על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...

על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...
מוקדש, איך לא, לכבוד השר בועז ל וששת קוראיו הנאמנים.

שמעו נא ילדים ואספר לכם סיפור על הדוד הטוב, סרגיי סביאנין, ראש עירית מוסקבה, בונה המטרו הגדול.

טוב, אז כולנו פה יודעים (איך לא? סיפרתי לכם כבר) שהמטרו במוסקבה נמצא בתהליך מואץ של הרחבה. רק בשנתיים הקרובות נפתחות קרוב ל- 10 תחנות חדשות. מה שמתבקש, כמובן, אם ניקח בחשבון ששטחה של מוסקבה הוכפל פי 2.5 בשנה האחרונה עם סיפוחם של שטחים נרחבים של מחוז מוסקבה אל שטחה המוניציפלי של העיר עצמה.

ב- 1 לספטמבר שנה זו אמור היה להיפתח לתנועה קטע חדש של הקו ה-7, הקו הסגול Tagansko-Krasnopresnenskaya Line שנכון לעכשיו תחנת הקצה הדרומית שלו היא Vykhino - תחנת המטרו העמוסה יותר בעיר בשל היותה תחנת מעבר לרכבות הפרברים המביאות העירה את היוממים מדרום. בתחנה זו עוברים קרוב ל- 200,000 נוסעים ביום!!! הקטע החדש יכיל שתי תחנות נוספות אחרי Vykhino -
Lermontovsky Prospekt ו- Zhulebino. כאשר בהמשך תצטרף תחנה נוספת - Kotelniki.

עד כאן הכל טוב ויפה. רק מה? לפעמים קורות תקלות. המטרו במוסקבה נבנה לעיתים קרובות מאוד בתנאים גיאולוגיים קשים ובעיית מי התהום, כיסי מים וזרימה תת קרקעית - כל אלה הן בעיות ידועות, בהן נתקלים בוני הרכבת. וכך קרה שבאמצע חודש יולי, בעת פריצת מנהרת מילוט בין המנהרה הימנית לשמאלית בקטע Vykhino - Lermontovsky Prospekt - פרצו מי תהום ובוץ לשתי המנהרות והביאו להצפתם של כ- 70 מ' של מנהרות. בנוסף, מעל האתר הובחנה תזוזת קרקע שהביא להיסדקות יסודות וקירות של מבנים על פני הקרקע. ע"מ למזער את הנזק ולבלום את התפשטות ההצפות בוצעה "הקרסה" ידנית של המנהרות בשתי הכיוונים והוחל בפינוי הקטע שניזוק.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==1==

על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...
מוקדש, איך לא, לכבוד השר בועז ל וששת קוראיו הנאמנים.

שמעו נא ילדים ואספר לכם סיפור על הדוד הטוב, סרגיי סביאנין, ראש עירית מוסקבה, בונה המטרו הגדול.

טוב, אז כולנו פה יודעים (איך לא? סיפרתי לכם כבר) שהמטרו במוסקבה נמצא בתהליך מואץ של הרחבה. רק בשנתיים הקרובות נפתחות קרוב ל- 10 תחנות חדשות. מה שמתבקש, כמובן, אם ניקח בחשבון ששטחה של מוסקבה הוכפל פי 2.5 בשנה האחרונה עם סיפוחם של שטחים נרחבים של מחוז מוסקבה אל שטחה המוניציפלי של העיר עצמה.

ב- 1 לספטמבר שנה זו אמור היה להיפתח לתנועה קטע חדש של הקו ה-7, הקו הסגול Tagansko-Krasnopresnenskaya Line שנכון לעכשיו תחנת הקצה הדרומית שלו היא Vykhino - תחנת המטרו העמוסה יותר בעיר בשל היותה תחנת מעבר לרכבות הפרברים המביאות העירה את היוממים מדרום. בתחנה זו עוברים קרוב ל- 200,000 נוסעים ביום!!! הקטע החדש יכיל שתי תחנות נוספות אחרי Vykhino -
Lermontovsky Prospekt ו- Zhulebino. כאשר בהמשך תצטרף תחנה נוספת - Kotelniki.

