על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
פה בכתבה

יש תמונה שרואים את כל הרכבת ?
פה בכתבה
אפשר לראות את ההצגה. איך ראש העיר יוצר מהרכבת שנכנסת לתחנה עוצרת מסיבות מובנות רק בתחילת הרציף כשזנבה מוסתר במנהרה. שימו לב לגידור סביב הרכבת שהצלמים חס וחלילה לא יתקרבו לכיוונה.
http://www.rg.ru/2013/09/06/julebino-site-anons.html
 

משה343

New member
ישנם 4 תמונות ולא רואים בהם את כל הרכבת...

פה בכתבה
אפשר לראות את ההצגה. איך ראש העיר יוצר מהרכבת שנכנסת לתחנה עוצרת מסיבות מובנות רק בתחילת הרציף כשזנבה מוסתר במנהרה. שימו לב לגידור סביב הרכבת שהצלמים חס וחלילה לא יתקרבו לכיוונה.
http://www.rg.ru/2013/09/06/julebino-site-anons.html
ישנם 4 תמונות ולא רואים בהם את כל הרכבת...
בתמונה הראשונה רואים את המסילה כאשר בקצה הרחוק במנהרה יש אור המום
בתמונה השניה רואים את ראש העיר צועד יחד עם הפמלייה שלו
בתמונה השלישית הוא יושב עם הילדים כאשר ברקע קטע קטן ממוקד של הרכבת
בלי לראות את כל המכלול
בתמונה הרבעית והאחרונה הוא מדבר עם עיתונאים כאשר לא רואאים את הרכבת מאחור.

במידה ואין תמונה שרואים את כל הרכבת בטקס הזה, כמו שרשמת שלא רואים את מה שדוחף אותה
אז תודה בכל אופן
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==10==

על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...
מוקדש, איך לא, לכבוד השר בועז ל וששת קוראיו הנאמנים.

שמעו נא ילדים ואספר לכם סיפור על הדוד הטוב, סרגיי סביאנין, ראש עירית מוסקבה, בונה המטרו הגדול.

טוב, אז כולנו פה יודעים (איך לא? סיפרתי לכם כבר) שהמטרו במוסקבה נמצא בתהליך מואץ של הרחבה. רק בשנתיים הקרובות נפתחות קרוב ל- 10 תחנות חדשות. מה שמתבקש, כמובן, אם ניקח בחשבון ששטחה של מוסקבה הוכפל פי 2.5 בשנה האחרונה עם סיפוחם של שטחים נרחבים של מחוז מוסקבה אל שטחה המוניציפלי של העיר עצמה.

ב- 1 לספטמבר שנה זו אמור היה להיפתח לתנועה קטע חדש של הקו ה-7, הקו הסגול Tagansko-Krasnopresnenskaya Line שנכון לעכשיו תחנת הקצה הדרומית שלו היא Vykhino - תחנת המטרו העמוסה יותר בעיר בשל היותה תחנת מעבר לרכבות הפרברים המביאות העירה את היוממים מדרום. בתחנה זו עוברים קרוב ל- 200,000 נוסעים ביום!!! הקטע החדש יכיל שתי תחנות נוספות אחרי Vykhino -
Lermontovsky Prospekt ו- Zhulebino. כאשר בהמשך תצטרף תחנה נוספת - Kotelniki.

עד כאן הכל טוב ויפה. רק מה? לפעמים קורות תקלות. המטרו במוסקבה נבנה לעיתים קרובות מאוד בתנאים גיאולוגיים קשים ובעיית מי התהום, כיסי מים וזרימה תת קרקעית - כל אלה הן בעיות ידועות, בהן נתקלים בוני הרכבת. וכך קרה שבאמצע חודש יולי, בעת פריצת מנהרת מילוט בין המנהרה הימנית לשמאלית בקטע Vykhino - Lermontovsky Prospekt - פרצו מי תהום ובוץ לשתי המנהרות והביאו להצפתם של כ- 70 מ' של מנהרות. בנוסף, מעל האתר הובחנה תזוזת קרקע שהביא להיסדקות יסודות וקירות של מבנים על פני הקרקע. ע"מ למזער את הנזק ולבלום את התפשטות ההצפות בוצעה "הקרסה" ידנית של המנהרות בשתי הכיוונים והוחל בפינוי הקטע שניזוק.
==10==
העיקר שיש תמונות באתר העיריה:
http://www.mos.ru/en/press-center/i...anywhere&refer_id_4=26885&refer_module_4=news
 
קותלניקי זו תחנת הכותל ?

