על ערוץ 10 ושלוש טעויות בניהול לקוחות

על ערוץ 10 ושלוש טעויות בניהול לקוחות

בעבר הייתי צופה קבוע של "היום למחר", תוכנית החדשות המאוחרת של ערוץ 10. באמצע התוכנית המגיש, לרוב גיא זוהר, היה מכריז על הפסקת פרסומות קצובה. מדוע קצובה? מפני שמספר הפרסומות ומשך הזמן היו מוכרזים מראש. כך הצופה ידע בדיוק למה לצפות, וגם משך "ההפסקה" היה בהחלט סביר. במילים אחרות תאום הציפיות נעשה כנדרש ובצורה הוגנת יחסית למתחרים בערוץ 2. בתקופה האחרונה הערוץ החליט לפגוע במוצר ע"י הוספת פרסומות על חשבון זמנם היקר של הצופים. משך הפרסומות קפץ משלוש דקות וקצת ל-5 דקות וקצת הרבה. בד ובד ההכרזה מראש נעלמה, כאילו הצופים לא ישימו לב לתוספת הבלתי רצויה. בכך מנהלי הערוץ גרמו לנזק כפול: פגיעה באיכות המוצר וזלזול באינטליגנציה של הצופים. בעניין זה, שלא כמנהגי, החלטתי לפנות לערוץ ולראות מה תהיה תגובתם (הרי את כתובתם הם מפרסמים כל ערב). באופן לא מפתיע הם בחרו להתעלם מהערותיי, שאגב, היו בונות. ובכך מבחינתי הם שגו בפעם השלישית. חבל.
 

kelim

New member
הסכם ג'נטלמני

יש הסכם ג'נטלמני מוזר בין הצופים לבין רשתות הטלויזיה שאם אנחנו רואים תכנית במשך זמן קצוב אז יש לנו חובה גם לראות פרסומות באמצע וחוזר חלילה. ואנשים מקבלים את זה כי באופן מוזר הפרסומות יותר מוצלחות מהתוכניות. כאילו שהחיים שלנו צריכים להיות כאלו: תכנית, פרסומת, תוכנית, פרסומת וחוזר חלילה ואף אחד לא מתפלא על ההסדר המופלא הזה וזה נראה כל כך טבעי שאנחנו צריכים למלא את מוחנו בערב בפרסומת ולמחרת לרוקן את כיסנו בקניון בהשפעת הפרסומת. זו שטיפת המוח הגדולה ביותר בהסטוריה והיא נעשית ברצון אז אין גם את מי להאשים...
 
למעלה