עמיקם, עשה לי ילד

עמיקם, עשה לי ילד

מורה נבוכים לספין התקשורתי "הוא זכאי" שעמיקם אורן אימץ מהרבובדיה (ספין שהצליח לשטות בחלק מהמקומונים), ועל פולחן האישיות של עמיקם אורן קראו כאן
 
../images/Emo208.gif

 

zviaran

New member
יקי יקר, אין לי כח וגם לא מספיק ידע

בפרטים רק עניין אחד קטן בקשר ל"שודדי קרקעות". ביתו של עמיקם אורן הוקם על בסיס בית שהרס, הוא לא חרג מגבולות הקרקע של חצרו, נשאר לחלוטין בתחומה, למרות שהבית בהחלט מנקר עיניים בגודלו. אם אם זה מנקר את עיני זו בעיה שלי - לא שלו. ויש עוד הרבה נושאים לא מדוייקים, אך כאמור, ממש אין לי כוח לדון בהם. רק שיהיה ברור, אנחנו, תושבי רעות א' היוונו את ערך בתינו לפני מספר שנים עד גודל 180 מ"ר וגם זה לא כובד ע"י עיריית מודיעין.
 

yoelth

New member
צביה - לא כל כך הבנתי

היוון הוא נושא המטופל ע"י מינהל מקרקעי ישראל ולא הרשות המקומית, אז במה בא לידי ביטוי : ה"לא כובד ע"י עיריית מודיעין"?
 

zviaran

New member
אם ההיוון מכסה גודל מסויים של בית

אין צורך בהיתר בניה. אני למשל, יכולה להיום להוסיף עוד 22 מ"ר ללא תוספת תשלום לעיריה.
 

yoelth

New member
../images/Emo124.gifיקי - אתה כן או אתה לא../images/Emo35.gif

אם זכרוני אינו מטעה אותי, ב"איש השבוע" טענת שאין לך קשר לביבס. לפתע אתם "סחבקים" קרובים קרובים?
 
יואל, כמובן שזכרונך בוגד בך ../images/Emo6.gif

אני נמצא בקשר עם רוב חברי המועצה, ועם חיים ביבס בפרט, אשר אני "מנדנד" לו בתוקף תפקידו כמחזיק תיק הבניה במשך 3.5 השנים האחרונות לגבי סטטוס המרכז המסחרי בשד' רבין, שזה ה"בייבי" שלי. בשרשור "איש השבוע" נשאלתי ע"י עלמה "ידידותית" שטענה כי שמעה "שמועה" האומרת שחיים ביבס תפר לי מקום ברשימה שלו והבטיח לי הבטחות נאות, והשבתי כאן כי לא דובים ולא יער. עופרה, אני משער שמי שהעבירה את הידיעה לאורלי זינגר, כותבת טור הרכילות "קלפטע" בעיתון 'מודיעין' ,היא כתבת 'מודיעין' ניבה רטנר, שנכחה בישיבת המועצה. אגב, קטע ההסתחבקות עם ביבס קשור לחילופי דברים בפורום - לאחר תום הישיבה עמדתי ודיברתי עם כמה עיתונאים בכניסה לעירייה (בכלל זה ניבה מעיתון 'מודיעין'), כאשר חיים ביבס יצא מהבניין וחלף על פנינו ועצר לומר שלום. שאלתי אותו אם הוא יודע אנגלית, והוא השיב לי "כן, למה?" ואז סיפרתי לו שנתקלתי לאחרונה בכמה אנשים שטענו שהוא לא יודע אנגלית וכי אמנון מרחב יותר אינטליגנטי ממנו, ואולי עוד מעט הם גם יגידו שהוא גם קוף שזה עתה ירד מהעצים. אז ביבס חייך ואמר בבדיחות שאם אני רוצה הוא ישלח לי את קורות החיים שלו, בה מפורטים לימודי תואר ראשון ושני שלו, כדי שאוכל להעביר למלעיזים. אז יואל, אם אתה מעוניין, תגיד לי
 

yoelth

New member
אני רק יכול להעיד

שבפעם היחידה שפגשתי את ביבס בחיי, הוא היה נראה ונשמע הססן, חסר בטחון ולא כ"כ מקצועי.
 
האם שוחחתם באנגלית או בעברית? ../images/Emo6.gif

אני רק יכול להעיד שהניסיון שלי עם ביבס, שמבוסס על יותר משיחה אחת, הוא בדיוק הפוך.
 

itche01

New member
האם יצא המרצע מן השק יקי ממודיעין ?