עד כאן הכל טוב ויפה. רק מה? לפעמים קורות תקלות. המטרו במוסקבה נבנה לעיתים קרובות מאוד בתנאים גיאולוגיים קשים ובעיית מי התהום, כיסי מים וזרימה תת קרקעית - כל אלה הן בעיות ידועות, בהן נתקלים בוני הרכבת. וכך קרה שבאמצע חודש יולי, בעת פריצת מנהרת מילוט בין המנהרה הימנית לשמאלית בקטע Vykhino - Lermontovsky Prospekt - פרצו מי תהום ובוץ לשתי המנהרות והביאו להצפתם של כ- 70 מ' של מנהרות. בנוסף, מעל האתר הובחנה תזוזת קרקע שהביא להיסדקות יסודות וקירות של מבנים על פני הקרקע. ע"מ למזער את הנזק ולבלום את התפשטות ההצפות בוצעה "הקרסה" ידנית של המנהרות בשתי הכיוונים והוחל בפינוי הקטע שניזוק.
==1==
כך זה נראה מבפנים לאחר ביצוע האיטום הראשוני של הקטע שניזוק.
הוקמו בחיפזון פיגומים זמניים לתמוך את תקרת המנהרה.
 

בועז ל

New member
לא מדגדג את הבוץ של A1.

==1==
כך זה נראה מבפנים לאחר ביצוע האיטום הראשוני של הקטע שניזוק.
הוקמו בחיפזון פיגומים זמניים לתמוך את תקרת המנהרה.
לא מדגדג את הבוץ של A1.
אפילו לא בעונות השפל.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==2==

על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...
מוקדש, איך לא, לכבוד השר בועז ל וששת קוראיו הנאמנים.

שמעו נא ילדים ואספר לכם סיפור על הדוד הטוב, סרגיי סביאנין, ראש עירית מוסקבה, בונה המטרו הגדול.

טוב, אז כולנו פה יודעים (איך לא? סיפרתי לכם כבר) שהמטרו במוסקבה נמצא בתהליך מואץ של הרחבה. רק בשנתיים הקרובות נפתחות קרוב ל- 10 תחנות חדשות. מה שמתבקש, כמובן, אם ניקח בחשבון ששטחה של מוסקבה הוכפל פי 2.5 בשנה האחרונה עם סיפוחם של שטחים נרחבים של מחוז מוסקבה אל שטחה המוניציפלי של העיר עצמה.

ב- 1 לספטמבר שנה זו אמור היה להיפתח לתנועה קטע חדש של הקו ה-7, הקו הסגול Tagansko-Krasnopresnenskaya Line שנכון לעכשיו תחנת הקצה הדרומית שלו היא Vykhino - תחנת המטרו העמוסה יותר בעיר בשל היותה תחנת מעבר לרכבות הפרברים המביאות העירה את היוממים מדרום. בתחנה זו עוברים קרוב ל- 200,000 נוסעים ביום!!! הקטע החדש יכיל שתי תחנות נוספות אחרי Vykhino -
Lermontovsky Prospekt ו- Zhulebino. כאשר בהמשך תצטרף תחנה נוספת - Kotelniki.

עד כאן הכל טוב ויפה. רק מה? לפעמים קורות תקלות. המטרו במוסקבה נבנה לעיתים קרובות מאוד בתנאים גיאולוגיים קשים ובעיית מי התהום, כיסי מים וזרימה תת קרקעית - כל אלה הן בעיות ידועות, בהן נתקלים בוני הרכבת. וכך קרה שבאמצע חודש יולי, בעת פריצת מנהרת מילוט בין המנהרה הימנית לשמאלית בקטע Vykhino - Lermontovsky Prospekt - פרצו מי תהום ובוץ לשתי המנהרות והביאו להצפתם של כ- 70 מ' של מנהרות. בנוסף, מעל האתר הובחנה תזוזת קרקע שהביא להיסדקות יסודות וקירות של מבנים על פני הקרקע. ע"מ למזער את הנזק ולבלום את התפשטות ההצפות בוצעה "הקרסה" ידנית של המנהרות בשתי הכיוונים והוחל בפינוי הקטע שניזוק.
==2==
לאחר פינוי ההריסות הצליחו להגיע למפלס המנהרה שקרסה וכך זה נראה... אני מזכיר: התאונה התרחשה באמצע חודש יולי. התמונה הזו צולמה באמצע אוגוסט.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==3==

על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...
מוקדש, איך לא, לכבוד השר בועז ל וששת קוראיו הנאמנים.

שמעו נא ילדים ואספר לכם סיפור על הדוד הטוב, סרגיי סביאנין, ראש עירית מוסקבה, בונה המטרו הגדול.

