היא תמשיך ככה היא לא תגיע לגמר אבל היא חכמה שלא אכלה לכולם את הראש כמו ליאם למשל שתיקה שווה זהב וסיון מבינה זאת
 
אז מה שאתה אומר זה שבגלל שהיא שותקת היא חכמה

היא בקושי מוציאה משפט מהפה, איך אתה יכול להגיד שהיא חכמה? הכי מצחיק שהיא משחקת אותה תמימה, אבל כולה ממזרה. אני אתמול הייתי בהלם ממנה. וזה פשוט מגוחך להגיד ששתיקה שווה זהב, כי אם היא רוב הזמן שותקת אז זה כאילו היא לא שם. גם אם היא תלך אף אחד לא ירגיש בחסרונה.
אתה כנראה לא יודע מהי חוכמה.
 

ornas2

Well-known member
../images/Emo41.gifכמה חכמה יכולה היות אחת הנראית מבוהלת ו

וחסרת ביטחון? רוב הזמן היא שותקת ומשחקת עם השיער. נראה שכל תנועה שלה מחושבת, במטרה להיראות מיוחדת ומושכת. על זה נאמר: "דג לא פותח את הפה, לא ניתפס". והמבין יבין.
 

סמירנו23

New member
לא יודע למה

יש לי הרגשה שהיא בחורה איכותית הרבה יותר ממה שנדמה לכולנו. ימים יגידו המשחק רחוק מלהסתיים
 
החוכמה שלה בזה שהיא חושבת לפני שהיא עושה משהו

והמוח חושב אצלה ,זה לא בהכרח שייך לחוסר ביטחון שנובע מאופייה המופנם. וכל תנועה שלה מראה על בחורה שקולה ,מיוחדת ואכן יפה גם חיצונית. על זה נאמר "שתיקה יפה לחכמים" יש מבין?????
 

ornas2

Well-known member
נו, טוב שלא כולם מראים את חוכמתם באמצעות

שתיקה. במקום האח הגדול היה לנו האח האילם.
 
סמירנו יקירי,

לא מחליפים רודן ברודן אחר. אם האחד רודן, והשני רודן מבוגר יותר, מבחנתי שניהם לא לטעמי. בעמיר יש גם תכונות טובות, והוא כן מנסה עד כמה שהוא מאפשר לעצמו לשנות דברים שליליים בו. בניגוד לאחרים שרק מוצאים את הרע שם בכל הדיירים, ולא מביטים לרגע לתוך נפשם. כמו יגאל, פרידה, התאומות, והאחרים שכל הזמן מביטים באחרים.
 

סמירנו23

New member
דאגרוטיפ

אני קורא הרבה ממה שאת כותבת בפורום,אני אוהב את הראש שלך באמת עמיר נכנס לבית אחרי שנים על שנים שהוא מנהל אנשים(המון אנשים) לקח לעמיר כמה ימים להבין איפה..הוא...וזה לגיטימי בגבול הנכון (הרי אף אחד מהפורום או מי שנמצא מחוץ לבית של האח הגדול) לא באמת יכול להרגיש ולהבין איך זה להיות שם... מה שהפריע לי שבימים הראשונים עשו לו רצח אופי בלי לתת צ'אנס... תודה לאל שעמיר הכי לא שי ולא סער האמת שהוא מזכיר לי טיפה את אלירז...אחרי הכל.
 

בילבי51

New member
סמירנו, אל תיקח ללב את שינאתם של מעריצי יגעל

כלפי עמיר,הם עלובים בדיוק כמוהו מי שמיתעקש לסנגר עדיין על האיש הדוחה הזה כנראה דומה לו,שים לב שהם לא מפסיקים להשמיץ גם את המז'יק שלנו,ומחפשים אותו על קטנות,הם כנראה חושבים ששניהם המיכשול לזכיה שלו,עמיר אחלה גבר לדעתי ,לא מושלם,אבל מי מאיתנו מושלם?ואם עמיר הפסיק להעיר לדיירים על הטינופת בבית כי הוא לא רוצה להגיע לעימותים מיותרים,אז זה לא הופך אותו לפחדן,או לחייל של יגאל,עמיר הבין עם מי יש לו עסק ולא יורד לרמתו.
 

סמירנו23

New member
עמיר המלך1 אתה גם מגזים

באיך שאתה כותב...ותסלח לי אתה מזכיר את יוסימזרחי אתם אוהבים את עמיר אבל לא להגזים ! אין צורך לקלל כולנו יהודים ויש לכבד תמיד!!! אני מקווה שלא תעליב אני שמח שאתה אוהב את עמיר אבל בחייאת תעשה שירות נכון :)
 
למעלה