על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...
מוקדש, איך לא, לכבוד השר בועז ל וששת קוראיו הנאמנים.

שמעו נא ילדים ואספר לכם סיפור על הדוד הטוב, סרגיי סביאנין, ראש עירית מוסקבה, בונה המטרו הגדול.

טוב, אז כולנו פה יודעים (איך לא? סיפרתי לכם כבר) שהמטרו במוסקבה נמצא בתהליך מואץ של הרחבה. רק בשנתיים הקרובות נפתחות קרוב ל- 10 תחנות חדשות. מה שמתבקש, כמובן, אם ניקח בחשבון ששטחה של מוסקבה הוכפל פי 2.5 בשנה האחרונה עם סיפוחם של שטחים נרחבים של מחוז מוסקבה אל שטחה המוניציפלי של העיר עצמה.

ב- 1 לספטמבר שנה זו אמור היה להיפתח לתנועה קטע חדש של הקו ה-7, הקו הסגול Tagansko-Krasnopresnenskaya Line שנכון לעכשיו תחנת הקצה הדרומית שלו היא Vykhino - תחנת המטרו העמוסה יותר בעיר בשל היותה תחנת מעבר לרכבות הפרברים המביאות העירה את היוממים מדרום. בתחנה זו עוברים קרוב ל- 200,000 נוסעים ביום!!! הקטע החדש יכיל שתי תחנות נוספות אחרי Vykhino -
Lermontovsky Prospekt ו- Zhulebino. כאשר בהמשך תצטרף תחנה נוספת - Kotelniki.

עד כאן הכל טוב ויפה. רק מה? לפעמים קורות תקלות. המטרו במוסקבה נבנה לעיתים קרובות מאוד בתנאים גיאולוגיים קשים ובעיית מי התהום, כיסי מים וזרימה תת קרקעית - כל אלה הן בעיות ידועות, בהן נתקלים בוני הרכבת. וכך קרה שבאמצע חודש יולי, בעת פריצת מנהרת מילוט בין המנהרה הימנית לשמאלית בקטע Vykhino - Lermontovsky Prospekt - פרצו מי תהום ובוץ לשתי המנהרות והביאו להצפתם של כ- 70 מ' של מנהרות. בנוסף, מעל האתר הובחנה תזוזת קרקע שהביא להיסדקות יסודות וקירות של מבנים על פני הקרקע. ע"מ למזער את הנזק ולבלום את התפשטות ההצפות בוצעה "הקרסה" ידנית של המנהרות בשתי הכיוונים והוחל בפינוי הקטע שניזוק.
קותלניקי זו תחנת הכותל ?
תודה על הסיקור.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
חחח לא ממש...

קותלניקי זו תחנת הכותל ?
תודה על הסיקור.
חחח לא ממש...
שם התחנה העתידית קרוי על שם העיירה, בה תמוקם. מקור השם הוא מהמילה Kotyol - דוּד.
מקור השם, ככל הנראה, מהביצות המקיפות את האזור. ברוסיה, לפי המסורת, קרו לעמקים בוצתיים בשם "דודים".
 

Golf Bravo

New member
הסיפור הזה נשמע כמעט כמו הקפטריה בטבריה

חחח לא ממש...
שם התחנה העתידית קרוי על שם העיירה, בה תמוקם. מקור השם הוא מהמילה Kotyol - דוּד.
מקור השם, ככל הנראה, מהביצות המקיפות את האזור. ברוסיה, לפי המסורת, קרו לעמקים בוצתיים בשם "דודים".
הסיפור הזה נשמע כמעט כמו הקפטריה בטבריה
עם המטוס דוּד שמוריד צינור גומי אל הפיילה... רק שכאן זו המציאות. התחנה, ודאי כמו תחנות חדשות רבות אחרות במוסקבה, נראית כמו חדר ניתוח.
 

yblumann

New member
did you mention the elections?


על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...
מוקדש, איך לא, לכבוד השר בועז ל וששת קוראיו הנאמנים.

שמעו נא ילדים ואספר לכם סיפור על הדוד הטוב, סרגיי סביאנין, ראש עירית מוסקבה, בונה המטרו הגדול.

טוב, אז כולנו פה יודעים (איך לא? סיפרתי לכם כבר) שהמטרו במוסקבה נמצא בתהליך מואץ של הרחבה. רק בשנתיים הקרובות נפתחות קרוב ל- 10 תחנות חדשות. מה שמתבקש, כמובן, אם ניקח בחשבון ששטחה של מוסקבה הוכפל פי 2.5 בשנה האחרונה עם סיפוחם של שטחים נרחבים של מחוז מוסקבה אל שטחה המוניציפלי של העיר עצמה.