טוב, אז כולנו פה יודעים (איך לא? סיפרתי לכם כבר) שהמטרו במוסקבה נמצא בתהליך מואץ של הרחבה. רק בשנתיים הקרובות נפתחות קרוב ל- 10 תחנות חדשות. מה שמתבקש, כמובן, אם ניקח בחשבון ששטחה של מוסקבה הוכפל פי 2.5 בשנה האחרונה עם סיפוחם של שטחים נרחבים של מחוז מוסקבה אל שטחה המוניציפלי של העיר עצמה.

ב- 1 לספטמבר שנה זו אמור היה להיפתח לתנועה קטע חדש של הקו ה-7, הקו הסגול Tagansko-Krasnopresnenskaya Line שנכון לעכשיו תחנת הקצה הדרומית שלו היא Vykhino - תחנת המטרו העמוסה יותר בעיר בשל היותה תחנת מעבר לרכבות הפרברים המביאות העירה את היוממים מדרום. בתחנה זו עוברים קרוב ל- 200,000 נוסעים ביום!!! הקטע החדש יכיל שתי תחנות נוספות אחרי Vykhino -
Lermontovsky Prospekt ו- Zhulebino. כאשר בהמשך תצטרף תחנה נוספת - Kotelniki.

עד כאן הכל טוב ויפה. רק מה? לפעמים קורות תקלות. המטרו במוסקבה נבנה לעיתים קרובות מאוד בתנאים גיאולוגיים קשים ובעיית מי התהום, כיסי מים וזרימה תת קרקעית - כל אלה הן בעיות ידועות, בהן נתקלים בוני הרכבת. וכך קרה שבאמצע חודש יולי, בעת פריצת מנהרת מילוט בין המנהרה הימנית לשמאלית בקטע Vykhino - Lermontovsky Prospekt - פרצו מי תהום ובוץ לשתי המנהרות והביאו להצפתם של כ- 70 מ' של מנהרות. בנוסף, מעל האתר הובחנה תזוזת קרקע שהביא להיסדקות יסודות וקירות של מבנים על פני הקרקע. ע"מ למזער את הנזק ולבלום את התפשטות ההצפות בוצעה "הקרסה" ידנית של המנהרות בשתי הכיוונים והוחל בפינוי הקטע שניזוק.
==3==
באותו אמצע אוגוסט הבטיחו שלטונות העיר וראש העיר סרגיי סביאנין בראשם ש"בעוד 15 ימים" קטע זה ייפתח לתנועה!...
(להזכירכם - בטון מתקשה במשך שבוע לפחות ומקבל את חוזקו המלא כעבור כמעט חודש.)
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==4==

על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...
מוקדש, איך לא, לכבוד השר בועז ל וששת קוראיו הנאמנים.

שמעו נא ילדים ואספר לכם סיפור על הדוד הטוב, סרגיי סביאנין, ראש עירית מוסקבה, בונה המטרו הגדול.

טוב, אז כולנו פה יודעים (איך לא? סיפרתי לכם כבר) שהמטרו במוסקבה נמצא בתהליך מואץ של הרחבה. רק בשנתיים הקרובות נפתחות קרוב ל- 10 תחנות חדשות. מה שמתבקש, כמובן, אם ניקח בחשבון ששטחה של מוסקבה הוכפל פי 2.5 בשנה האחרונה עם סיפוחם של שטחים נרחבים של מחוז מוסקבה אל שטחה המוניציפלי של העיר עצמה.

ב- 1 לספטמבר שנה זו אמור היה להיפתח לתנועה קטע חדש של הקו ה-7, הקו הסגול Tagansko-Krasnopresnenskaya Line שנכון לעכשיו תחנת הקצה הדרומית שלו היא Vykhino - תחנת המטרו העמוסה יותר בעיר בשל היותה תחנת מעבר לרכבות הפרברים המביאות העירה את היוממים מדרום. בתחנה זו עוברים קרוב ל- 200,000 נוסעים ביום!!! הקטע החדש יכיל שתי תחנות נוספות אחרי Vykhino -
Lermontovsky Prospekt ו- Zhulebino. כאשר בהמשך תצטרף תחנה נוספת - Kotelniki.

עד כאן הכל טוב ויפה. רק מה? לפעמים קורות תקלות. המטרו במוסקבה נבנה לעיתים קרובות מאוד בתנאים גיאולוגיים קשים ובעיית מי התהום, כיסי מים וזרימה תת קרקעית - כל אלה הן בעיות ידועות, בהן נתקלים בוני הרכבת. וכך קרה שבאמצע חודש יולי, בעת פריצת מנהרת מילוט בין המנהרה הימנית לשמאלית בקטע Vykhino - Lermontovsky Prospekt - פרצו מי תהום ובוץ לשתי המנהרות והביאו להצפתם של כ- 70 מ' של מנהרות. בנוסף, מעל האתר הובחנה תזוזת קרקע שהביא להיסדקות יסודות וקירות של מבנים על פני הקרקע. ע"מ למזער את הנזק ולבלום את התפשטות ההצפות בוצעה "הקרסה" ידנית של המנהרות בשתי הכיוונים והוחל בפינוי הקטע שניזוק.
==4==
וכמובן עוד לא דיברנו על התקנת מערכות, הנחת מסילות, חישמול, איתות...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==5==

על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...
מוקדש, איך לא, לכבוד השר בועז ל וששת קוראיו הנאמנים.

שמעו נא ילדים ואספר לכם סיפור על הדוד הטוב, סרגיי סביאנין, ראש עירית מוסקבה, בונה המטרו הגדול.

טוב, אז כולנו פה יודעים (איך לא? סיפרתי לכם כבר) שהמטרו במוסקבה נמצא בתהליך מואץ של הרחבה. רק בשנתיים הקרובות נפתחות קרוב ל- 10 תחנות חדשות. מה שמתבקש, כמובן, אם ניקח בחשבון ששטחה של מוסקבה הוכפל פי 2.5 בשנה האחרונה עם סיפוחם של שטחים נרחבים של מחוז מוסקבה אל שטחה המוניציפלי של העיר עצמה.

ב- 1 לספטמבר שנה זו אמור היה להיפתח לתנועה קטע חדש של הקו ה-7, הקו הסגול Tagansko-Krasnopresnenskaya Line שנכון לעכשיו תחנת הקצה הדרומית שלו היא Vykhino - תחנת המטרו העמוסה יותר בעיר בשל היותה תחנת מעבר לרכבות הפרברים המביאות העירה את היוממים מדרום. בתחנה זו עוברים קרוב ל- 200,000 נוסעים ביום!!! הקטע החדש יכיל שתי תחנות נוספות אחרי Vykhino -
Lermontovsky Prospekt ו- Zhulebino. כאשר בהמשך תצטרף תחנה נוספת - Kotelniki.

עד כאן הכל טוב ויפה. רק מה? לפעמים קורות תקלות. המטרו במוסקבה נבנה לעיתים קרובות מאוד בתנאים גיאולוגיים קשים ובעיית מי התהום, כיסי מים וזרימה תת קרקעית - כל אלה הן בעיות ידועות, בהן נתקלים בוני הרכבת. וכך קרה שבאמצע חודש יולי, בעת פריצת מנהרת מילוט בין המנהרה הימנית לשמאלית בקטע Vykhino - Lermontovsky Prospekt - פרצו מי תהום ובוץ לשתי המנהרות והביאו להצפתם של כ- 70 מ' של מנהרות. בנוסף, מעל האתר הובחנה תזוזת קרקע שהביא להיסדקות יסודות וקירות של מבנים על פני הקרקע. ע"מ למזער את הנזק ולבלום את התפשטות ההצפות בוצעה "הקרסה" ידנית של המנהרות בשתי הכיוונים והוחל בפינוי הקטע שניזוק.
==5==
שימו לב לתמונה זו. היא צולמה ב- 5 לספטמבר. כלומר, ביום חמישי האחרון.

ופה מתחילה הבעיה. אתמול, ב- 8 לספטמבר התקיימו במוסקבה הבחירות לראשות העיריה, בהן סביאנין הולך לנצח. כפוש אחרון לפני הקלפיות נורא חשוב לו לחנוך את שתי התחנות החדשות בזמן ולכן טקס הפתיחה החגיגי נקבע לשעה 15:00 ב- 6 לספטמבר. כלומר - בערך יממה ממועד צילום תמונה זו - צריכה לעבור פה רכבת. ואת ראש העיר לא ממש מעניין ש...אפעס עוד אין ממש מנהרה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==6==

על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...
מוקדש, איך לא, לכבוד השר בועז ל וששת קוראיו הנאמנים.

שמעו נא ילדים ואספר לכם סיפור על הדוד הטוב, סרגיי סביאנין, ראש עירית מוסקבה, בונה המטרו הגדול.

טוב, אז כולנו פה יודעים (איך לא? סיפרתי לכם כבר) שהמטרו במוסקבה נמצא בתהליך מואץ של הרחבה. רק בשנתיים הקרובות נפתחות קרוב ל- 10 תחנות חדשות. מה שמתבקש, כמובן, אם ניקח בחשבון ששטחה של מוסקבה הוכפל פי 2.5 בשנה האחרונה עם סיפוחם של שטחים נרחבים של מחוז מוסקבה אל שטחה המוניציפלי של העיר עצמה.

ב- 1 לספטמבר שנה זו אמור היה להיפתח לתנועה קטע חדש של הקו ה-7, הקו הסגול Tagansko-Krasnopresnenskaya Line שנכון לעכשיו תחנת הקצה הדרומית שלו היא Vykhino - תחנת המטרו העמוסה יותר בעיר בשל היותה תחנת מעבר לרכבות הפרברים המביאות העירה את היוממים מדרום. בתחנה זו עוברים קרוב ל- 200,000 נוסעים ביום!!! הקטע החדש יכיל שתי תחנות נוספות אחרי Vykhino -
Lermontovsky Prospekt ו- Zhulebino. כאשר בהמשך תצטרף תחנה נוספת - Kotelniki.

עד כאן הכל טוב ויפה. רק מה? לפעמים קורות תקלות. המטרו במוסקבה נבנה לעיתים קרובות מאוד בתנאים גיאולוגיים קשים ובעיית מי התהום, כיסי מים וזרימה תת קרקעית - כל אלה הן בעיות ידועות, בהן נתקלים בוני הרכבת. וכך קרה שבאמצע חודש יולי, בעת פריצת מנהרת מילוט בין המנהרה הימנית לשמאלית בקטע Vykhino - Lermontovsky Prospekt - פרצו מי תהום ובוץ לשתי המנהרות והביאו להצפתם של כ- 70 מ' של מנהרות. בנוסף, מעל האתר הובחנה תזוזת קרקע שהביא להיסדקות יסודות וקירות של מבנים על פני הקרקע. ע"מ למזער את הנזק ולבלום את התפשטות ההצפות בוצעה "הקרסה" ידנית של המנהרות בשתי הכיוונים והוחל בפינוי הקטע שניזוק.
==6==
גם לא ממש יש מסילות. ועל מסילת הזנה שלישית ועל חיבור לחשמל עוד בכלל אין על מה לדבר.
אבל התקשורת כבר הוזמנה, הבלונים בתחנות החדשות כבר נופחו והסרט האדום כבר נמתח.
 

easylivin

New member
גדול!

==6==
גם לא ממש יש מסילות. ועל מסילת הזנה שלישית ועל חיבור לחשמל עוד בכלל אין על מה לדבר.
אבל התקשורת כבר הוזמנה, הבלונים בתחנות החדשות כבר נופחו והסרט האדום כבר נמתח.
גדול!
אוסיף שההיסטוריה של המטרו המוסקבאי ידעה אולי עשרות מקרים דומים בעבר, והפלא ופלא - מסתבר שגם בהווה. בסנקט-פסרבורג פתיחה מואצת של מנהרה (לרגל ועידת המפלגה הקומוניסטית ב-1974) אף גרמה לאסון כבד (רוסית).
 

1Reebok

New member
מה זה על הצינור הכתום, סנאי עם כובע עבודה???

==6==
גם לא ממש יש מסילות. ועל מסילת הזנה שלישית ועל חיבור לחשמל עוד בכלל אין על מה לדבר.
אבל התקשורת כבר הוזמנה, הבלונים בתחנות החדשות כבר נופחו והסרט האדום כבר נמתח.
מה זה על הצינור הכתום, סנאי עם כובע עבודה???
 

Ccyclist

Well-known member
זה אלכסנדר אורלוב! Simples!

מה זה על הצינור הכתום, סנאי עם כובע עבודה???
זה אלכסנדר אורלוב! Simples!

המנהרה כנראה בוטחה באמצעות האתר Compare the market ולכן יש מעורבות של הנמיות מ http://www.comparethemeerkat.com/ בבעלות הנמיה אלכסנדר אורלוב, איש המחשבים סרגיי, וכל החברה מכפר הנמיות דוברות האנגלית במבטא רוסי מירקובו.

אלכסנדר אורלוב ומילת המחץ (באנגלית משובשת) - Simples!
www.youtube.com/watch?v=dTSCUYcp20A

קטעי פשלות הסרטה בכיכובם של סרגיי ואלכסנדר
http://www.youtube.com/watch?v=iKsSOEto3B0

אלכסנדר אורלוב מתראין בתוכנית בוקר
http://www.youtube.com/watch?v=D83n2CPSIWs

זו תופעה בת חמש שנים בערך, שגרמה בין השאר לכך שהנמיה היא חיית חובה בכל גן חיות בריטי, ובכל חנות מזכרות.

