על השרשור שהיה פה כמה מילים!

Oren 19

New member
על השרשור שהיה פה כמה מילים!

חברים תראו זהו פורום דנה אינטרנשיונל שבו כולם יכולים להביע דעתם בכל נושא. מותר לדבר להתוכח.. אחרי שקראתי את שרשור הזה כמה דברים : דנה היא טרנסקסואלית ולא שוכחת שהיא כזו. יש מקום לדיבור על תחום זה בפורום..אבל כשזה גורר 30 תגובות ואנשים שרבים אז צריך לזכור שהפורום הוא של דנה ונושאי הגולשים צריכים לעסוק בדנה..אחרת למה יש פורומים לטרנסיות? כדי ששם יוכלו לדבר על הנושא בחופשיות כיזה מטרת הפורום, ואילו פה המטרה היא לאחד את מעריצי דנה באשר הם ולתת להם מקום לדבר עליה, ולא עמוד שלם של פורום שמתבזבז על נושאים אחרים.! יש כאלה שזה מפריע להם וצריך לכבדם.!
 

ashton20041

New member
לי זה מפריע,מודה!!!! ו........

מאוד לא היה לי נעים להכנס לפורום ולראות שדנים על נושאים אחרים ולא על דנה. מקווה שזה לא ימשך!
 

razrazonnnnn

New member
אני בהלםםםם

סך הכל שאלתי שאלה ולמה זה נהפך!!!!!!!!!! דבר 1 יש מקום לדבר על זה כאן כי זה כן מתקשר לדנה דנה קוקסינלית נקודה!!!!!!!!!! דבר2 דןדן אם לא נוח לך דלג על ההודעה או על השירשור הזה גם לי לא נוח כל הזמן לראות את ההתחנפויות של דני ושל נוגה ושל מושיקו אחד לשני "כפרה היה כיף לראות אותך בvox" וכל מיני כאלה שבכלללללללללל לא קשורים לדנה אז על מה אתם מדברים בכלל????????? לדעתי זו חוצפה! להשתיק את נטלי היא בסך הכל ענתה לשאלה שלי והיא מתקשרת ברמות לדנה כי דנה היא קוקסינל נקודה! וזה בכלל לא קשור אם אתה מלווה את הפורום מההתחלה מה הקשר????? זה נותן לך זכויות יתר פה? אם לא מתאים לך שנדבר על קוקסינליות אז לא נדבר?? אתה מצחיק!!! דנה היא קוקסינל ובא לי להעמיק תידע שלי בנושא אז אני מעוניין לפתוח בשירשור חדש בנושא!!!!!!!!!!!!!!!!(ומושיקו אני מצפה ממך לא למחוק את ההודעה הזו) מי שלא נאה לו שלא יצטרף ויגיב עכשיו לשאלה................ מתי דנה שינתה את המין שלה ?????? כאילו באיזה שנה ואיך קיבלו את זה באמת בטלויזיה....(הבנתי שלא רצו שהיא תופיע) אז אחרי כמה זמן היא כן הצליחה לחדור לטלויזיה ומי נתן לה את הבמה לראשונה???????????
 

דודו טל

New member
צודק בענק...

אני לא כל כך מבין את ההתנפחויות סביב נושא הניתוח לשינוי מין, בעיקר כי דנה ידועה בעולם הגדול כאחת שעברה את הניתוח. הפורום הזה שכל כך אוהב ומכבד אותה, אינו יכול להתעלם מקיום עובדה חשובה כזו, ויפה עשה רזרזון שהעלה את השאלה , שאולי לא רלוונטית לדנה, אבל מעניינת לא מעט אנשים. דנה היא טרנסית/קוקסינל נקודה, זה חלק מחחיייה שתמיד ילווה אותה, וזה בהחלט מעניין ומסקרן, וזו לדעתי גם אחת הסיבות שהיא תופסת כותרות לעיתים, העם מצא לאטרקציות , וככזו היא נחשבת לאחת. להשתיק את הנשוא שוב, רק יגרע, אני בטוח שהרבה פה רוצים שלמוע ולדעת יותר על השנוא, בלי לפגוע באיש כמובן.
 

amirsitton

New member
מסכים לחלוטין ...

יש קשר כחלק ישיר מהיותה של דנה והצלחתה , מיהי ומאיפה היא באה. זה לגיטימי לשאול שאלות , ולקבל תשובות בהתאם. אין צורך להתחבא מאחורי סיסמאות כמו זה פורום של דנה כזמרת , כי דנה עוד מלפני שהיא אומנית וזמרת גדולה היא אדם !
 
מה הבעיה...? מה ניהיה פה??!!!

מה אתה רוצה? מה הבעיה שלך? אני לא ממש מבין את הויכוח הטיפשי הזה ולא מבין למה יש פה תת רמה של נושאי שיחה וכל זה....!!?? מושיקו... אולי הגיעה הזמן לעשות פה חסימה לכמה אנשים שלא ממש אוהבים או מפרגנים או שומעים את דנה אינטרנשיונל אלה רק מה שהם רושמים זה ויכח סתמי עם דנה היא קוקסינל ועם היא חתכה?? מה אתה אומר??!! מה זה השיחה המגעילה הזאות... זה לא אותו פורום שאני מכיר... סילחה הם ככה אני רושם כן אבל זה לא אותו פורום... איפה הימים האם שבאם רשמנו על כל הנושא של דנה ועל אהבה ועל החידונים של דנה אינטרנשיונל ובמקום זה מה יש בפורום.... שיחה סתמית על דנה שהיא קוקסינל....!!!! מושיקו יקירי... הגיעה הזמן לסינון וכמה שיותר מהר!!! ורזרזון... לך חפש את החברים שלך באין כניסה!! וכל אלה שרושמים עם דנה היא קוקסינל או לא... אז דיי הגיעה הזמן לעשות סוף לנושאי שיחה האלה...!!!! שיהיה לכם יום טוב!! דני אינטרנשיונל!!!
 
רצרצון מספיק לעשות דרמה !

הגזמת עם ההודעה שלך, אתה בכוח מנסה לעורר מלאגן בפורום! אף אחד לא משתיק את נטלי ולא זכור לי שחסמתי איזהשהיא הודעה שלה זה אחד. שנית כולנו יודעים שדנה קוקסינלית ואף אחד לא מנסה להסתיר את זה אבל לא צריך כל מילה שנייה לרשום דנה קוקסינל דנה קוקסינל מספיק הבנו אנחנו יודעים את זה !!! רצרצון אם כל הכבוד פורום דנה אינטרנשיונל זה לא המקום להעמיק ידע בנושא הטרנסוקאליות לא כי אנו לא מודעים לעובדה שדנה קוקסינלית אלא כי זה פורום רשמי של דנה אינטרנשיונל שבא לקדם את דנה כזמרת. אם יש לך שאלות על דנה אני אשמח לענות לך, אבל אם אתה מעוניין לשאול את נטלי או מיכל שאלה אישית בנושא שינוי המין אתה מוזמן לפנות אליהם בפרטי. זה לא אמור לעניין את כל הפורום! לשאלותיך:
דנה שינתה את מינה בערך בשנת 1987
סך הכל בטלויזיה קיבלו את זה די יפה ודנה זכתה ללא מעט פרגון, קרה מקרה שבערוץ הראשון אחת העורכות של תוכניתה של רבקה מיכאלי לא רצתה שדנה תופיע אצלה אבל התעקשותה של רבקה גרמה לדנה להופיע בתוכנית ועוד עם 2 שירים. לא מעט פירגנו לדנה מההתחלה בניהם גבי גזית, דודו טופז, ודן שילון.
אחת הראשונות שנתנה לדנה במה טלויזיונית היא רבקה מיכאלי. מקווה שסיפקנתי את הסקרנות שלך.
...
 

razrazonnnnn

New member
קודם כל תודה שענית לי אני שמח!

דבר שני הכינוי שלי הוא רזרזון חחחחח ולא רצרצון!!(דווקא כינוי נחמד!!) ודבר שלישי לא באתי לעורר מהומות שאלתי שאלה שהירשור בקשר לקוקסינליות התחיל לפני זה! עכשיו קוקסינלית זו לא מילה רעה דני אינטרנשיונל ואפשר להגיד את זה! וזה משדנה אם תרצה או לא עכשיו בקשר לחסימת כמה משתתפים היחיד שהייתי חוסם כאן זה אותך בכדי לחסוך מחברי הפורום האחרים את הדיסלקציה הקשה שלך! אתה פשוט טמבל מהלך!! עכשיו חוץ מדני ומושיקו אני רואה שקבלתי תגובות תומכות להודעה שלי מחברי הפורום אז תרגיעו בבקשה! עכשיו יש לי עוד שאלה בקשר לדנה זה לא היה דודו טופז שנתן לדנה את הבמה בפעם הראשונה???????????
 

moonage

New member
אני חייבת להגיד

שהתחלתי לקרוא את השרשור והיו לי כל מיני תגובות לגביו, אבל עכשיו הוא סתם משעשע אותי!
מושיקו, איך ב-87? בת כמה היא הייתה?
רזרזון, נושא הטרנסג'נדריזם הוא נושא מרתק. אני למדתי עליו המון. להתחיל להעמיק בו כאן בפורום, זה באמת לא מתאים מרמה מסויימת. יש פורום "טרנסג'נדרס וחברים" ששם יענו לך על הכל. הם מאוד נחמדים. אתה גם יכול לשאול אותי אם בא לך. תמונה של קוקסינלית לשיחרור האווירה!!
 

moonage

New member
וואו זה ממש צעיר

בשביל הניתוח. מאיפה לעזעזל היה לה כסף לזה??
 
מספיק לרדת אחד על השני ...

דני ורזרזון, ושאר חברי הפורון , ירידות אחד על השני ומילות גנאי לא יתקבלו כאן בפורום, זו פעם אחרונה שזה קורה אחרת כל הודעה כזאת תימחק מיידית. דנה אינטרנשיונל מייצגת סולבנות פתיחות וקבלת האחר, עלינו ללמוד ממנה ולא לעשות ההיפך ממה שהיא מייצגת, יש לנו פה ושכל ויכול להביע עצמנו בצורה נאה ומכובדת גם אם זה לשלילה. לתשומת ליבכם.! רזרזון באשר לשאלתך דודו טופז היה בין הראשונים שנתנו לדנה במה אבל לא הוא היה הראשון אלא רבקה מיכאלי כפי שציינתי!
 

razrazonnnnn

New member
אני לא מבקש להעמיק בנושא

הטרנס זה לא ממש מעניין אותי בסך הכל שאלתי שאלה קטנה וקבלתי את התשובה מזמן עכשיו דני ואני זה סיפור אחר לא כל החברים צריכים להיות חלק בבלאגן בנינו לכן העברתי לו את מה שאני חושב עליו במסר אישי ואני לא מתכוון לריב כאן עם אף אחד באתי להנות כאן לא לריב! עכשיו עוד שאלה קטנה בקשר לדנה ודודו טופז זכור לך איזה שיר דנה שרה אז בתכנית הראשונה שהיא הופיעה אצלו ??????
 
כן מותק ../images/Emo13.gif

אני שמח שדבריך לדני הועברו דרך המסר האישי, אני מקווה שתמצאו את הדרך לגשר בין החילוקי דיעות
... דנה הופיע את השיר ישנן בנות בתוכניתו הראשונה של דודו טופז. מאז היא התארחה אצלו עוד מספר פעמים...
 
אני חושבת שפורום דנה הוא הפורום

של דנה על הקריירה שלה ולא על העבר שלה, דברו על השירים שלה, על היופי שלה, על ההופעות שלה, מה איכפת לכם מהעבר שלה,
 
שאלה בקשר לדנה

האם דנה מוציאה דיסק חדש? אם כן אז מתי? אגב אני ובן זוגי מאוד מעריצים את דנה, וחושבים שהיא מאוד אמיצה, כל הכבוד ליפה בנשים,
 
תשובה ../images/Emo13.gif

דנה עובדת כרגע על אלבום חדש, אין כרגע מידע לגבי תאריך יציאתו .
 

ashton20041

New member
העניין מוצא!!!!!!!!

כאן זהו פורום המוקדש לזמרת בשם:"דנה אינטרנשיונל" וכאן מדברים אך ורק על דנה!! מידי פעם אפשר לגלוש לנושאים נוספים(לכתוב איזו הודעה או שניים) אבל לא יותר,כאן זה לא פורום טרנסקסואיליות,גייז לסבים וכו....... (אומנם חלק נכבד המהחברים הם כן) אבל בשביל זה יש פורום מיוחד לטרנסים גייז וכו.......... ושם מדברים על זה! דנה היא זמרת לכל דבר!!!!!!!!!!!!! ומדברים אך ורק על דנה!! אתם עושים את דנה כאילו היא זמרת של קהל אחד,אורחים שהם סטרייטים יכנסו לפה ומה יגידו??? אורחים שרוצים להתעניין בזמרת מה איתה ,וכו....... יראו אותנו מדברים על נושא נדוש וסתמי כזה יגידו א זה עוד פורום גיייז לסביות וכו.... דייייי צאו מייזה כבר תתעניינו בדנה של היום דנה המופיעה,שעובדת על אלבום חדש,פרוייקטים חדשים, תוכניות טלויזיה..... ולא על השטויות הדביליות שלכם!! אני מקווה שהשפיות של הפורום תחזור במהרה!!
 
למעלה