עם תזה או בלי תזה?

unknown9898

New member
עם תזה או בלי תזה?

נרשמתי ללימודי תואר שני במתמטיקה שימושית באת"א, המסלול מתואר פה: http://www.tau.ac.il/exact_sciences/site/yedion/math/Practical-2nd-deg.pdf השאלה שלי אולי תשמע קצת טיפשית, אבל לא מפרטים על זה.. זה מסלול עם תזה? בלי תזה? מה ההבדל מהבחינה של אם ארצה להמשיך לדוקטורט אחרי זה? תודה מראש!
 

unknown9898

New member
אם אין לך משהו מועיל להגיד אז עדיף שתשתקי

שאלתי שאלה שמראש אמרתי שהיא טיפשית, חצופה.
 

kobivardi

New member
../images/Emo45.gif thumbs up

איפה היית עד כעשיו? לגבי המשך לדוקטורט, ברוב המקרים שנתקלתי בהם, אם התואר השני איננו מחקרי תידרש לפני תחילת לימודיך לתואר שלישי לכתוב תזת מ.א. אני מכיר כמה אנשים שכתבו תזה זמן מסוים אחרי שסגרו תואר שני במסלול לא מחקרי. חלק טריויאלי מן המטלות שהם נדרשו למלא כדי להתחיל ללמוד לתואר שלישי. מבחינת הטרחה הצפויה במעבר לתואר שלישי המסלול המחקרי עדיף בעיני. גם אם אתה לא סגור לגבי ההמשך (דוקטורט). בהצלחה בכל אופן
 
איך אני מתה על הניקים האלה

שמגיחים משומקום וחוזרים אליו לאחר כמה דקות. טוב, נו, נמתין כמה דקות
 
אפשר לעדן את התגובות האלה?

אני מופתעת תמיד כשמישהו נכנס בפעם הראשונה לפורום שאינו מכיר , ואינו יודע מה הלך הרוח בו, ו.. מתחיל מיד בתגובות נחרצות כלפי אחרים.
 

אור302

New member
בדיוק משום שאינו יודע מה הלך הרוח

בפורום, המבקר הטרי אינו מודע לכך שיש הלך רוח כזה ושיש לציית לכל מיני כללים והנחות החורגים מתקשורת אנושית רגילה. מדוע אסור למבקר הטרי להיות נחרץ? האם עליו לקנות ותק? האם עליו להרוויח את זכות הדיבור?
 

Unicorn98

New member
דווקא עם נורמות באופן כללי אני לא רואה בעיה,

אני מוטרד (ונדמה לי שגם עמית, אם יורשה לי...) מתופעה של נורמות מלאכותיות שנכפות כאן.
 
אור, אני מכירה גם את נורמות הצורך שלך

בפרובוקציה, ואני מבקשת שלא תעורר אותה כאן, ובוודאי לא על הערותיי הניהוליות. יש פורום מתאים לזה. קוראים לו פורום משוב, אתה מוזמן להתלונן. ואם לא היה ברור מה שכתבתי, אז אומר זאת שוב - אני מתנגדת לאלימות בפורום ובכלל. לומר על מישהו שלא ענה מה שרצית - שהוא חצוף, בלי שאתה מכיר אותו, ובלי שאתה היית שנייה אחת בפורום- זו אלימות. ולא, לא אהיה סובלנית אליה. גם לא כלפי חדשים! ואילו אותו חדש שמגִנים עליו עכשיו היה מועיל בטובו לקרוא את התקנון של הפורום (מה שלטעמי הוא עניין בסיסי מתבקש בפורום חדש, במיוחד לאנשים "אקדמיאם" שיודעים לקרוא..) הוא גם היה יודע שיש סוג של תרבות דיבור הכרחית כאן. וכן, גם על זה אני לא סלחנית. מצטערת. ולא, אני לא מתכוונת לפתח את הדיון הזה.
 

אור302

New member
אני אניח לעניין

ואניח למשתתפיו של הפורום לעמת במחשבתם בין דבריי לדברייך, בין סגנוני לסגנונך לסגנון הכתיבה הייחודי של משתתפים אחרים, וכן להרהר במשמעותה של המילה "אלימות" אשר צצה לה לפתע בדברייך יש מאין אף שלא נרמזה בתגובתך המקורית לפותח הדיון. ובעיקר כדאי להרהר במילה "אלימות" בשימושה בפי הנהלת הפורום ובמעשיה. אכן, אלימות מבערים באלימות גדולה יותר. (חשבתי גם "להועיל בטובי" [בלשון מנהלת הפורום המתמחה בלשון] לומר דבר מה נוסף על השפה העברית בשימושה בפוסט שלעיל ובכלל בפי מנהלת הפורום, אבל כבר הערתי בעניין בעבר).
 

Unicorn98

New member
בלי קשר למנהלת,

אני חושב שברור שאלימות קבועה של משתתפת קבועה, אין דינה כדין אלימות ארעית של מבקר חדש. כלום אתה סבור שראוי לפגום בזכותה בת הקיימא של משתתפת קבועה לנהוג באלימות שאליה הורגלה? מוטב וכדאי לבער את האלימות החדשה של משתתף עול ימים. אותו ניתן לחנך שלא יהפוך ביום מן הימים לדוגמא זוטא של הותיקה המוכרת לזרא.
 

אור302

New member
בהחלט ברור. וכדאי אולי,

כדי למנוע לזות שפתיים, להעניק לאותה משתתפת קבועה איזה מעמד רשמי ממוסד, אפילו סמלי, כך שלא תיווצר אפליה כדי משתתפים אחרים המעיזים לפסוע בדרך שפלסה.
 

Unicorn98

New member
יש לה מעמד רשמי, ממוסד, וממוסמך.

אם אתה לא מכיר או יודע זאת, אני מתחיל להטיל ספק במעמדך שלך כקבוע בפורום
.
 

אור302

New member
היות והיא נעדרת פריבלגיות טכנולוגיות,

כגון עריכה ומחיקה, או אפילו צבע מיוחד לשמה, האפשרות היחידה למעמד רשמי וממוסמך שעולה בדעתי היא ששמה עצמו הוא בגדר דרגה רשמית. כלומר, יש חברי פורום, מנהלי פורום, ו...שם ספציפי. למה הדבר דומה (אנקדוטה קטנה). בארץ יש תה ויסוצקי שהוא בגדר בררת מחדל. מה שם התה הזה שתקבל בבית חולים? אין שם. יש תה קמומיל, תה מנטה, תה לימון, תה ירוק ו..תה ויסוצקי בקופסה. והנה בארה"ב, אני מחפש בכל מקום תה ויסוצקי ולא מוצא. ואיך אמצא? אין לו סוג, רק שם חברה. אין מה לבקש בחנות. ויום אחד ידידה מביאה לי מתנה מיוחדת מקנדה, תה מיוחד. איזה? כמו התה של ויסוצקי! שכחתי מה היה שמו הקנדי. זה המקרה כאן, כאשר המקרה הפרטי מחליף את הסוג.
 
למעלה