אורי ריכטר
New member
על ערוץ 10 ושלוש טעויות בניהול לקוחות
בעבר הייתי צופה קבוע של "היום למחר", תוכנית החדשות המאוחרת של ערוץ 10. באמצע התוכנית המגיש, לרוב גיא זוהר, היה מכריז על הפסקת פרסומות קצובה. מדוע קצובה? מפני שמספר הפרסומות ומשך הזמן היו מוכרזים מראש. כך הצופה ידע בדיוק למה לצפות, וגם משך "ההפסקה" היה בהחלט סביר. במילים אחרות תאום הציפיות נעשה כנדרש ובצורה הוגנת יחסית למתחרים בערוץ 2. בתקופה האחרונה הערוץ החליט לפגוע במוצר ע"י הוספת פרסומות על חשבון זמנם היקר של הצופים. משך הפרסומות קפץ משלוש דקות וקצת ל-5 דקות וקצת הרבה. בד ובד ההכרזה מראש נעלמה, כאילו הצופים לא ישימו לב לתוספת הבלתי רצויה. בכך מנהלי הערוץ גרמו לנזק כפול: פגיעה באיכות המוצר וזלזול באינטליגנציה של הצופים. בעניין זה, שלא כמנהגי, החלטתי לפנות לערוץ ולראות מה תהיה תגובתם (הרי את כתובתם הם מפרסמים כל ערב). באופן לא מפתיע הם בחרו להתעלם מהערותיי, שאגב, היו בונות. ובכך מבחינתי הם שגו בפעם השלישית. חבל.
בעבר הייתי צופה קבוע של "היום למחר", תוכנית החדשות המאוחרת של ערוץ 10. באמצע התוכנית המגיש, לרוב גיא זוהר, היה מכריז על הפסקת פרסומות קצובה. מדוע קצובה? מפני שמספר הפרסומות ומשך הזמן היו מוכרזים מראש. כך הצופה ידע בדיוק למה לצפות, וגם משך "ההפסקה" היה בהחלט סביר. במילים אחרות תאום הציפיות נעשה כנדרש ובצורה הוגנת יחסית למתחרים בערוץ 2. בתקופה האחרונה הערוץ החליט לפגוע במוצר ע"י הוספת פרסומות על חשבון זמנם היקר של הצופים. משך הפרסומות קפץ משלוש דקות וקצת ל-5 דקות וקצת הרבה. בד ובד ההכרזה מראש נעלמה, כאילו הצופים לא ישימו לב לתוספת הבלתי רצויה. בכך מנהלי הערוץ גרמו לנזק כפול: פגיעה באיכות המוצר וזלזול באינטליגנציה של הצופים. בעניין זה, שלא כמנהגי, החלטתי לפנות לערוץ ולראות מה תהיה תגובתם (הרי את כתובתם הם מפרסמים כל ערב). באופן לא מפתיע הם בחרו להתעלם מהערותיי, שאגב, היו בונות. ובכך מבחינתי הם שגו בפעם השלישית. חבל.