האם סוף סוף התגלתה הסיבה למתקפה הממוקדת על מרחב ועל, איך אתה קורה להם ? "הנגועים במרחביזם " ? בעבר התחמקת מתשובה ישירה לשאלה הישירה מי הפוליטיקאי שעומד מאחוריך. יכול להיות שזה ביבס ? אל תרתע יקי, אני לא יודע אם זה כבוד אבל זה בטח לא בושה. ועוד שאלונת : ברוח הפתגם ארור חושב אוון וללא כל כוונת זדון, מה האינטרס שלך במה שכינית " הבייבי שלי" ? האם משם ניתן להגיע לסיבת המיתקפה ? למען הגילוי הנאות : אין לי צד בענין,ביבס,מרחב , אורן וכדומיהם מתוייקים אצלי על אותו מדף במחסן. אני פשוט מוקסם מה"ג'יהאד" שפתחת ו"מת" לדעת את סיבותיו.
 
מי התחמק?

עניתי לך כאן תשובה ישירה לשאלתך. האינטרס שלי בהקמת מרכז מסחרי בשדרות יצחק רבין, שהוא המרכז היחיד שתוכנן בשדרה בתוכנית בניין עיר, זהה לאינטרס של שאר התושבים בשכונה המעוניינים שיהיה לנו סוף סוף מרכז מסחרי בקרבת מקום. איצ'ה, אתה רק מוכיח שוב ושוב שאין כל טעם לדיאלוג איתך, משום שאתה לא מתייחס למה שהשני עונה לך. אתה עסוק במונולוג נצחי עם עצמך, ומחפש קולב לתלות עליו את התנצחויותיך הקטנוניות, החוזרות על עצמן כמו תקליט שרוט.
 

itche01

New member
הופה ! מישהו כועס פה?

אתה מוכן להסביר על מה יצא הקצף יקי ממודיעין ? דרכתי על יבלת ? כל הכבוד לך שאתה פועל ללא לאות למען תושבי שדירת רבין,בהתנדבות ושלא על מנת לקבל פרס. . בוא ונבחן שוב את שתי הטענות שלך : "אתה לא מתייחס למה שהשני עונה לך"- אני חושב שהתייחסתי , לא ? אולי ההתיחסות לא מצאה חן בעינך אבל התיחסתי.אתה רק קצת כועס יקירי משום שאני לא תמיד מקבל את התשובות שלך וממשיך לשאול . "אתה עסוק במונולוג נצחי עם עצמך..."-אם נתעלם לרגע מהסגנון הציורי שלך, אני חושב שאתה טועה , אני משתדל לעסוק בדיאלוגים. אין לי ענין לעסוק במונולוג נצחי עם עצמי. אבל אם אתה סבור שאין טעם בדיאלוג איתי אנא הצג לי נימוק אחר .אם אתה רוצה. לחילופין, אתה יכול להתעלם ממני. רק אל תתרגז, זה לא טוב לבריאות
 
סגנון הויכוח שלך מאוס בעיני

כתבת לעיל " בעבר התחמקת מתשובה ישירה לשאלה הישירה מי הפוליטיקאי שעומד מאחוריך" בעוד שהאמת היא שנתתי לך תשובה ישירה - וגם עכשיו, לאחר שהעמדתי אותך על טעותך - אין לך את היושר להתנצל. באותו שרשור התווכחת ללא הרף כי אין זה נכון שהבלוג שלי נולד כתוצאה משירשור בפורום מודיעין בתפוז שכן לטענתך הבלוג שלי היה אז כבר באוויר, ולאחר שהעמדתי אותך על טעותך כתבת שנקודה זו אינה מעלה ואינה מורידה - עוד עדות לחוסר יושר אינטלקטואלי. גם בויכוח לאחרונה עם אבא של שירה בנושא אנטנות סלולריות, לאחר שהוא העמיד אותך על טעותך, התנהגת באופן דומה. כנראה שאתה צודק ושעדיף פשוט להתעלם מהודעותיך הקנטרניות. אגב, האם אתה "איצ'ו" שהשאיר תגובה בבלוג שלי?
 

itche01

New member
יש לך את הכשרון

להתעלם מהנקודות החשובות ולהתמקד בטפל ובשולי. ראשית, הא לך התנצלות על כל מה שאתה מבקש. אני מצטער שהתחלתי אתך בדיון, אבל מה לעשות,הרגשתי צורך להוריד ממך את המסיכה,גם על זה אני מתנצל. אני רואה שככל ,שמתנגדים לדעתך , סגנון הכתיבה שלך נהייה תוקפני יותר,במקום להתייחס לגופו של הנושא אתה מכוון לגופו של השואל עם כל מיני האשמות,אישיות וכינויים לא מחמיאים. דע לך שאין לי ענין בצורת הביטוי הזו. יש לי הרגשה שזה יתחזק ולכן, אני מסכים עם ההודעה הקודמת שלך, אין טעם בדיאלוג. לשאלתך,אני לא קורא את הבלוג שלך ובטח ובטח לא הגבתי עליו הכינוי שלי נמצא למעלה. שבוע טוב לך וכל טוב.
 
למעלה