הנה הכתבה במלואה:
דירקטוריון רכבת ישראל אישר את מינויו של עופר לינצ'בסקי למנכ"ל; יחליף את יוסי מור המתפטר לינצ'בסקי, כלכלן ועו"ד, כיהן כראש תחום תחבורה באגף התקציבים באוצר וכסמנכ"ל כספים באגד ומנכ"ל אגד אחזקות גל ניסים 21:51 14/8/05 דירקטוריון הרכבת אישר הערב את מינויו של עופר לינצ'בסקי סמנכ"ל הכספים באגד לתפקיד המנכ"ל. לינצ'בסקי יחליף את יוסי מור המנהל המתפטר, וייכנס לתפקיד כבר בתחילת ספטמבר. ועדת האיתור, בראשות היו"ר משה ליאון, תגיש הערב את המלצתה לדירקטוריון לפיה עופר לינצ'בקי הוא המועמד הראוי לכהן כמנכ"ל הרכבת. בשבוע האחרון התלבטה הוועדה בין שני לינצ'בסקי לבין נצח משיח, ראש מינהלת הגדר ובכיר לשעבר בחברת סולל בונה. לינצ'בסקי גבר על משיח בעיקר בשל ניסיונו העשיר בתחום התחבורה. מודעה לינצ'בסקי (37), כלכלן ועו"ד, כיהן כראש תחום תחבורה באגף התקציבים באגף האוצר ובשלוש וחצי השנים האחרונות כסמנכ"ל כספים בקואופרטיב אגד ומנכ"ל חברת אגד אחזקות. לינצ'בסקי, גם בתפקידו באגף התקציבים וגם בתפקידו באגד, נחשב לדמות מוערכת ויצירתית. בתפקידו באגף התקציבים קידם פרויקטים גדולים בתחום התשתיות כגון כביש חוצה ישראל, הרכבות הקלות, מינהרות הכרמל פתיחת ענף התחבורה הציבורית לתחרות ופרויקטים הנתיבים המהירים. בתפקידו באגד הנהיג לינצ'בסקי שורה של צעדים אסטרטגיים להרחבת הפעילות של אגד לתחומים חדשים על מנת להגדיל את הרווחיות ולהתמודד מול הרפורמה בענף התחבורה הציבורית. גורמים בענף התחבורה משבחים את הבחירה ומציינים כי לינצ'בסקי הוא מועמד ראוי ויוכל להנהיג את הרכבת ולהוציא אותה מהתקופה הקשה אליה נקלעה. בענף מייחסים ללינצ'בסקי תכונות של מנהל יצירתי מקורי ונחוש. שכרו של לינצ'בסקי יעמוד על 36 אלף שקל בחודש. מדובר בשכר נמוך מהשכר שקיבל בתפקידו האחרון באגד. ברכבת ישראל גיבשו במהלך השבוע האחרון את הבחירה אך הוחלט להודיע על המינוי רק לאחר 9 באב. לינצ'בסקי יחליף את המנכ"ל יוסי מור, שהודיע בתחילת חודש יולי על התפטרותו. מור ביקש לשוב לתפקידו אך בקשתו נדחתה. בין המשימות המיידיות שיוטלו על לינצ'בסקי כמנכ"ל הרכבת הוא קידום ועדכון תוכנית הפיתוח של רכבת ישראל טיפול בשירות לנוסעים מבחינת זמני הנסיעה ותדירות הרכבת וכן שיקום המוניטין של הרכבת.