טוב לראות שבניגוד למילירדארים רוסיים שנטשו את ארצם כדי לגור בקנסינגטון וסארי אלכסנדר אורלוב מתעסק גם במטרו של מוסקבה.

Simples!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==7==

על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...
מוקדש, איך לא, לכבוד השר בועז ל וששת קוראיו הנאמנים.

שמעו נא ילדים ואספר לכם סיפור על הדוד הטוב, סרגיי סביאנין, ראש עירית מוסקבה, בונה המטרו הגדול.

טוב, אז כולנו פה יודעים (איך לא? סיפרתי לכם כבר) שהמטרו במוסקבה נמצא בתהליך מואץ של הרחבה. רק בשנתיים הקרובות נפתחות קרוב ל- 10 תחנות חדשות. מה שמתבקש, כמובן, אם ניקח בחשבון ששטחה של מוסקבה הוכפל פי 2.5 בשנה האחרונה עם סיפוחם של שטחים נרחבים של מחוז מוסקבה אל שטחה המוניציפלי של העיר עצמה.

ב- 1 לספטמבר שנה זו אמור היה להיפתח לתנועה קטע חדש של הקו ה-7, הקו הסגול Tagansko-Krasnopresnenskaya Line שנכון לעכשיו תחנת הקצה הדרומית שלו היא Vykhino - תחנת המטרו העמוסה יותר בעיר בשל היותה תחנת מעבר לרכבות הפרברים המביאות העירה את היוממים מדרום. בתחנה זו עוברים קרוב ל- 200,000 נוסעים ביום!!! הקטע החדש יכיל שתי תחנות נוספות אחרי Vykhino -
Lermontovsky Prospekt ו- Zhulebino. כאשר בהמשך תצטרף תחנה נוספת - Kotelniki.

עד כאן הכל טוב ויפה. רק מה? לפעמים קורות תקלות. המטרו במוסקבה נבנה לעיתים קרובות מאוד בתנאים גיאולוגיים קשים ובעיית מי התהום, כיסי מים וזרימה תת קרקעית - כל אלה הן בעיות ידועות, בהן נתקלים בוני הרכבת. וכך קרה שבאמצע חודש יולי, בעת פריצת מנהרת מילוט בין המנהרה הימנית לשמאלית בקטע Vykhino - Lermontovsky Prospekt - פרצו מי תהום ובוץ לשתי המנהרות והביאו להצפתם של כ- 70 מ' של מנהרות. בנוסף, מעל האתר הובחנה תזוזת קרקע שהביא להיסדקות יסודות וקירות של מבנים על פני הקרקע. ע"מ למזער את הנזק ולבלום את התפשטות ההצפות בוצעה "הקרסה" ידנית של המנהרות בשתי הכיוונים והוחל בפינוי הקטע שניזוק.
==7==
המבנה העליון של מסילות הרכבת התחתית מבוסס על אדני בטון על מצע בטון. לא בעיה. בחסות הלילה מגיעה לאתר שיירה של משאיות מלאות רבד של מסילות רכבת רגילות והרבד נשפך ישירות לתוך הבוץ והבטון המרוסק המלא במים עד גובה הברכיים. על הרבד הרטוב והבוץ מניחים אדני עץ ומחזקים בקלונסאות. על העיסה המבעבעת הזו מניחים מסילות זמניות... על חישמול בתנאים כאלה, כמובן, אין מה לדבר. בחיפזון מרכיבים רכבת מיוחדת בת 4 קרונות (במקום 5) ורותמים אותה לקטר דיזל וקרון גנרטור ודוחפים לתוך הקלחת.
בינתיים בתחנות - מירוקים אחרונים לקראת הגעת האח"מים.
 
איך עשו את זה כל כך מהר?

==7==
המבנה העליון של מסילות הרכבת התחתית מבוסס על אדני בטון על מצע בטון. לא בעיה. בחסות הלילה מגיעה לאתר שיירה של משאיות מלאות רבד של מסילות רכבת רגילות והרבד נשפך ישירות לתוך הבוץ והבטון המרוסק המלא במים עד גובה הברכיים. על הרבד הרטוב והבוץ מניחים אדני עץ ומחזקים בקלונסאות. על העיסה המבעבעת הזו מניחים מסילות זמניות... על חישמול בתנאים כאלה, כמובן, אין מה לדבר. בחיפזון מרכיבים רכבת מיוחדת בת 4 קרונות (במקום 5) ורותמים אותה לקטר דיזל וקרון גנרטור ודוחפים לתוך הקלחת.
בינתיים בתחנות - מירוקים אחרונים לקראת הגעת האח"מים.
איך עשו את זה כל כך מהר?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==8==

על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...
מוקדש, איך לא, לכבוד השר בועז ל וששת קוראיו הנאמנים.

