עם כסא-גלגלים באוטובוס בינעירוני
מה האפשרויות להסעת נכה באוטובוס בינעירוני,כשהוא חייב בכסא-גלגלים,במקרה זה מדובר בנכה שרצה לנסוע מחיפה לאילת,ולא התאפשר לו,יש מדיניות בנושא?
עם כסא-גלגלים באוטובוס בינעירוני
מה האפשרויות להסעת נכה באוטובוס בינעירוני,כשהוא חייב בכסא-גלגלים,במקרה זה מדובר בנכה שרצה לנסוע מחיפה לאילת,ולא התאפשר לו,יש מדיניות בנושא?
אין צורך לא בנהלים ולא במדיניות...
מספיק נהג עם מעט רצון טוב והנכה יסע ויהנה מהנסיעה ולא יחוש נטל או טורח ואפילו עם אוטובוס שאינו מותאם במיוחד. והמדיניות?...להסיע את כולם! וכן...אני יודע שיש נהגים יותר אדיבים ופחות.
אין צורך לא בנהלים ולא במדיניות...
מספיק נהג עם מעט רצון טוב והנכה יסע ויהנה מהנסיעה ולא יחוש נטל או טורח ואפילו עם אוטובוס שאינו מותאם במיוחד. והמדיניות?...להסיע את כולם! וכן...אני יודע שיש נהגים יותר אדיבים ופחות.