על סף שבירה. לקחת תרופות או לא לקחת

j i m m y

New member
אני כמעט ואין לי כלל ריבאונדים

אבל זה תלוי.. זה השתנה פעם, בהתאם למצב שהייתי בו. אם הייתי רב מריבה מרה ועיקשת שעה עד סוף פעולת הקונצרטה, הייתי יכול למרר בבכי ולהרגיש בע למשך איזה חצי שעה, ואז זה היה פשוט חולף ולא הייתי מבין בכלל למה בכיתי כמו איזה תינוק. אבל שטויות.
 

05 מיכל

New member
לי היה, ועבר עם ההסתגלות

הריבאונד שלי התבטא ברעב חזק מאוד, ועבר עם ההסתגלות. גם הירידה בתאבון עברה לי, לצערי, עם ההסתגלות.
 

orly buba

New member
תאבון יש אך הריטלין בהחלט מדכא

אותו בתקופת בחינות אני יורדת כמעט 4 קילו
 

AtShiRaAaAs

New member
אני דווקא מרגישה שבתקופה שצריך ללמו

ד אני נכנסת לMODE בליסה מתקדם. זה מרגיע אותי כנראה. כשאני רגועה מעט יותר קל לי להתרכז.
 

ronen yo yo

New member
נסיוני עם ריבאונדים

ריטאלין פועל עבור חלק מהאנשים כתרופה נגד דיכאון. זה טוב? לאו דווקא. זו תרופה נגד דיכאון שפועלת לזמן מוגבל וכשהיא נגמרת המצב חוזר לקדמותו או אפילו נעשה גרוע יותר. מניסיוני, זה לא הפתרון. צריך למצוא פתרון אחר לדיכאון שיעבוד מסביב לשעון. רק אחר כך אפשר להשתמש בריטאלין בלי יותר מדי טלטלות.
 

ronen yo yo

New member
"אצל חלק מהאנשים"

שימי לב שכתבתי "אצל חלק מהאנשים". ראיתי שחלק מהמגיבים בשירשור כתבו שזה ממש עשה להם טוב או טיפה היי. אצלי זה סילק את הבאאאא והמועקה, וניקה את הראש טיפה. כפי שאמרתי ההשפעה הטובה הזו היא גם בעייתית.
 

zivadina

New member
בדיוק ההיפך

ריטלין גורם לאנשים להראות מדוכאים או מעלה דכאון חבוי. עוד לא שמעתי על מישהו שלקח ריטלין וקיבל מצברוח טוב. אגב, כאשר הייתי מרוגזת, הריטלין לא עזר בכלל להרגיע אותי.
 

ש לומית

New member
דוקא כן,

לי ריטלין שיפר את מצב הרוח (בתקופת ההסתגלות.) זוהי, כפי שהוסבר לי, תופעת לואי לא רצויה של ריטלין - תופעה שיכולה גם להוביל להתמכרות. מצרפת 2 קישורים מתשובות של דר' מנור בנושא: אחד שני
 

zivadina

New member
צודקת.

תודה על הקישורים. זה עדיין לא מתיישב לי. אולי כי אצלנו לא לוקחים קונצרטה אלא רק את הסוגים האחרים? הנערה שלי אמרה לי שאחרי סוף הבגרויות (שבהן הייתה עם ריטלין full time)החברות שלה אמרו לה שסוף סוף היא שוב עליזה (כי הפסיקה לקחת ריטלין).
 

סוס אש

New member
ריבואנד עליזות וקונצרטה

גם אצלי התבטא הריבואנד בזלילת השוקולדים של הגור הקטן. זה הפסיק שהוספתי חצי כדור לקראת סוף ההשפעה. קונצרטה מיגרה את התופעה לגמרי. והעליזות של תחילת השפעה ? חבל שנעלמה , לי זה נראה כמו תופעה לוואי חיובית.
 

Skid McMarks™

New member
אז הנה לך פעם ראשונה...

אני. ריטלין עשה לי הכי טוב בעולם. עד עכשיו גם אחרי שהפסקתי יש לי חשק לקחת רק בשביל המצברוח הטוב שהוא היה עושה לי. להרבה אנשים עם מניה-דיפרסיה אפילו הכי קלה ריטלין מגביר אותה. הוא היה עושה לי התקפי "אני יכולה לעשות הכל הכל יהיה בסדר" כשהייתי בהשפעה, וריבאונדים מטורפים כשהוא היה נגמר.
 

j i m m y

New member
../images/Emo6.gif שזה שוב מזכיר סמים מסויימים

"אני יכולה לעשות הכל הכל יהיה בסדר" - בשפה המקצועית זה נקרא מאניה
(ואני לא מתכוון לדודה מניה)
 

Skid McMarks™

New member
נו, זה מה שאמרתי!

אתה לא קורה, TSK TSK תתבייש לך. אמרתי, זה מגביר מניה דפרסיה. אז כן, יש לי קצת.
 

orly buba

New member
והריטלין עושה לי רע היום ועשה גם

אתמול אני לא יודעת מה קרה אבל הכל משתבש לי זו לא אני שאני מכירה. במקום להזיז דברים אני אפטית לא אכפת לי מכלום כואב לי הראש והוא מלא בשירים שחוזרים על עצמם. אני לוקחת ריטלין כבר שנה וחצי ותמיד היו לי תופעות לואי אבל ככה זה עוד לא היה. יש לי תור לניאורולוג הערב מקוה שהמעבר לקונצרטה יפתור את הבעיה אחרת אני אבודה, פשוט אבודה אין לי הגדרה אחרת. סליחה שביאסתי אתכם צהריים טובים יש לי שעור מ4 עד 8 רק אלוקים יודע איך אני יעשה את זה. בובה עצובה
 
למעלה