אווופס ../images/Emo4.gif
בהזדמנות זו אני רוצה להתנצל בפני כל אלו שפגעתי בהם בטעות (או בכוונה) בכתיבתי בפורום מאז שבאתי לפה: מייקל ג'קסון, למד, שפירית, תמ-ים, יצורה, סנופה, עדן, אופטימוס-פריים, בוטרוס בוטרוס ראלי, ז'ה ז'ה גאבור, אייל גולן, צביקה פיק, בלקר, רותם, נובי, מיסטי, רייבן, באסה, אלוהים, מתנחלים, חרדים, ערבים, יהודים, רוסים, אתיופים, מזרחיים, אשכנזים, מייקל ג'קסון, טקס האוסקר וכל מנחיו, עירקים, סדאם חוסיין, יאסר ערפת, מוסא ערפת, כנעפה, טיטו ג'קסון, ג'אנט ג'קסון, מייקל ג'קסון, שחקני כדורגל, אוהדי כדורגל, מיי ווסט, כל אוכלוסית צרפת ובלגיה לדורותיהם, מייקל ג'קסון, וכמובן- אבי גרייניק! סליחה.