על סף יאוש..

javax

New member
על סף יאוש..

בהמלצתכם חרשתי היום את החשמונאים וסביבה, ואני חושב שאין אופניים שלא רכבתי עליהם
אמרתם לבדוק מה יותר נח - אז מהנסיעות הקצרות הכל נח, אז במה לבחור. המטרה היא נסיעות לכושר באמצע השבוע - 60-80% על כביש השאר שבילים, ובסוף השבוע שבילים וטיולי שטח. נבדקו - Mrerida Kalahari 590,Schwinn Mesa,Trek 4300/4400,GT 2.0 הרדרוק ספורט,Haro v2 וכמובן שנסעתי על דגמים שאני רק יכול לחלום - בינתיים - (אמרתי למוכרים שהם לא צריכים לשכנע אותי, אני השתכנעתי מזמן) רוצה רק חדש, לא יד שניה רמת המחיר בסביבות אלו שנזכרו לעיל תודה
 

nogistune

New member
תשמע...

בתכלס, הדגמים שהבאת (גם אני לפני שקניתי) רכבתי על כולם או ראיתי את כולם. בתכלס, כולם מציעים לך פחות או יותר את אותם מכלולים, לכולם 24-27 היוכים (לא יודע לגבי הGT) המרידה והטרק לדעתי יותר מומלצים. לא יהיה לך הבדלי שמים וארץ עליהם, אם זה נוח לך בכולם, אז סיימת. תקנה! והכי חשוב, אל תתיאש, אם תתפוס, אתה מהר מאוד תחליף לדגם שהוא לא במחיר כניסה. תתחדש!
 

Amir Rimoni

New member
מנסיעה במתחם החשמונאים

לא תחוש בהבדל ממשי. רמת האופנים שציינתה פחות או יותר אותה רמה. אני אישית היתי קונה את הדגם שנותן את המפרט הטוב ביותר ל x שקלים. ובנוסף למה שאהבה העין.
 

javax

New member
מה לגבי

נכון שבכולם מכלולים פחות או יותר דומים, ונכון שמנסיעה קצרה הכל נוח, לכן אני צריך את הנסיון שלכם - למטרה שהגדרתי, איזה מהם באמת יהיה נוח? אם הייתי עושה שיקול של מי נותן הכי הרבה תמורת הכסף אז זה פשוט, אבל מי נותן הכי הרבה מבחינת נוחות, המטרה, החשק להמשיך ולרכב? כי אז מה אם יש להם full deore, ו 100 מ"מ מקדימה! אם יגרמו לך להתבאס מהרכיבה!!! חברים מנוסים מה אתם אומרים?
 

aFish

New member
אל תנסה למצוא את "גיזת הזהב"

כי אין כזאת. פשוט אין. כל הדגמים שציינת גם בלי לבדוק לעומק את המפרטים שלהם ז-ה-י-ם. ההבדל היחדי יווצר אצלך בבטן. אנחנו לא יכולים להחליט בשבילך. לך על מי שהתחברת אליו....לא תפסיד שום דבר בזה שויתרת על דגם אחר.
 

nogistune

New member
כמו שאומרים אצלנו במפעל

על אופנים רוכבים באהבה, או לא רוכבים בכלל. אופניים זה משהו שמתאים לך, כפי שאמרתי אני וקודמי, מפרטי האופניים דיי זהים. אם אתה ממש רוצה לראות מה זה להתבעס מרכיבה, אתה יכול לנסות את הבסידן שהיו לי, 300 שקל של זבל צרוף. אם אתה ממש רוצה, אתה יכול לנסוע ליהוד, או ללוד, או לאן שהם נעלמו, ולנסות. תראה מה זה בעסה מרכיבה. החשק לרכב בא מהרוכב, נוחות זה אינדווידואלי, והמטרה תציב לעצמך! מה שנראה לי שאתה לא יכול לבחור. לך על המרידה 590 וסגור עניין, תתחיל לרכוב, זה הכי חשוב.
 

רדנקו

New member
אני יכול להמליץ על הטרק שהיו לי

האופנים היו מצוינות (וגם נוחות לי יותר מאחרות אבל זה אישי כמו שאמרנו). אבל מה שיותר חשוב בשבילך, זה שהשירות ב-CTC היה מצויין, אדיב ומהיר תמיד. חשוב מאד בשבילך.
 

aabramovich

New member
20 האגורות שלי

סווינג היקר! אם אתה מתחיל, רק בתחילת דרכך, כך עוד 2 נקודות למחשבה: 1. תחזוקה במקום קרוב למקום מגורייך. הרי בתור "ירוק" לא תדע (אני מניח) איך עושים כל מיני דברים ואיך מתקנים. אז לנסוע לחנות רחוקה ממך לא כדאי. אז חפש מוצר שיש מי שיטפל בו קרוב אליך... 2. לך על חנות שהרגישה לך הכי "חמימה". כזו שאתה מרגיש שיתנו לך את הזמן ואת התמיכה ה"נפשית" שרוכב (גם מתחיל) זקוק לה. מקום שלא תחשוש לרגע שעובדים עלייך כי אתה ירוק. לא שאני רומז שיש מקומות כאלו... אבל יש מי שהרגיש ככה (גם לגבי "מוסדות" מכובדים ומוכרים). שמת לב שלא אמרתי כלום על האופניים? תהנה!
עזריאל
 

UrBaN Man

New member
../images/Emo45.gif אני חושב כמו עזריאל.

חשוב השירות וההרגשה של היחס כלפייך. בהצלחה
 
למעלה