על חברת נפש:

על חברת נפש:

כתבה לי לפני כמה ימים מישהי שמחפשת חברה קרובה, מה שקורין חברת נפש, והיא אומרת שאולי אפשרי אף יותר.... והמבינה תבין. אמממה? ראיתי תמונה שלה, ואיך לומר? לא מההעדפות שלי.... וחוץ מזה - עניתי לה (עוד לפני שראיתי תמונתה) - ויוצא שהיא לא חוזרת אליי.... אז חשבתי לי: גם זו לטובה. ועכשיו צריך להתפלל ולחכות 10 שנים שמישהי נוספת תכתוב.... ושתהיה יותר מתאימה, בעזרת האלה הגדולה.
 
מה את מציעה?

אני פרסמתי מודעה בפורום מתאים.... לדעתי מודעה יפה , מלאת רגשות ומחשבות. אז ענו לי? פחחחחחח יש לי חברה, כרגע עדיין אינטרנטית, שאני מעריכה מאד וחשה אליה רגשות. אבל היא חולה. אין סיכוי שתבקר אותי, או שתצא איתי לבילוי כלשהו. אני בטח אבקר אותה יום אחד, אם כי קשה לי מאד להגיע לביתה (אין לי רכב).
 

superman1234

New member
סודקל'ה...אני חייב לציין בפנייך שמעתה והילך

בכוונתי להגדיל את תדירות הופעתי בפורום החדש שלך. הוא מתחיל להיות מרתק "משו משו"..... לתשומת ליבך.....
 

Sודית

New member
אתה כאילו מאיים?
.... מעכשיו אני אשים


 
נכון, נשים כל כך בררניות ונרתעות.

ומה יש להן לברור כל כך? אני חברה טובה.... היו לי אפילו כמה רומאנים. אני יודעת ואוהבת להקשיב. ולתמוך. נכון, כשמישהי לא לטעמי, חיצונית ו/או נפשית, אני לא נפתחת אליה.... אבל כתוב שם שהסתכלו בכרטיס שלי למעלה מ100 נשים.... איך זה שאף אחת כמעט לא פנתה. לא מבינה.
 
כפי שאת יודעת, יש הרבה אלמנטים שגורמים למישהו

לפנות למישהו. כמו שאת לא פונה לכל אחת אליה נכנסת לפרופיל, כך הן לא פונות אליך. המבחר כל כך גדול היום ולכן כולם יכולים להרשות לעצמם להיות בררניים.
 

superman1234

New member
לעניות דעתי הקובעת....

לא ענו לך, לא עונים לך ולא יענו מאחר ושמך הולך לפנייך מזה זמן רב.... .. . . . . . . . . . . . . .. . . . . על קביים. נ.ב - כל הזכויות שמורות לדן בן אמוץ - שלושה בסירה אחת.
 
למעלה