ב- 1 לספטמבר שנה זו אמור היה להיפתח לתנועה קטע חדש של הקו ה-7, הקו הסגול Tagansko-Krasnopresnenskaya Line שנכון לעכשיו תחנת הקצה הדרומית שלו היא Vykhino - תחנת המטרו העמוסה יותר בעיר בשל היותה תחנת מעבר לרכבות הפרברים המביאות העירה את היוממים מדרום. בתחנה זו עוברים קרוב ל- 200,000 נוסעים ביום!!! הקטע החדש יכיל שתי תחנות נוספות אחרי Vykhino -
Lermontovsky Prospekt ו- Zhulebino. כאשר בהמשך תצטרף תחנה נוספת - Kotelniki.

עד כאן הכל טוב ויפה. רק מה? לפעמים קורות תקלות. המטרו במוסקבה נבנה לעיתים קרובות מאוד בתנאים גיאולוגיים קשים ובעיית מי התהום, כיסי מים וזרימה תת קרקעית - כל אלה הן בעיות ידועות, בהן נתקלים בוני הרכבת. וכך קרה שבאמצע חודש יולי, בעת פריצת מנהרת מילוט בין המנהרה הימנית לשמאלית בקטע Vykhino - Lermontovsky Prospekt - פרצו מי תהום ובוץ לשתי המנהרות והביאו להצפתם של כ- 70 מ' של מנהרות. בנוסף, מעל האתר הובחנה תזוזת קרקע שהביא להיסדקות יסודות וקירות של מבנים על פני הקרקע. ע"מ למזער את הנזק ולבלום את התפשטות ההצפות בוצעה "הקרסה" ידנית של המנהרות בשתי הכיוונים והוחל בפינוי הקטע שניזוק.
did you mention the elections?
 

amit1270

New member
תודה רבה דוד. מסתבר שלפוליטיקאים שלנו

על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...
מוקדש, איך לא, לכבוד השר בועז ל וששת קוראיו הנאמנים.

שמעו נא ילדים ואספר לכם סיפור על הדוד הטוב, סרגיי סביאנין, ראש עירית מוסקבה, בונה המטרו הגדול.

טוב, אז כולנו פה יודעים (איך לא? סיפרתי לכם כבר) שהמטרו במוסקבה נמצא בתהליך מואץ של הרחבה. רק בשנתיים הקרובות נפתחות קרוב ל- 10 תחנות חדשות. מה שמתבקש, כמובן, אם ניקח בחשבון ששטחה של מוסקבה הוכפל פי 2.5 בשנה האחרונה עם סיפוחם של שטחים נרחבים של מחוז מוסקבה אל שטחה המוניציפלי של העיר עצמה.

ב- 1 לספטמבר שנה זו אמור היה להיפתח לתנועה קטע חדש של הקו ה-7, הקו הסגול Tagansko-Krasnopresnenskaya Line שנכון לעכשיו תחנת הקצה הדרומית שלו היא Vykhino - תחנת המטרו העמוסה יותר בעיר בשל היותה תחנת מעבר לרכבות הפרברים המביאות העירה את היוממים מדרום. בתחנה זו עוברים קרוב ל- 200,000 נוסעים ביום!!! הקטע החדש יכיל שתי תחנות נוספות אחרי Vykhino -
Lermontovsky Prospekt ו- Zhulebino. כאשר בהמשך תצטרף תחנה נוספת - Kotelniki.

עד כאן הכל טוב ויפה. רק מה? לפעמים קורות תקלות. המטרו במוסקבה נבנה לעיתים קרובות מאוד בתנאים גיאולוגיים קשים ובעיית מי התהום, כיסי מים וזרימה תת קרקעית - כל אלה הן בעיות ידועות, בהן נתקלים בוני הרכבת. וכך קרה שבאמצע חודש יולי, בעת פריצת מנהרת מילוט בין המנהרה הימנית לשמאלית בקטע Vykhino - Lermontovsky Prospekt - פרצו מי תהום ובוץ לשתי המנהרות והביאו להצפתם של כ- 70 מ' של מנהרות. בנוסף, מעל האתר הובחנה תזוזת קרקע שהביא להיסדקות יסודות וקירות של מבנים על פני הקרקע. ע"מ למזער את הנזק ולבלום את התפשטות ההצפות בוצעה "הקרסה" ידנית של המנהרות בשתי הכיוונים והוחל בפינוי הקטע שניזוק.
תודה רבה דוד. מסתבר שלפוליטיקאים שלנו
עוד יש מה ללמוד.
 

