"עמותות למען ילדים חולי סרטן"
תחת השם הזה ולפעמים תחת עמותה לילדים חולי סרטן פלוס דיאליזה מטעם בי"ח תל השומר,מצלצל הטלפון וקול מאד מגויס בצד השני. קוראת לעצמה בכל מיני שמות"עמותת חפץ" ונגשת בבבטחון ללקיחת מס ןיזה כשלא הלך לה הפעילה לחץ הזכירה שנדחתה פעם כנראה רשימות שלנו נמצאות בידיים לא אוהדות.לא היה לה טלפון לתת לי ובסופו של דבר נתקה בכעס. אנא בשם כל החולים באמת וכל מפעלי החסד סביבם עזרו לתפוס את החוליגנים ועשו להם ביקור בשניידר בקומה השביעית שיחרט להם הביזיון על העור תודה ענת
תחת השם הזה ולפעמים תחת עמותה לילדים חולי סרטן פלוס דיאליזה מטעם בי"ח תל השומר,מצלצל הטלפון וקול מאד מגויס בצד השני. קוראת לעצמה בכל מיני שמות"עמותת חפץ" ונגשת בבבטחון ללקיחת מס ןיזה כשלא הלך לה הפעילה לחץ הזכירה שנדחתה פעם כנראה רשימות שלנו נמצאות בידיים לא אוהדות.לא היה לה טלפון לתת לי ובסופו של דבר נתקה בכעס. אנא בשם כל החולים באמת וכל מפעלי החסד סביבם עזרו לתפוס את החוליגנים ועשו להם ביקור בשניידר בקומה השביעית שיחרט להם הביזיון על העור תודה ענת