עם כניסת השר הנבחר שאול מופז..

מצב
הנושא נעול.
עם כניסת השר הנבחר שאול מופז..

עם כניסת השר הנבחר שאול מופז..
למשרד התחבורה , צפויים בקרוב שינויים בשדרת הניהול של רשות שדות התעופה רכבת ישראל והנהלת מעצ החדשה.
 
רמת דיוק הרכבות..ירידה קלה!

למה ? מה רע במה שיש עכשיו ?
ב"ה הרכבות הרבה - הרבה - פחות מאחרות.
רמת דיוק הרכבות..ירידה קלה!
בחודש מרץ06 שעור הדיוק עמד על כמעט 92% מול מרץ05 רמת דיוק של כמעט 94% ירידהשל 2%אז.. איך "ב"ה הרכבות הרבה-הרבה-פחות מאחרות"?נכון יש שינוי חיובי באוירה ,אך..המספרים קצת מקלקלים את האוירה החודש כלומר בעוד כמה ימים נשמע על ירידהנוספת ברמת הדיוק לצערי הרב אם יורשה לי, לא רק בגלל קריעת כבל תקשורת וגמלים שוטים.
 

mucool2

New member
הכוונה היא ביחס לשפל שאחרי

רמת דיוק הרכבות..ירידה קלה!
בחודש מרץ06 שעור הדיוק עמד על כמעט 92% מול מרץ05 רמת דיוק של כמעט 94% ירידהשל 2%אז.. איך "ב"ה הרכבות הרבה-הרבה-פחות מאחרות"?נכון יש שינוי חיובי באוירה ,אך..המספרים קצת מקלקלים את האוירה החודש כלומר בעוד כמה ימים נשמע על ירידהנוספת ברמת הדיוק לצערי הרב אם יורשה לי, לא רק בגלל קריעת כבל תקשורת וגמלים שוטים.
הכוונה היא ביחס לשפל שאחרי
התאונות בדרום בקיץ.
 

down under

New member
וכמו כן ירידה מ-94 ל-92

הכוונה היא ביחס לשפל שאחרי
התאונות בדרום בקיץ.
וכמו כן ירידה מ-94 ל-92
היא לא דבר שמישהו בכלל יכול להרגיש אישית או לשים אליו לב. הרי זה לאו דוקא שהרכבת של שעה 17:19 לנתניה (הרצליה ובית יהושע) מת"א רק היא אחרה החודש כמעט יום יום לעומת חודש קודם שאז לא. אם זה היה אכן כך אזי כן היתה התרשמות הנוסעים שלילית יותר. 2 האחוז הנוספים, מן הסתם, התחלקו על פני כל הרכבות, ככה שבממוצע איש כמעט ולא הרגיש בזה. וכמובן שאתה צודק, הכוונה מול חודשים יוני עד ספטמבר האחרונים שהיו אחרי שתי התאונות הנוראיות בדרך לבאר-שבע.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה