Tangled_Heart
New member
על מחשבים וצרות אחרות....
אוי, הבאסה שנחתה עלי לפני שבוע... כשפירסמו את אותו ``ווירוס`` מסוכן שהורו למחוק אותו באופן מיידי...אז, כיאה למטומטמת שאני, הלכתי, נבהלתי מזה שהאנטיוירוס שלי באמת זיהה קובץ מזוהם והודיע לי שאין ביכלתו לגבור עליו, ומחקתי את אותו קובץ שאמרו לי למחוק....שכמובן, היה חלק מההגדרות\מאפיינים\קבצים\בולשיט אחר שאני לא מבינה בו... בקיצור, הסיוט שעבר עלי...המחשב התחרפן לגמרי, עד שזהו...הגיע למוות קליני, ולא הייתה לי ברירה אחרת אלא להעיפו\להבהילו למעבדה\\\הוא כבר חזר מטיפול נמרץ והוא נושם והכל, כבר התקנתי לו את כל השטויות להם הוא זקוק (נו, אז אני זקוקה להם....) והוא חיי
אז, היי, חזרתי...שבוע בזמן אינטרנט נראה ארוך יותר...הרבה יותר ארוך כמה פאטתי.... אז עוד מישהו מכם נפל בשטות שאני נפלתי אליה, או שאני באמת הדפוקה היחידה...?..(צר לי אם קראתי הרגע למישהו\י דפוק\ה)... רוני, שמחה שהקבצים היקרים לה לא נעלמו באיזה חלל בלתי מוסבר 
אוי, הבאסה שנחתה עלי לפני שבוע... כשפירסמו את אותו ``ווירוס`` מסוכן שהורו למחוק אותו באופן מיידי...אז, כיאה למטומטמת שאני, הלכתי, נבהלתי מזה שהאנטיוירוס שלי באמת זיהה קובץ מזוהם והודיע לי שאין ביכלתו לגבור עליו, ומחקתי את אותו קובץ שאמרו לי למחוק....שכמובן, היה חלק מההגדרות\מאפיינים\קבצים\בולשיט אחר שאני לא מבינה בו... בקיצור, הסיוט שעבר עלי...המחשב התחרפן לגמרי, עד שזהו...הגיע למוות קליני, ולא הייתה לי ברירה אחרת אלא להעיפו\להבהילו למעבדה\\\הוא כבר חזר מטיפול נמרץ והוא נושם והכל, כבר התקנתי לו את כל השטויות להם הוא זקוק (נו, אז אני זקוקה להם....) והוא חיי