על כפל ביטוחים שמעתם? זו הבדיקה שתעשה לזה סוף

תוכן-מקודם

Member
מנהל
close-up-medical-form.jpg
קרדיט תמונה FREEPIK​
אף אחד לא רוצה לצאת פראייר, וזוהי הסיבה שבגללה אנו בודקים כל דבר לעומק. אך האם יצא לכם לבדוק לאחרונה מה קורה בתוך תיק הביטוח שלכם? ככל הנראה שלא, ולכן יכול להיות כי אתם יוצאים פראיירים על בסיס קבוע. את המונח כפל ביטוחים ככל הנראה שיצא לכם לשמוע. אך מה הוא בכלל אומר? ואיך אפשר לבצע בדיקת כפל ביטוחים בצורה הכי טובה שיש? בדיוק על השאלות הללו אנו הולכים לענות במאמר הזה. כך שכל סימני השאלה שמטרידים אתכם ייעלמו, ויאפשרו לכם להיות רגועים ונינוחים.

מה זה בכלל כפל ביטוחים?

עוד לפני שנדבר על בדיקת כפל ביטוחים, תרצו לדעת מה זה בכלל כפל ביטוחים. כפל ביטוחים הוא מצב שכיח מאוד שבו יש לכם בדיוק את אותו הביטוח משתי חברות ביטוח שונות. במילים פשוטות אתם משלמים על ביטוח זהה אצל חברה אחת ואצל חברה אחרת. אפשר להשוות את המצב הזה למקרה שבו תרכשו את אותה החולצה בדיוק משתי חנויות שונות. אין סיבה שיהיה לכם בדיוק את אותה הביטוח אצל שתי חברות ביטוח שונות. הרי מדובר על הוצאה כספית מיותרת שלא באמת מביאה איתה תועלת כאשר מסתכלים על המשך הדרך.

בזמן אמת ניתן להפעיל ביטוח אחד

בזמן אמת כאשר תרצו להפעיל את הביטוחים הרשומים על שמכם, תוכלו להפעיל ביטוח אחד בלבד. גם אם אתם עומדים בקריטריונים של שתי חברות הביטוח, לא תוכלו להפעיל את שני הביטוחים. תצטרכו לבחור את הביטוח שיספק לכם את הכיסוי הכי טוב בהתאם למצב שנקלעתם אליו. אך כמו שאתם כבר מבינים אין תועלת אמיתית בזה שיש לכם שני ביטוחים שמכסים אתכם על אותם המקרים. אתם אומנם משלמים על שני הביטוחים, אך לא תוכלו להפעיל את שניהם בזמן אמת. נדגיש כי לא תהיה לכם אפשרות לבוא בתלונות לחברת ביטוח כזאת או אחרת. אך ברגע שתבצעו בדיקת כפל ביטוחים, תהיה לכם אפשרות למנוע מעצמכם להיות בסיטואציה הזאת.

כל כמה זמן צריך לבצע בדיקת כפל ביטוחים?

כפל ביטוחים הוא לא מצב נדיר כמו שאולי אתם נוטים לחשוב לעצמכם. מדובר על מצב שכיח מאוד שיכול לקרות לכל אחד ולכל אחת מאיתנו ללא הכנה מראש. לעיתים אנו סוגרים ביטוחים שונים מבלי שאנו יודעים אילו ביטוחים אחרים יש לנו בתיק הביטוח. ההמלצה היא לבצע בדיקת כפל ביטוחים פעם אחת בשנה על מנת להוריד את מפלס הלחץ. אחרי שתבדקו את תיק הביטוח שלכם אחת לשנה תוכלו לדעת כי אין סיבה לדאגה. כל הביטוחים שנמצאים בתיק הביטוח שלכם יהיו ביטוחים שתוכלו להפעיל אותם בזמן אמת. כך לא תמצאו את עצמכם רוצים להפעיל ביטוח מסוים, אך בזמן אמת מגלים כי אינכם יכולים לעשות זאת.

כיצד בודקים כפל ביטוחים ללא חברה מקצועית?

כיום ישנם אתרים שונים שמאפשרים לכם להבין מה קורה בתוך תיק הביטוח שלכם. האתרים האלה מאפשרים לכם בין היתר לבצע בדיקת כפל ביטוחים ללא חברה מקצועית. אך נדגיש כי אין לכם את הידע ואין לכם את היכולת לזהות את הביטוחים הכפולים. לעיתים השמות של הביטוחים יהיו מעט שונים, ואתם מבחינתכם תחשבו כי מדובר על שני ביטוחים אחרים. כך שאתם תמשיכו לשלם בדיוק על אותו הביטוח ללא כל הצדקה אמיתית. רק חברה מנוסה ומיומנת תוכל להפוך את חוסר הוודאות לוודאות מוחלטת. היא מכירה את כל סוגי הביטוחים ויודעת לזהות בקלות ביטוחים כפולים.

מהיום מבצעים בדיקת כפל ביטוחים בקלות

נמאס לכם להתרוצץ בין נציגים שונים על מנת להבין אילו ביטוחים רשומים על שמכם? אתם יכולים להפסיק את זה כבר עכשיו. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשתמש בשירות שאותו החברה שלנו מציעה לכם. שירות בדיקת כפל ביטוחים שיאפשר לכם לחסוך אלפי שקלים כל שנה. לא רק שתהיה אפשרות לאתר כפל ביטוחים, תהיה אופציה גם למצוא ביטוחים חסרים. כך תוכלו לדעת כי תיק הביטוח שלכם מגן עליכם כמו שצריך מפני כל סיטואציה שלא תקרה. החיים שלנו לא צפויים, ובכל רגע נתון תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו תרצו להפעיל ביטוח כזה או אחר.
 
למעלה