עם כסא-גלגלים באוטובוס בינעירוני

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
עם כסא-גלגלים באוטובוס בינעירוני

עם כסא-גלגלים באוטובוס בינעירוני
מה האפשרויות להסעת נכה באוטובוס בינעירוני,כשהוא חייב בכסא-גלגלים,במקרה זה מדובר בנכה שרצה לנסוע מחיפה לאילת,ולא התאפשר לו,יש מדיניות בנושא?
 
אין צורך לא בנהלים ולא במדיניות...

עם כסא-גלגלים באוטובוס בינעירוני
מה האפשרויות להסעת נכה באוטובוס בינעירוני,כשהוא חייב בכסא-גלגלים,במקרה זה מדובר בנכה שרצה לנסוע מחיפה לאילת,ולא התאפשר לו,יש מדיניות בנושא?
אין צורך לא בנהלים ולא במדיניות...
מספיק נהג עם מעט רצון טוב והנכה יסע ויהנה מהנסיעה ולא יחוש נטל או טורח ואפילו עם אוטובוס שאינו מותאם במיוחד. והמדיניות?...להסיע את כולם! וכן...אני יודע שיש נהגים יותר אדיבים ופחות.
 

אלון 58

New member
כלומר,הכל לפי רמת אדיבות הנהג...,

אין צורך לא בנהלים ולא במדיניות...
מספיק נהג עם מעט רצון טוב והנכה יסע ויהנה מהנסיעה ולא יחוש נטל או טורח ואפילו עם אוטובוס שאינו מותאם במיוחד. והמדיניות?...להסיע את כולם! וכן...אני יודע שיש נהגים יותר אדיבים ופחות.
כלומר,הכל לפי רמת אדיבות הנהג...,
שרצוי שהוא יסייע לנכה לעלות לאוטובוס כזה,כי גם ככה המקומות הראשונים שמורים לנכים,במידה ויש נוסע כזה באוטובוס.
 
כן,זוהי עבודתו ועל הנוסע פרנסתו.

כלומר,הכל לפי רמת אדיבות הנהג...,
שרצוי שהוא יסייע לנכה לעלות לאוטובוס כזה,כי גם ככה המקומות הראשונים שמורים לנכים,במידה ויש נוסע כזה באוטובוס.
כן,זוהי עבודתו ועל הנוסע פרנסתו.
 

אלון 58

New member
../images/Emo127.gif../images/Emo45.gif../images/Emo70.gif

כן,זוהי עבודתו ועל הנוסע פרנסתו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה