על פי חוק השבות-ציטוט

על פי חוק השבות-ציטוט

להלן הנוסח: "כל יהודי זכאי לעלות ארצה, אשרת עולה תינתן לכל יהודי שהביע את רצונו להשתקע בישראל, חוץ מאשר אם נוכח שר הפנים כי המבקש: 1) פועל נגד העם היהודי או 2) עלול לסכן בריאות הציבור או ביטחון המדינה או 3) בעל עבר פלילי העלול לסכן את שלום הציבור תשי"ו - 1950". --------------------------------------------------- וכעת הסבירו לי-אין ה SMALLנים קיבלו אשרת כניסה,ולקחו גם סל ? למה לא רק כתיירים לשנה ?
 
כי הם פועלים בעד העם היהודי

השאלה היא איך ייתכן שחרדים אנטי-ציוניים (סאטמר והלאה) הפועלים כנגד העם היהודי מצליחים לקבל אשרות עולה ממדינה ציונית בה הם לא מאמינים.
 

ghost7

New member
תיקון ניסוח

צ"ל לא "בה הם לא מאמינים" אלא "לה הם מתנגדים". אמונה יש רק באל.
 

Mesarim

Member
../images/Emo54.gif ואיך אתה ?

על סעיפים 1 2 אתה עובר בתדירות עצומה 1. כל פועלך כאן בפורום הוא נגד העם היהודי 2. אתה מזהם את כל הפורומים בהם אתה "כותב", באופן המסכן את בריאות הציבור 3. ובכן ? לא משהו שידוע לי בוודאות
 

אבנר ג

Well-known member
זה בגלל שיש להם זכויות ראשונים....

הרי השמאלנים הם שחוקקו את החוק הזה כשם שהם הקימו את המדינה, בימים בהם הימנים עסקו בממכר סדקית ונעלים ברחוב קינג ג'ורג'....בנוסף לימנים של אותם הימים שעסקו בממכר פלאפל בשוק בצלאל... אז מגיע להם קצת פרוטקציה, לא?....
 
טוב,הבנתי

נעשתה טעות,וכעת עת לתקנה. הרי אם מישהו מפר את חוק השבות,כמוך למשל ניתן לדרוש ממנו לפחות שווה ערך של סל הקליטה דאז,נכון ? אז זוהי הצעתי: כל שמאלן שלא יבצע את חוק השבות,ע"פ ערכי המדינה,כפי שנקבע במקור ויפעל נניח,לגירוש יהודים מנחלתם-יתבע להחזר 100K$ מהמדינה. מקובל ?
 

moazin 1

New member
אבנר ז מעלה כאן נקודה מעניינת

מקבלי ההחלטות שחוקקו את החוק .נקרא להם שמאלנים לצורך העניין גם השתעשעו במחשבה שאחרי שיכנסו לארץ כל מיני עדות מכל העולם הם יעברו כאן ערבוב או במילים המדוייקות יכנסו ל"כור היתוך" בתקוה שבעתיד יווצר כאן דור המיקס של יהודי פרווה זן חדש או אולי זן נדיר של יצורים בלעדיים שיהפכו את העולם לעולם טוב יותר.הממה כפי הנראה החזון השאמלני לא פעל כפי שציפו מקבלי ההחלטות שנשארו עדיין בעלי הדעה ובעלי המאה לדורותיהם ועדיין שולטים על הנכסים וההון היהודי לדורותיהם ועדיין מצפים שכולם ירקדו לפי החליל שלהם.מן הראוי לציין שאותם מקבלי ההחלטות מאז קום המדינה הם אלה שהרסו את המדינה כי להם יש מה להפסיד זה יהיה קשה מאוד לוותר על הארמון והברכה והמכוניות המפוארות שנקנו על גבם של אחיהם שנותרו חסרי כל.
 
למעלה