על מפגשי מסילה-כביש בישראל
על מפגשי מסילה-כביש בישראל
בישראל כיום כ-1,200 ק"מ של מסילות רכבת (מה המספר המדוייק?) ולמעלה מ-100 מפגשי מסילה-כביש (או: מסילה-דרך). החסרון במפגשים אלו ברור מאליו, הם מהווים סכנה בטיחותית הן לרכבת והן לנוסעי הכביש, הרכבת הנוסעת מהווה הפרעה לנוסעי הכביש וחוסמת את התנועה בכל מעבר.
ע"פ דו"ח הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ב-2010 היו 81 מפגשים על מסילה פעילה הפתוחים לציבור הרחב (למעט הנמצאים בשטח מגודר וכיו"ב).
אשמח למידע מפורט ומעודכן יותר על מספר מפגשי מסילה-כביש, וההפרדות המפלסיות הרבות שנעשו ונעשות לאורכה ולרוחבה של מדינת ישראל בעשור האחרון (תת"ל 64, כמדומני).
דבר נוסף: האם במסילות החדשות הנבנות כעת (רכבת העמק, מסילת השרון, מסילת כרמיאל-נעמן, הקו המהיר לירושלים ומסילת אשקלון-ב"ש) עתידים להתווסף מפגשי מסילה-כביש נוספים או שמלכתחילה תוכננו אלו עם הפרדות מפלסיות? זכורני לפחות מפגש מסילה אחד בקו כרמיאל-נעמן, אבל אשמח לפירוט.
תודה!
על מפגשי מסילה-כביש בישראל
בישראל כיום כ-1,200 ק"מ של מסילות רכבת (מה המספר המדוייק?) ולמעלה מ-100 מפגשי מסילה-כביש (או: מסילה-דרך). החסרון במפגשים אלו ברור מאליו, הם מהווים סכנה בטיחותית הן לרכבת והן לנוסעי הכביש, הרכבת הנוסעת מהווה הפרעה לנוסעי הכביש וחוסמת את התנועה בכל מעבר.
ע"פ דו"ח הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ב-2010 היו 81 מפגשים על מסילה פעילה הפתוחים לציבור הרחב (למעט הנמצאים בשטח מגודר וכיו"ב).
אשמח למידע מפורט ומעודכן יותר על מספר מפגשי מסילה-כביש, וההפרדות המפלסיות הרבות שנעשו ונעשות לאורכה ולרוחבה של מדינת ישראל בעשור האחרון (תת"ל 64, כמדומני).
דבר נוסף: האם במסילות החדשות הנבנות כעת (רכבת העמק, מסילת השרון, מסילת כרמיאל-נעמן, הקו המהיר לירושלים ומסילת אשקלון-ב"ש) עתידים להתווסף מפגשי מסילה-כביש נוספים או שמלכתחילה תוכננו אלו עם הפרדות מפלסיות? זכורני לפחות מפגש מסילה אחד בקו כרמיאל-נעמן, אבל אשמח לפירוט.
תודה!