בועז ל

New member
תודה רבה על הסיפור המאלף, כבוד הרב!

על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...
מוקדש, איך לא, לכבוד השר בועז ל וששת קוראיו הנאמנים.

שמעו נא ילדים ואספר לכם סיפור על הדוד הטוב, סרגיי סביאנין, ראש עירית מוסקבה, בונה המטרו הגדול.

טוב, אז כולנו פה יודעים (איך לא? סיפרתי לכם כבר) שהמטרו במוסקבה נמצא בתהליך מואץ של הרחבה. רק בשנתיים הקרובות נפתחות קרוב ל- 10 תחנות חדשות. מה שמתבקש, כמובן, אם ניקח בחשבון ששטחה של מוסקבה הוכפל פי 2.5 בשנה האחרונה עם סיפוחם של שטחים נרחבים של מחוז מוסקבה אל שטחה המוניציפלי של העיר עצמה.

ב- 1 לספטמבר שנה זו אמור היה להיפתח לתנועה קטע חדש של הקו ה-7, הקו הסגול Tagansko-Krasnopresnenskaya Line שנכון לעכשיו תחנת הקצה הדרומית שלו היא Vykhino - תחנת המטרו העמוסה יותר בעיר בשל היותה תחנת מעבר לרכבות הפרברים המביאות העירה את היוממים מדרום. בתחנה זו עוברים קרוב ל- 200,000 נוסעים ביום!!! הקטע החדש יכיל שתי תחנות נוספות אחרי Vykhino -
Lermontovsky Prospekt ו- Zhulebino. כאשר בהמשך תצטרף תחנה נוספת - Kotelniki.

עד כאן הכל טוב ויפה. רק מה? לפעמים קורות תקלות. המטרו במוסקבה נבנה לעיתים קרובות מאוד בתנאים גיאולוגיים קשים ובעיית מי התהום, כיסי מים וזרימה תת קרקעית - כל אלה הן בעיות ידועות, בהן נתקלים בוני הרכבת. וכך קרה שבאמצע חודש יולי, בעת פריצת מנהרת מילוט בין המנהרה הימנית לשמאלית בקטע Vykhino - Lermontovsky Prospekt - פרצו מי תהום ובוץ לשתי המנהרות והביאו להצפתם של כ- 70 מ' של מנהרות. בנוסף, מעל האתר הובחנה תזוזת קרקע שהביא להיסדקות יסודות וקירות של מבנים על פני הקרקע. ע"מ למזער את הנזק ולבלום את התפשטות ההצפות בוצעה "הקרסה" ידנית של המנהרות בשתי הכיוונים והוחל בפינוי הקטע שניזוק.
תודה רבה על הסיפור המאלף, כבוד הרב!
מסתבר שעדיין אנו יכולים ללמוד משהו מהגויים.

ובעקבות הסיפור אני מעדכן את חתימתי לשעבר: תעלת בלאומילך זה שם!
 
אני רואה את הסרט פעם בחודש

תודה רבה על הסיפור המאלף, כבוד הרב!
מסתבר שעדיין אנו יכולים ללמוד משהו מהגויים.

ובעקבות הסיפור אני מעדכן את חתימתי לשעבר: תעלת בלאומילך זה שם!
אני רואה את הסרט פעם בחודש
זה הסרט האהוב על בתי הבכורה, לצערי הוא מוקלט אצלנו בטלביזיה והיא מצליחה להכריח אותי לצפות בו באופן קבוע... איזה סבל...


"ד"ר אביגדור קובישייבסקי, אסון מוניציפלי שכמוך!"

"הנדון: הסגת גבול של סמכות בלתי קיימת"
 

alantan

New member
מזמן לא צחקתי ככה, תודה דוד!

על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...
מוקדש, איך לא, לכבוד השר בועז ל וששת קוראיו הנאמנים.

שמעו נא ילדים ואספר לכם סיפור על הדוד הטוב, סרגיי סביאנין, ראש עירית מוסקבה, בונה המטרו הגדול.

טוב, אז כולנו פה יודעים (איך לא? סיפרתי לכם כבר) שהמטרו במוסקבה נמצא בתהליך מואץ של הרחבה. רק בשנתיים הקרובות נפתחות קרוב ל- 10 תחנות חדשות. מה שמתבקש, כמובן, אם ניקח בחשבון ששטחה של מוסקבה הוכפל פי 2.5 בשנה האחרונה עם סיפוחם של שטחים נרחבים של מחוז מוסקבה אל שטחה המוניציפלי של העיר עצמה.

ב- 1 לספטמבר שנה זו אמור היה להיפתח לתנועה קטע חדש של הקו ה-7, הקו הסגול Tagansko-Krasnopresnenskaya Line שנכון לעכשיו תחנת הקצה הדרומית שלו היא Vykhino - תחנת המטרו העמוסה יותר בעיר בשל היותה תחנת מעבר לרכבות הפרברים המביאות העירה את היוממים מדרום. בתחנה זו עוברים קרוב ל- 200,000 נוסעים ביום!!! הקטע החדש יכיל שתי תחנות נוספות אחרי Vykhino -
Lermontovsky Prospekt ו- Zhulebino. כאשר בהמשך תצטרף תחנה נוספת - Kotelniki.

עד כאן הכל טוב ויפה. רק מה? לפעמים קורות תקלות. המטרו במוסקבה נבנה לעיתים קרובות מאוד בתנאים גיאולוגיים קשים ובעיית מי התהום, כיסי מים וזרימה תת קרקעית - כל אלה הן בעיות ידועות, בהן נתקלים בוני הרכבת. וכך קרה שבאמצע חודש יולי, בעת פריצת מנהרת מילוט בין המנהרה הימנית לשמאלית בקטע Vykhino - Lermontovsky Prospekt - פרצו מי תהום ובוץ לשתי המנהרות והביאו להצפתם של כ- 70 מ' של מנהרות. בנוסף, מעל האתר הובחנה תזוזת קרקע שהביא להיסדקות יסודות וקירות של מבנים על פני הקרקע. ע"מ למזער את הנזק ולבלום את התפשטות ההצפות בוצעה "הקרסה" ידנית של המנהרות בשתי הכיוונים והוחל בפינוי הקטע שניזוק.
מזמן לא צחקתי ככה, תודה דוד!
 

stratomaximus

New member
גדול!

על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...
מוקדש, איך לא, לכבוד השר בועז ל וששת קוראיו הנאמנים.

שמעו נא ילדים ואספר לכם סיפור על הדוד הטוב, סרגיי סביאנין, ראש עירית מוסקבה, בונה המטרו הגדול.

טוב, אז כולנו פה יודעים (איך לא? סיפרתי לכם כבר) שהמטרו במוסקבה נמצא בתהליך מואץ של הרחבה. רק בשנתיים הקרובות נפתחות קרוב ל- 10 תחנות חדשות. מה שמתבקש, כמובן, אם ניקח בחשבון ששטחה של מוסקבה הוכפל פי 2.5 בשנה האחרונה עם סיפוחם של שטחים נרחבים של מחוז מוסקבה אל שטחה המוניציפלי של העיר עצמה.

ב- 1 לספטמבר שנה זו אמור היה להיפתח לתנועה קטע חדש של הקו ה-7, הקו הסגול Tagansko-Krasnopresnenskaya Line שנכון לעכשיו תחנת הקצה הדרומית שלו היא Vykhino - תחנת המטרו העמוסה יותר בעיר בשל היותה תחנת מעבר לרכבות הפרברים המביאות העירה את היוממים מדרום. בתחנה זו עוברים קרוב ל- 200,000 נוסעים ביום!!! הקטע החדש יכיל שתי תחנות נוספות אחרי Vykhino -
Lermontovsky Prospekt ו- Zhulebino. כאשר בהמשך תצטרף תחנה נוספת - Kotelniki.

עד כאן הכל טוב ויפה. רק מה? לפעמים קורות תקלות. המטרו במוסקבה נבנה לעיתים קרובות מאוד בתנאים גיאולוגיים קשים ובעיית מי התהום, כיסי מים וזרימה תת קרקעית - כל אלה הן בעיות ידועות, בהן נתקלים בוני הרכבת. וכך קרה שבאמצע חודש יולי, בעת פריצת מנהרת מילוט בין המנהרה הימנית לשמאלית בקטע Vykhino - Lermontovsky Prospekt - פרצו מי תהום ובוץ לשתי המנהרות והביאו להצפתם של כ- 70 מ' של מנהרות. בנוסף, מעל האתר הובחנה תזוזת קרקע שהביא להיסדקות יסודות וקירות של מבנים על פני הקרקע. ע"מ למזער את הנזק ולבלום את התפשטות ההצפות בוצעה "הקרסה" ידנית של המנהרות בשתי הכיוונים והוחל בפינוי הקטע שניזוק.
גדול!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה