על תגובת ארגון "15 דקות" לרפורמת התעריפים
על תגובת ארגון "15 דקות" לרפורמת התעריפים
אני פותח שרשור נוסף כי העניין חורג מהרפורמה עצמה ונוגע להתנהלות הארגונים המתיימרים לייצג את נוסעי התח"צ.
בכתבה בוינט על רפורמת התעריפים הגיבו גיל יעקב מ"15 דקות" ואיתי בן חיים "תחבורה בדרך שלנו". התגובה של תחבורה בדרך שלנו היתה עניינית יחסית והתייחסה גם לטוב שברפורמה וגם במה שלא טוב ובמה שחסר. לעומת זאת מנכ"ל ארגון 15 דקות פטר את הרפורמה כ"ספין שמטרתו לטשטש ולהשכיח את קיצוץ בתקציב פיתוח התחבורה הציבורית" והמשיך עוד ועוד בביקורת, מבלי לומר כמעט מילה על הצד החיובי שבה, שבניגוד לדברי גיל יעקב לא מוגבל רק לגוש דן (למשל - לתושבי הקריות הנוסעים לחיפה). הרי לכולנו ברור שיש בה הרבה מאד היגיון ותועלת. האחדת תעריפים היא דבר מבורך, הורדה משמעותית של כרטיסי חופשי-חודשי בחלק מהאיזורים היא דבר מבורך, ועוד. אלה לא תיקונים שוליים אלא דברים חשובים.
התייחסות כזו היא לא מקצועית, מתאימה אולי לח"כ מהאופוזיציה אבל לא למי שמתיימר לייצג את נוסעי התחבורה הציבורית.
כשאתה כל הזמן רק תוקף ומנגח, יש לזה גם מחיר.
על תגובת ארגון "15 דקות" לרפורמת התעריפים
אני פותח שרשור נוסף כי העניין חורג מהרפורמה עצמה ונוגע להתנהלות הארגונים המתיימרים לייצג את נוסעי התח"צ.
בכתבה בוינט על רפורמת התעריפים הגיבו גיל יעקב מ"15 דקות" ואיתי בן חיים "תחבורה בדרך שלנו". התגובה של תחבורה בדרך שלנו היתה עניינית יחסית והתייחסה גם לטוב שברפורמה וגם במה שלא טוב ובמה שחסר. לעומת זאת מנכ"ל ארגון 15 דקות פטר את הרפורמה כ"ספין שמטרתו לטשטש ולהשכיח את קיצוץ בתקציב פיתוח התחבורה הציבורית" והמשיך עוד ועוד בביקורת, מבלי לומר כמעט מילה על הצד החיובי שבה, שבניגוד לדברי גיל יעקב לא מוגבל רק לגוש דן (למשל - לתושבי הקריות הנוסעים לחיפה). הרי לכולנו ברור שיש בה הרבה מאד היגיון ותועלת. האחדת תעריפים היא דבר מבורך, הורדה משמעותית של כרטיסי חופשי-חודשי בחלק מהאיזורים היא דבר מבורך, ועוד. אלה לא תיקונים שוליים אלא דברים חשובים.
התייחסות כזו היא לא מקצועית, מתאימה אולי לח"כ מהאופוזיציה אבל לא למי שמתיימר לייצג את נוסעי התחבורה הציבורית.
כשאתה כל הזמן רק תוקף ומנגח, יש לזה גם מחיר.