על פי פניות של פורשים ומופרשים אלי
אני שואל מה הם אמורים לעשות ביום ראשון??? האם הוועד יודע??? האם מי מהגאונים בעיריה יודע להשיב להם??? מה עושים אילו שקיבלו מכתבים היום? איך נוצר מצב של כאוס כזה? אני מרחם על העובדים. מייעץ להם להגיע לעבודה כרגיל ולא ללכת עד שיוסדרו העינינים וכל עובד ידע בדיוק היכן הוא עומד. דני אוחיון אולי אתה יכול לשפוך אור על הבלגן הזה שפוגע באנשים במשפחות ויחזור אל כל הפוליטקאים כבומרנג.... אולי דני כהן מהוועד יתיצב כאן ויתן מענה לכל האנשים המסכנים הללו...בכל מיקרה תגיעו לעבודה ותיתארגנו יחד כי יחד תקבלו את כל המגיע לכם.כולל תלונות במשטרה על גזל קופות הגמל, כולל התנהלות לא חוקית של ההנהלה, כולל כל השחיתות שאתם יודעים ושיש לחשוף אותה. הפורום כאן יעזור וייעץ לכם.
אני שואל מה הם אמורים לעשות ביום ראשון??? האם הוועד יודע??? האם מי מהגאונים בעיריה יודע להשיב להם??? מה עושים אילו שקיבלו מכתבים היום? איך נוצר מצב של כאוס כזה? אני מרחם על העובדים. מייעץ להם להגיע לעבודה כרגיל ולא ללכת עד שיוסדרו העינינים וכל עובד ידע בדיוק היכן הוא עומד. דני אוחיון אולי אתה יכול לשפוך אור על הבלגן הזה שפוגע באנשים במשפחות ויחזור אל כל הפוליטקאים כבומרנג.... אולי דני כהן מהוועד יתיצב כאן ויתן מענה לכל האנשים המסכנים הללו...בכל מיקרה תגיעו לעבודה ותיתארגנו יחד כי יחד תקבלו את כל המגיע לכם.כולל תלונות במשטרה על גזל קופות הגמל, כולל התנהלות לא חוקית של ההנהלה, כולל כל השחיתות שאתם יודעים ושיש לחשוף אותה. הפורום כאן יעזור וייעץ לכם.