שמעו נא ילדים ואספר לכם סיפור על הדוד הטוב, סרגיי סביאנין, ראש עירית מוסקבה, בונה המטרו הגדול.

טוב, אז כולנו פה יודעים (איך לא? סיפרתי לכם כבר) שהמטרו במוסקבה נמצא בתהליך מואץ של הרחבה. רק בשנתיים הקרובות נפתחות קרוב ל- 10 תחנות חדשות. מה שמתבקש, כמובן, אם ניקח בחשבון ששטחה של מוסקבה הוכפל פי 2.5 בשנה האחרונה עם סיפוחם של שטחים נרחבים של מחוז מוסקבה אל שטחה המוניציפלי של העיר עצמה.

ב- 1 לספטמבר שנה זו אמור היה להיפתח לתנועה קטע חדש של הקו ה-7, הקו הסגול Tagansko-Krasnopresnenskaya Line שנכון לעכשיו תחנת הקצה הדרומית שלו היא Vykhino - תחנת המטרו העמוסה יותר בעיר בשל היותה תחנת מעבר לרכבות הפרברים המביאות העירה את היוממים מדרום. בתחנה זו עוברים קרוב ל- 200,000 נוסעים ביום!!! הקטע החדש יכיל שתי תחנות נוספות אחרי Vykhino -
Lermontovsky Prospekt ו- Zhulebino. כאשר בהמשך תצטרף תחנה נוספת - Kotelniki.

עד כאן הכל טוב ויפה. רק מה? לפעמים קורות תקלות. המטרו במוסקבה נבנה לעיתים קרובות מאוד בתנאים גיאולוגיים קשים ובעיית מי התהום, כיסי מים וזרימה תת קרקעית - כל אלה הן בעיות ידועות, בהן נתקלים בוני הרכבת. וכך קרה שבאמצע חודש יולי, בעת פריצת מנהרת מילוט בין המנהרה הימנית לשמאלית בקטע Vykhino - Lermontovsky Prospekt - פרצו מי תהום ובוץ לשתי המנהרות והביאו להצפתם של כ- 70 מ' של מנהרות. בנוסף, מעל האתר הובחנה תזוזת קרקע שהביא להיסדקות יסודות וקירות של מבנים על פני הקרקע. ע"מ למזער את הנזק ולבלום את התפשטות ההצפות בוצעה "הקרסה" ידנית של המנהרות בשתי הכיוונים והוחל בפינוי הקטע שניזוק.
==8==
הכל מוכן לפתיחה החגיגית. הרי תושבי השכונה הזו חיכו לרכבת כמעט 20 שנה...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==9==

על פוליטיקה, מטרו, מי תהום והרבה בוץ...
מוקדש, איך לא, לכבוד השר בועז ל וששת קוראיו הנאמנים.

שמעו נא ילדים ואספר לכם סיפור על הדוד הטוב, סרגיי סביאנין, ראש עירית מוסקבה, בונה המטרו הגדול.

טוב, אז כולנו פה יודעים (איך לא? סיפרתי לכם כבר) שהמטרו במוסקבה נמצא בתהליך מואץ של הרחבה. רק בשנתיים הקרובות נפתחות קרוב ל- 10 תחנות חדשות. מה שמתבקש, כמובן, אם ניקח בחשבון ששטחה של מוסקבה הוכפל פי 2.5 בשנה האחרונה עם סיפוחם של שטחים נרחבים של מחוז מוסקבה אל שטחה המוניציפלי של העיר עצמה.

ב- 1 לספטמבר שנה זו אמור היה להיפתח לתנועה קטע חדש של הקו ה-7, הקו הסגול Tagansko-Krasnopresnenskaya Line שנכון לעכשיו תחנת הקצה הדרומית שלו היא Vykhino - תחנת המטרו העמוסה יותר בעיר בשל היותה תחנת מעבר לרכבות הפרברים המביאות העירה את היוממים מדרום. בתחנה זו עוברים קרוב ל- 200,000 נוסעים ביום!!! הקטע החדש יכיל שתי תחנות נוספות אחרי Vykhino -
Lermontovsky Prospekt ו- Zhulebino. כאשר בהמשך תצטרף תחנה נוספת - Kotelniki.

