על מה ולמה שונאים את נתניהו???

על מה ולמה שונאים את נתניהו???

כולנו מושפעים מההסתה הפרועה המתמדת והמכוונת נגדו מצד כל אגפי התשקורת. אומר לכם את האמת, הסיבה היחידה שגורמת לי להחזיק מהאיש הזה,זה השנאה שהתשקורת מגלה כלפיו. זה אומר דרשיני... אולי מישהו יועיל בטובו להסביר לי אחת ולתמיד-מה יש להם נגדו??? אולי הרפורמה שהוא מתכנן שנים ארוכות לעשות בתשקורת? הוא כ"כ צדק במילים שלו " ה ם מ פ ח ד י ם " אם תדברו על הקיצוצים,הרי שרון תמך בזה וזה התחיל עוד מימי סילבן-סטיב... אז מה יש לכם נגדו? מה???
 

shy-1

New member
ישנן שתי תשובות:

הראשונה, לא יודעים, אבל זה מה זה נעים . השניה, יש רשימה ארוכה הקשורה בו, בפיו ובהתנהגותו. נ.ב. אבל סתם שנדע איזה יהודי אתה, מאחר ואתה מכריז על עצמך כחזית יהודית לאומית, האם בגידתו של ביבי באשתו, וריצה לטלויזיה לספר לכל העם על כך, כולל השמצת דוד לוי והלבנת פניו, נראה לך משהו שיהודים צריכים להעריץ?
 

אלי.

New member
צריך להחליף את העם.

ביבי היה ראש ממשלה נפלא לכל הדעות, עם הישגים פנטסטיים ב-3 שנות כהונה - והימין הנרגן שלנו לא הבין את זה, והעיף אותו מהשלטון. לך תבין.
 
למרות שהוא לא מתקרב לדיעותי

אבל בעניין הכלכלה למשל,עם כל כלכלן שדיברתי על ביבי שמעתי מפיו שבחים נרחבים על האיש וההשיגים הענקיים שלו בתור שר אוצר ולא זכור לי אחד מהם שלא התבטא במילים "הוא הציל את הכלכלה הישראלית ממצב קריסה"
 

אלי.

New member
יש לי הרגשה שבתקופה הנדונה,

בשוך המיתון העולמי ותחילת הצמיחה וההתאוששות, 80% משרי האוצר העולמיים מקבלים את המחמאה הזו.
 

סוהי

New member
נסיון מגושם להתחמקות ממחמאה ישירה

אז הנה,הסכמנו שכשר אוצר הוא היה מוצלח,וזה אכן נכון,בלי לשכוח מספר הסתיגויות צודקות בעיניין הזנחת העניים חסרי הישע. אבל כראש ממשלה,מה שאיפיין אותו יותר מכל הוא ההשתדלות המתמדת לפילוג העם,והניסיונות הרצופים שלו לגרום לפירוד בין עדותיו וזרמיו החברתיים השונים.זו סיבה מספקת לא לרצות בו שוב לעמוד בראשות הממשלה. ובעיניין שינאה - יש כאלה שניחנים בה במקום היכולת לחשוב.
 

אלי.

New member
שום מחמאה, ושום ישירה.

האיש אחראי לעוני במדינת ישראל, ורק לו. אם היה מציב אפילו את שרה'לה שלו במקומו כשר אוצר, מצב הכלכלה הישראלית היה נראה ממש כמו היום, והעוני היה קטן יותר מהיום.
 

שלדר

New member
ומי אם לא הוא....

רץ בכל פעם שנבחר {לראשות הממשלה או למשרד האוצר} אל התקשורת וצעק "הקופה ריקה, אנחנו על סף פשיטת רגל"?
 

סוהי

New member
והוא טועה , כמובן....

 

מורנא007

New member
השנאה לנתניהו היא בגלל רצח רבין

השמאל רואה בניצחון נתניהו בבחירות אחרי הרצח מעשה גניבה ולא הפסד שנגרם בגלל הפיגועים. זאת בגלל השתתפות נתניהו בהפגנות ימין בהן היתה הסטה לרצח, תוך כדי התעלמות ממעשי רביב סוכן הש"בכ.
 

שלדר

New member
מורנא...תומכי ליכוד שונאים אותו!

הוא הוריד חצי מהעם הזה אל מתחת לקו העוני! הרעיב ילדים וקשישים ונכים ... לא יעזור לו, הוא שרוף אצל החלשים והם הכוח של הליכוד בעבר!
 
שקר וכזב והמצאה מגמתית של התשקורת !

אחוזי ההבטלה ירדו באופן משמעותי ביותר! נתוני העוני לא קשורים אליו כלל וכלל זה התחיל לפניו ואם לא הוא המצב היה הרבה יותר גרוע! כולם מודים שהוא הציל את הכלכלה וזה ברור שבקרב ציבור העניים לא מרגישים את זה כ"כ מהר!
 

שלדר

New member
אנחנו ניראה כשנתניהו יגיע ל...

עיירות הפיתוח ולשכונות...
לא שמת לב שהוא אינו מופיע שם?
 

שלדר

New member
לא! הוא פוחד לפגוש אותם!

הוא "לא ספר" אותם כשהעביר כסף מהם אל האלפיון העליון!
 

מורנא007

New member
שלדר, חשבתי שהוא שאל על

שנאת התקשורת לנתניהו, לא על שנאת העניים לנתניהו.
 

שלדר

New member
התקשורת? בנתה אותו!../images/Emo4.gif

התקשורת פימפמה לנו את ביבי והעלתה אותו מדרגת בלון ריק לבלון נפוח! ואם התקשורת היתה ממלאת תפקידה כראוי, היתה יודעת לשאול שאלות שעליהן אי אפשר לענות ב..."ראשי הבנק העולמי אומרים ש,,,בלה בלה" היו שואלים אותו ברחל ביתך הקטנה,, "מה זה הילדים הרעבים האלה"? "למה קשישים מחפשים מזון בפחי הזבל"? וכו... ולא נותנים לו ל"סבן" אותם בסיפורים על "ראשי הבנקאות העולמית"! ולא היו מרשים לו לקרוא למובטלים "פרזיטים"!
אבל התקשורת העלימה עיין,, התקשורת אוהבת אותו,, ואולי עד כאן?
 

מורנא007

New member
עד כאן

שלדר ידידי
, נתניהו לא שווה שתתרגז בגללו באינטרנט. אני לא תומך בו, בגלל הנדנדה הפוליטית שלו. אני לא כלכלן ולא ממש יודע איך ניתן לעזור לעניי עמי (מעבר לתרומות). אני חושב שהחינוך צריך להיות יותר קדימה בסדר העדיפות הממשלתי, שני רק לביטחון.
 
ה ם מ פ ח ד י ם ! !

זהו זה! אין תשובה אחרת! ותאמין לי שהם יודעים שביבי יכול עליהם ולכן גם הם מורידים מערכו בסקרים שהם מנסים למכור לנו. אני מציע לכולם להכנס לדיון "מינה צמח - דיון", שם ננסה להסיר את המסיכה מעל פני הד"ר...
 
למעלה