עם מישהו מהמישפחה שלכם

CuteDevil

New member
עם מישהו מהמישפחה שלכם

הייה טס לארץ, מה הייתם מבקשים??? אבא שלי טס כנראה מתישהו...אז אני חושבת מה לבקש...! אז הכי חשוב~קרבמו!!אחחחחחח, קרמבו!!! הבעייה היא שזה יהיה בלעעעעע אחריי 12 שעות טיסה... אבל חוץ מיזה אין לי ממש מה לבקש!!!! ברור שיש את כל הממתקים השווים (קליק, במבה, ויאדה יאדה יאדה) אבל יש לזה תחליפים..... אז תנו לי רעיונות!!!
 
../images/Emo45.gif../images/Emo99.gif

בורקסים... יאמ יאמ...
 
אבא בדיוק חזר מישראל

עם המון שוקולד פרה, מקופלת ופסק זמן. וזהו, את השאר יש לי פה.
 

maya14

New member
באוסטרליה מוכרים הכל

נשבעת לך שבחיים שלי בשום ארץ שהייתי בה והייתי בהרבה לא ראיתי כ"כ הרבה מאכלים ישראלים כמו פה יש פה לפחות 3 מסעדות טובות ישראליות רק באזור שאני גרה בו יש סופר מיוחד בבונדאי ביצ' שמוכר רק אוכל שמיובא מישראל ויש שם כמעט הכל!!!!!!! אז זהו שאוכל ישראלי זה לא משהו שחסר לי פה
 

CosmikDebris

New member
כמה דברים שחסר לי פה

כי יש פה דברים שאפשר לקנות פלאפאל - ממלך הפלאפאל ליד איזור תעשייה כפר סבא (לא בטוח אם זה השם) בורקס תפוח אדמה, גבינה ופטריות מאיזה מאפייה טובה וקצת טבעולים בשביל הנוסטלגיה. (תפוח אדמה!!!! אבל אם אני לא טועה הפסיקו לייצר - וגם התירס היה נחמד.) וגם קצת אדמה מחברון!
 

Odish16

New member
אווו שאלה קלה מידי

קו-ראסונים..של הקפיטריה בבצפר- שהיו מפוצצים שוקולד והיו ענקיים יאמי כל סוגי החטיפים הקיימים בישראל..כל הטעמים וכל הגדלים
כמובן כמובן שקרמבו!!!! יו- אם כבר חורף- שיהיה בישראל..החורפים הכי שולטים שיש..קרמבו, תנור, סרט טוב וגשםםם מחוץ! יאמי יאמי הייתי מבקשת גם אולי את השתיות הזולות האלה, שמה זה אהבתי..שכחתי איך קראו לזה, נו מהשוק..היו את הטעמים הכי שולטים!!!!! וכמובן בורקסים טעימים מבורקס העגלה :)
 
למעלה