עד כאן הכל טוב ויפה. רק מה? לפעמים קורות תקלות. המטרו במוסקבה נבנה לעיתים קרובות מאוד בתנאים גיאולוגיים קשים ובעיית מי התהום, כיסי מים וזרימה תת קרקעית - כל אלה הן בעיות ידועות, בהן נתקלים בוני הרכבת. וכך קרה שבאמצע חודש יולי, בעת פריצת מנהרת מילוט בין המנהרה הימנית לשמאלית בקטע Vykhino - Lermontovsky Prospekt - פרצו מי תהום ובוץ לשתי המנהרות והביאו להצפתם של כ- 70 מ' של מנהרות. בנוסף, מעל האתר הובחנה תזוזת קרקע שהביא להיסדקות יסודות וקירות של מבנים על פני הקרקע. ע"מ למזער את הנזק ולבלום את התפשטות ההצפות בוצעה "הקרסה" ידנית של המנהרות בשתי הכיוונים והוחל בפינוי הקטע שניזוק.
==9==
בשעה היעודה, לעיני המוזמנים ולקול תקתוק המצלמות מגיחה מהמנהרה הרכבת ובתוכה ראש העיר המחייך. לא רבים שמו לב שהרכבת לא יצאה לגמרי מהמנהרה ושהתאורה בה עמומה משום מה... הרי בכל זאת צריך היה להסתיר את קטר הדיזל שדחף אותה מאחור...
כפוליטיקאי מנוסה, הציג ראש העיר את טקס חניכת התחנה החדשה כ"שעור לילדים בבניית מטרו" ולא כטקס פתיחה רשמי מלא. הרי הנוסעים הראשונים יזכו לבקר בתחנה רק בעוד מספר חודשים...
 

טשאפק 2

New member
מגניב

==9==
בשעה היעודה, לעיני המוזמנים ולקול תקתוק המצלמות מגיחה מהמנהרה הרכבת ובתוכה ראש העיר המחייך. לא רבים שמו לב שהרכבת לא יצאה לגמרי מהמנהרה ושהתאורה בה עמומה משום מה... הרי בכל זאת צריך היה להסתיר את קטר הדיזל שדחף אותה מאחור...
כפוליטיקאי מנוסה, הציג ראש העיר את טקס חניכת התחנה החדשה כ"שעור לילדים בבניית מטרו" ולא כטקס פתיחה רשמי מלא. הרי הנוסעים הראשונים יזכו לבקר בתחנה רק בעוד מספר חודשים...
מגניב
נקווה שאצלנו לא יהיה דבר דומה חס וחלילה עם קו הרכבת לירושלים - כץ או יורשו יחנכו ברוב רושם תחנת רכבת נהדרת, ונמשיך לחכות לחשמול בשביל הרכבות עצמן.
 

משה343

New member
יש תמונה של הרכבת בזמן הטקס ?

==9==
בשעה היעודה, לעיני המוזמנים ולקול תקתוק המצלמות מגיחה מהמנהרה הרכבת ובתוכה ראש העיר המחייך. לא רבים שמו לב שהרכבת לא יצאה לגמרי מהמנהרה ושהתאורה בה עמומה משום מה... הרי בכל זאת צריך היה להסתיר את קטר הדיזל שדחף אותה מאחור...
כפוליטיקאי מנוסה, הציג ראש העיר את טקס חניכת התחנה החדשה כ"שעור לילדים בבניית מטרו" ולא כטקס פתיחה רשמי מלא. הרי הנוסעים הראשונים יזכו לבקר בתחנה רק בעוד מספר חודשים...
יש תמונה של הרכבת בזמן הטקס ?
 

משה343

New member
יש תמונה שרואים את כל הרכבת ?

==9==
בשעה היעודה, לעיני המוזמנים ולקול תקתוק המצלמות מגיחה מהמנהרה הרכבת ובתוכה ראש העיר המחייך. לא רבים שמו לב שהרכבת לא יצאה לגמרי מהמנהרה ושהתאורה בה עמומה משום מה... הרי בכל זאת צריך היה להסתיר את קטר הדיזל שדחף אותה מאחור...
כפוליטיקאי מנוסה, הציג ראש העיר את טקס חניכת התחנה החדשה כ"שעור לילדים בבניית מטרו" ולא כטקס פתיחה רשמי מלא. הרי הנוסעים הראשונים יזכו לבקר בתחנה רק בעוד מספר חודשים...
יש תמונה שרואים את כל הרכבת ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה