"על הקו"

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

New member
מנהל
"על הקו"

"על הקו"
בקניון הדר בירושלים פתחו נקודת שרות של רב-קו.
לא יודע כמה כסף הרשות לתחבורה משקיעה במוקדים הללו, שנכון להיום לא יודעים לתת יותר ממענה בסיסי על הרב-קו ואולי לעשות פעולות בסיסיות בכרטיס, אבל המקום שומם לחלוטין.
אפילו הכוונה הם לא מסוגלים עדיין לתת.
מה הטעם?

 

olli3

New member
מנהל
גם באבן גבירול תל אביב

"על הקו"
בקניון הדר בירושלים פתחו נקודת שרות של רב-קו.
לא יודע כמה כסף הרשות לתחבורה משקיעה במוקדים הללו, שנכון להיום לא יודעים לתת יותר ממענה בסיסי על הרב-קו ואולי לעשות פעולות בסיסיות בכרטיס, אבל המקום שומם לחלוטין.
אפילו הכוונה הם לא מסוגלים עדיין לתת.
מה הטעם?
גם באבן גבירול תל אביב
 
מה זה מענה בסיסי? האם הם יכולים לטפל בכרטיס שאבד

"על הקו"
בקניון הדר בירושלים פתחו נקודת שרות של רב-קו.
לא יודע כמה כסף הרשות לתחבורה משקיעה במוקדים הללו, שנכון להיום לא יודעים לתת יותר ממענה בסיסי על הרב-קו ואולי לעשות פעולות בסיסיות בכרטיס, אבל המקום שומם לחלוטין.
אפילו הכוונה הם לא מסוגלים עדיין לתת.
מה הטעם?
מה זה מענה בסיסי? האם הם יכולים לטפל בכרטיס שאבד
ולשחזר חוזים של כל החברות? אם המוקד הזה חוסך התרוצצות בין המוקדים של כל החברות על מנת לשחזר רב-קו עם חוזים של חברות שונות, דיינו.
 

Ccyclist

Active member
"על הקו, שלום"

מה זה מענה בסיסי? האם הם יכולים לטפל בכרטיס שאבד
ולשחזר חוזים של כל החברות? אם המוקד הזה חוסך התרוצצות בין המוקדים של כל החברות על מנת לשחזר רב-קו עם חוזים של חברות שונות, דיינו.
"על הקו, שלום"
 

davidfainshtein

New member
מנהל
שאלה טובה. אשאל כשאהיה שם בפעם הבאה.

מה זה מענה בסיסי? האם הם יכולים לטפל בכרטיס שאבד
ולשחזר חוזים של כל החברות? אם המוקד הזה חוסך התרוצצות בין המוקדים של כל החברות על מנת לשחזר רב-קו עם חוזים של חברות שונות, דיינו.
שאלה טובה. אשאל כשאהיה שם בפעם הבאה.
 
מעניין אם הם יהיו יעילים יותר - סיפור:


"על הקו"
בקניון הדר בירושלים פתחו נקודת שרות של רב-קו.
לא יודע כמה כסף הרשות לתחבורה משקיעה במוקדים הללו, שנכון להיום לא יודעים לתת יותר ממענה בסיסי על הרב-קו ואולי לעשות פעולות בסיסיות בכרטיס, אבל המקום שומם לחלוטין.
אפילו הכוונה הם לא מסוגלים עדיין לתת.
מה הטעם?
מעניין אם הם יהיו יעילים יותר - סיפור:


סיפור רב קו שחבר חווה וכתב במקום אחר:

"בערך פעם בשבוע-שבועיים אני מטעין כרטיסיה ברב קו בסך 76 שקל בקוד 8 (לא עניין אותי הקוד, עד שנהג אחד שלא רגיל לעשות קו בית שמש הטעין לי בטעות אותו סכום בדיוק לכרטיסיה בקוד 14, ונהגים לא מכבדים את הרב קו אח"כ וטוענים שהם "לא רואים כסף בכלל". וזה הסיפור פה בעצם)...



מה נאמר ומה נדבר, אני לא "דופק את אגד", אבל אגד דפק אותי! לא עלה על קצה דעתי, שאני אתרום לאגד בלי כוונה... הכסף שלי נכנס לחשבון הבנק של אגד ומפרנס את החברים המיליונרים שמה, ויכולת השימוש שלי בו קבור ללא תכלית בקוד לא יעיל ולא שמיש.

ואין נהג שיכול לסדר את התקיעה-גדולה הזו, רק סניף של רב קו שנמצא בקומה העליונה של התחנה המרכזית.



אם כבר הואלנו לפטפט: האמת היא שנהגים אגדיים אדיבים הסכימו לי לנקב (מה? שיהיה לי חור בראש כמו הנקב הזה... איזה ביטוי נוקב) על החשבון של הטעות, כי הקבלה על הכטיסיה ההיא ביד שלי ויכולים לראות במכשיר שיש כסף בקוד השגוי. זה לא תקני, אבל בתור "טובה" לנהג ההוא שהתבלבל, ולי, שלא יהיה נזק... אז מוכנים אפילו לעבור על התקנות! איזו חברה טובה, אה!!

אז מה הבעיה? שיש נהגים אגדיים לא אדיבים שלא הסכימו, ובגלל אחד כזה השקעתי עוד כסף ורכשתי עוד כרטיסיה לרב קו בכסף מלא בקוד 8, עד שאטפל בבעיה... ולכן הנסיעה הבאה יורדת תמיד אוטומטית מהכרטיסיה הנכונה בקוד 8, והכסף הקבור בקוד 14 נשאר קבור. וכך הזמן עובר מאותו יום בו התבלבל הנהג ההוא, ואני לא פוגש אותו כי הוא בכלל לא שייך לקו של בית שמש, והנהגים האגדיים נהיים פחות אדיבים, ופחות מרחמים על חברם ועלי, כי כבר עבר זמן... אז מה אתה רוצה עכשיו... לך לסניף של רב קו... ושוב אני נאלץ להטעין כרטיסיה בקוד 8, ושוב זה יורד אוטומטית גם כשיש כבר נהג אגד אדיב שהיה מוכן...



המשך הדברים כהתרחשותן:

החלטתי להוריד מעצמי את הגינונים ולטרוח כאחד האדם, אמנם תחנה מרכזית אינה מקום אידיאלי בשבילי, אבל כשצריך, טורחים.

מה יצא לי מזה? לקחת מספר ולהמתין חצי שעה. נס שיש שמה תחנת יציאה לבני ברק אז פגשתי מכר מלפני 30 שנה ושוחחנו, הוא הפסיד בשביל לדבר איתי אוטובוסיים, כנראה השתלם לו. בפעם האחרונה שדיברנו זה היה בתשמ"ה!!


טוב נחזור להווה.

נכנסתי, האיש מסביר לי שאי אפשר להחליף קוד על כסף שנתקע בטעות, אפילו שזה בדיוק אותו סכום. מה כן? לשלוח לי כסף הביתה בדואר! בתנאי שאני מאפס את הכרטיס. אי אפשר לאפס רק את הקוד השגוי, אז צריך בשביל 60 שקלים אלו להפסיד את כל הכרטיסים בקודים שכן עובדים!

לא בדיוק. ליתר דיוק: את כל הכספים שנמצאים בקודים אגדיים ושל הרכבת התקלה הוא יכול להעביר לכרטיס חדש, שיעלה לי 10 שקל (נראה לי כל הפרוצדורה המסורבלת הזו עם אי אפשר וחייבים וכו', זה רק תרגילים להרוויח מכל מתלונן 10 שקל מסכנים). אבל את מה שיש לי כרטיסיות והטענות ב"סוברבוס" וב"אפיקים" וב"קווים" וב"נתיב" – זה לא באפשרותו להעביר לכרטיס חדש, אז זה יאבד.

בקיצור זה נזק יותר גדול מהסכום שתקוע בקוד ההוא שאליו אני רוצה שיחרור.

מסיים האיש בנימה אופטימית: לך, תיסע בכל החברות ותבזבז ותגמור את ההטענות והכרטיסים שיש פה ואח"כ תחזור, ותביא את הכרטיס הזה ונאפס אותו, ואח"כ נעשה לך כרטיס חדש ואח"כ נשלח לך זיכוי כספי הביתה.

כמובן שזה לא מסתדר לי, מסיבה פשוטה, וכך אני מסביר לו: עד שאסיים חברה אחת או שתיים, ועוד לא אבזבז את השלישית, כבר אצטרך לנסוע שוב שאיזה חברה שכבר סיימתי את הכרטיסיה שלה, ואני אצטרך להטעין כרטיסיה נוספת, וחוזר חלילה זה לא יגמר לעולם!

מה עונה לי האיש?

תסתכל שמה!

הסתכלתי, מה הוא רוצה שמה? יש שמה תשובה?

פלאש! צולמתי. הנה עזרתי לך, כבר יצא כרטיס חדש להטענות הבאות, ותביא עכשיו 10 שקל, ולך לביתך לשלום...

בלי שקיבלתי גרוש."


מה דעתכם על ההתנהלות?!
 
"לעולם אל תנסה להסביר ע"י רשעות מה שאפשר להסביר ע"י טפשות"

מעניין אם הם יהיו יעילים יותר - סיפור:


סיפור רב קו שחבר חווה וכתב במקום אחר:

"בערך פעם בשבוע-שבועיים אני מטעין כרטיסיה ברב קו בסך 76 שקל בקוד 8 (לא עניין אותי הקוד, עד שנהג אחד שלא רגיל לעשות קו בית שמש הטעין לי בטעות אותו סכום בדיוק לכרטיסיה בקוד 14, ונהגים לא מכבדים את הרב קו אח"כ וטוענים שהם "לא רואים כסף בכלל". וזה הסיפור פה בעצם)...



מה נאמר ומה נדבר, אני לא "דופק את אגד", אבל אגד דפק אותי! לא עלה על קצה דעתי, שאני אתרום לאגד בלי כוונה... הכסף שלי נכנס לחשבון הבנק של אגד ומפרנס את החברים המיליונרים שמה, ויכולת השימוש שלי בו קבור ללא תכלית בקוד לא יעיל ולא שמיש.

ואין נהג שיכול לסדר את התקיעה-גדולה הזו, רק סניף של רב קו שנמצא בקומה העליונה של התחנה המרכזית.



אם כבר הואלנו לפטפט: האמת היא שנהגים אגדיים אדיבים הסכימו לי לנקב (מה? שיהיה לי חור בראש כמו הנקב הזה... איזה ביטוי נוקב) על החשבון של הטעות, כי הקבלה על הכטיסיה ההיא ביד שלי ויכולים לראות במכשיר שיש כסף בקוד השגוי. זה לא תקני, אבל בתור "טובה" לנהג ההוא שהתבלבל, ולי, שלא יהיה נזק... אז מוכנים אפילו לעבור על התקנות! איזו חברה טובה, אה!!

אז מה הבעיה? שיש נהגים אגדיים לא אדיבים שלא הסכימו, ובגלל אחד כזה השקעתי עוד כסף ורכשתי עוד כרטיסיה לרב קו בכסף מלא בקוד 8, עד שאטפל בבעיה... ולכן הנסיעה הבאה יורדת תמיד אוטומטית מהכרטיסיה הנכונה בקוד 8, והכסף הקבור בקוד 14 נשאר קבור. וכך הזמן עובר מאותו יום בו התבלבל הנהג ההוא, ואני לא פוגש אותו כי הוא בכלל לא שייך לקו של בית שמש, והנהגים האגדיים נהיים פחות אדיבים, ופחות מרחמים על חברם ועלי, כי כבר עבר זמן... אז מה אתה רוצה עכשיו... לך לסניף של רב קו... ושוב אני נאלץ להטעין כרטיסיה בקוד 8, ושוב זה יורד אוטומטית גם כשיש כבר נהג אגד אדיב שהיה מוכן...



המשך הדברים כהתרחשותן:

החלטתי להוריד מעצמי את הגינונים ולטרוח כאחד האדם, אמנם תחנה מרכזית אינה מקום אידיאלי בשבילי, אבל כשצריך, טורחים.

מה יצא לי מזה? לקחת מספר ולהמתין חצי שעה. נס שיש שמה תחנת יציאה לבני ברק אז פגשתי מכר מלפני 30 שנה ושוחחנו, הוא הפסיד בשביל לדבר איתי אוטובוסיים, כנראה השתלם לו. בפעם האחרונה שדיברנו זה היה בתשמ"ה!!


טוב נחזור להווה.

נכנסתי, האיש מסביר לי שאי אפשר להחליף קוד על כסף שנתקע בטעות, אפילו שזה בדיוק אותו סכום. מה כן? לשלוח לי כסף הביתה בדואר! בתנאי שאני מאפס את הכרטיס. אי אפשר לאפס רק את הקוד השגוי, אז צריך בשביל 60 שקלים אלו להפסיד את כל הכרטיסים בקודים שכן עובדים!

לא בדיוק. ליתר דיוק: את כל הכספים שנמצאים בקודים אגדיים ושל הרכבת התקלה הוא יכול להעביר לכרטיס חדש, שיעלה לי 10 שקל (נראה לי כל הפרוצדורה המסורבלת הזו עם אי אפשר וחייבים וכו', זה רק תרגילים להרוויח מכל מתלונן 10 שקל מסכנים). אבל את מה שיש לי כרטיסיות והטענות ב"סוברבוס" וב"אפיקים" וב"קווים" וב"נתיב" – זה לא באפשרותו להעביר לכרטיס חדש, אז זה יאבד.

בקיצור זה נזק יותר גדול מהסכום שתקוע בקוד ההוא שאליו אני רוצה שיחרור.

מסיים האיש בנימה אופטימית: לך, תיסע בכל החברות ותבזבז ותגמור את ההטענות והכרטיסים שיש פה ואח"כ תחזור, ותביא את הכרטיס הזה ונאפס אותו, ואח"כ נעשה לך כרטיס חדש ואח"כ נשלח לך זיכוי כספי הביתה.

כמובן שזה לא מסתדר לי, מסיבה פשוטה, וכך אני מסביר לו: עד שאסיים חברה אחת או שתיים, ועוד לא אבזבז את השלישית, כבר אצטרך לנסוע שוב שאיזה חברה שכבר סיימתי את הכרטיסיה שלה, ואני אצטרך להטעין כרטיסיה נוספת, וחוזר חלילה זה לא יגמר לעולם!

מה עונה לי האיש?

תסתכל שמה!

הסתכלתי, מה הוא רוצה שמה? יש שמה תשובה?

פלאש! צולמתי. הנה עזרתי לך, כבר יצא כרטיס חדש להטענות הבאות, ותביא עכשיו 10 שקל, ולך לביתך לשלום...

בלי שקיבלתי גרוש."


מה דעתכם על ההתנהלות?!
"לעולם אל תנסה להסביר ע"י רשעות מה שאפשר להסביר ע"י טפשות"
 

mister K

New member
כל ההתנהלות עם הרב קו מתאימה יותר לעולם שלישי

מעניין אם הם יהיו יעילים יותר - סיפור:


סיפור רב קו שחבר חווה וכתב במקום אחר:

"בערך פעם בשבוע-שבועיים אני מטעין כרטיסיה ברב קו בסך 76 שקל בקוד 8 (לא עניין אותי הקוד, עד שנהג אחד שלא רגיל לעשות קו בית שמש הטעין לי בטעות אותו סכום בדיוק לכרטיסיה בקוד 14, ונהגים לא מכבדים את הרב קו אח"כ וטוענים שהם "לא רואים כסף בכלל". וזה הסיפור פה בעצם)...



מה נאמר ומה נדבר, אני לא "דופק את אגד", אבל אגד דפק אותי! לא עלה על קצה דעתי, שאני אתרום לאגד בלי כוונה... הכסף שלי נכנס לחשבון הבנק של אגד ומפרנס את החברים המיליונרים שמה, ויכולת השימוש שלי בו קבור ללא תכלית בקוד לא יעיל ולא שמיש.

ואין נהג שיכול לסדר את התקיעה-גדולה הזו, רק סניף של רב קו שנמצא בקומה העליונה של התחנה המרכזית.



אם כבר הואלנו לפטפט: האמת היא שנהגים אגדיים אדיבים הסכימו לי לנקב (מה? שיהיה לי חור בראש כמו הנקב הזה... איזה ביטוי נוקב) על החשבון של הטעות, כי הקבלה על הכטיסיה ההיא ביד שלי ויכולים לראות במכשיר שיש כסף בקוד השגוי. זה לא תקני, אבל בתור "טובה" לנהג ההוא שהתבלבל, ולי, שלא יהיה נזק... אז מוכנים אפילו לעבור על התקנות! איזו חברה טובה, אה!!

אז מה הבעיה? שיש נהגים אגדיים לא אדיבים שלא הסכימו, ובגלל אחד כזה השקעתי עוד כסף ורכשתי עוד כרטיסיה לרב קו בכסף מלא בקוד 8, עד שאטפל בבעיה... ולכן הנסיעה הבאה יורדת תמיד אוטומטית מהכרטיסיה הנכונה בקוד 8, והכסף הקבור בקוד 14 נשאר קבור. וכך הזמן עובר מאותו יום בו התבלבל הנהג ההוא, ואני לא פוגש אותו כי הוא בכלל לא שייך לקו של בית שמש, והנהגים האגדיים נהיים פחות אדיבים, ופחות מרחמים על חברם ועלי, כי כבר עבר זמן... אז מה אתה רוצה עכשיו... לך לסניף של רב קו... ושוב אני נאלץ להטעין כרטיסיה בקוד 8, ושוב זה יורד אוטומטית גם כשיש כבר נהג אגד אדיב שהיה מוכן...



המשך הדברים כהתרחשותן:

החלטתי להוריד מעצמי את הגינונים ולטרוח כאחד האדם, אמנם תחנה מרכזית אינה מקום אידיאלי בשבילי, אבל כשצריך, טורחים.

מה יצא לי מזה? לקחת מספר ולהמתין חצי שעה. נס שיש שמה תחנת יציאה לבני ברק אז פגשתי מכר מלפני 30 שנה ושוחחנו, הוא הפסיד בשביל לדבר איתי אוטובוסיים, כנראה השתלם לו. בפעם האחרונה שדיברנו זה היה בתשמ"ה!!


טוב נחזור להווה.

נכנסתי, האיש מסביר לי שאי אפשר להחליף קוד על כסף שנתקע בטעות, אפילו שזה בדיוק אותו סכום. מה כן? לשלוח לי כסף הביתה בדואר! בתנאי שאני מאפס את הכרטיס. אי אפשר לאפס רק את הקוד השגוי, אז צריך בשביל 60 שקלים אלו להפסיד את כל הכרטיסים בקודים שכן עובדים!

לא בדיוק. ליתר דיוק: את כל הכספים שנמצאים בקודים אגדיים ושל הרכבת התקלה הוא יכול להעביר לכרטיס חדש, שיעלה לי 10 שקל (נראה לי כל הפרוצדורה המסורבלת הזו עם אי אפשר וחייבים וכו', זה רק תרגילים להרוויח מכל מתלונן 10 שקל מסכנים). אבל את מה שיש לי כרטיסיות והטענות ב"סוברבוס" וב"אפיקים" וב"קווים" וב"נתיב" – זה לא באפשרותו להעביר לכרטיס חדש, אז זה יאבד.

בקיצור זה נזק יותר גדול מהסכום שתקוע בקוד ההוא שאליו אני רוצה שיחרור.

מסיים האיש בנימה אופטימית: לך, תיסע בכל החברות ותבזבז ותגמור את ההטענות והכרטיסים שיש פה ואח"כ תחזור, ותביא את הכרטיס הזה ונאפס אותו, ואח"כ נעשה לך כרטיס חדש ואח"כ נשלח לך זיכוי כספי הביתה.

כמובן שזה לא מסתדר לי, מסיבה פשוטה, וכך אני מסביר לו: עד שאסיים חברה אחת או שתיים, ועוד לא אבזבז את השלישית, כבר אצטרך לנסוע שוב שאיזה חברה שכבר סיימתי את הכרטיסיה שלה, ואני אצטרך להטעין כרטיסיה נוספת, וחוזר חלילה זה לא יגמר לעולם!

מה עונה לי האיש?

תסתכל שמה!

הסתכלתי, מה הוא רוצה שמה? יש שמה תשובה?

פלאש! צולמתי. הנה עזרתי לך, כבר יצא כרטיס חדש להטענות הבאות, ותביא עכשיו 10 שקל, ולך לביתך לשלום...

בלי שקיבלתי גרוש."


מה דעתכם על ההתנהלות?!
כל ההתנהלות עם הרב קו מתאימה יותר לעולם שלישי
הבזיון הכי גדול הוא שאין גוף מסודר שרשאי לטפל בכל החוזים ושאשכרה צריך לעבור בין מפעיל למפעיל. אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.
מה שיכול למנוע לפחות חלק מעוגמת הנפש הוא פשוט להוציא אחת ולתמיד את הטענות הרב קו מהנהגים. זה מבזבז זמן יקר בנסיעה, זה מתכון לטעויות וזה מעסיק את הנהג במשהו שהוא לא צריך להתעסק בו. אין שום סיבה שנהגים ימשיכו להטעין רב קו בזמן שהטכנולוגיה הבסיסית מאפשרת לעשות את הפעולה הזאת עצמאית.
 

סנוי

New member
סיפור מרגיז ואווילי. דבילי שדורשים כסף לכרטיס חדש כ'פיצוי'..

מעניין אם הם יהיו יעילים יותר - סיפור:


סיפור רב קו שחבר חווה וכתב במקום אחר:

"בערך פעם בשבוע-שבועיים אני מטעין כרטיסיה ברב קו בסך 76 שקל בקוד 8 (לא עניין אותי הקוד, עד שנהג אחד שלא רגיל לעשות קו בית שמש הטעין לי בטעות אותו סכום בדיוק לכרטיסיה בקוד 14, ונהגים לא מכבדים את הרב קו אח"כ וטוענים שהם "לא רואים כסף בכלל". וזה הסיפור פה בעצם)...



מה נאמר ומה נדבר, אני לא "דופק את אגד", אבל אגד דפק אותי! לא עלה על קצה דעתי, שאני אתרום לאגד בלי כוונה... הכסף שלי נכנס לחשבון הבנק של אגד ומפרנס את החברים המיליונרים שמה, ויכולת השימוש שלי בו קבור ללא תכלית בקוד לא יעיל ולא שמיש.

ואין נהג שיכול לסדר את התקיעה-גדולה הזו, רק סניף של רב קו שנמצא בקומה העליונה של התחנה המרכזית.



אם כבר הואלנו לפטפט: האמת היא שנהגים אגדיים אדיבים הסכימו לי לנקב (מה? שיהיה לי חור בראש כמו הנקב הזה... איזה ביטוי נוקב) על החשבון של הטעות, כי הקבלה על הכטיסיה ההיא ביד שלי ויכולים לראות במכשיר שיש כסף בקוד השגוי. זה לא תקני, אבל בתור "טובה" לנהג ההוא שהתבלבל, ולי, שלא יהיה נזק... אז מוכנים אפילו לעבור על התקנות! איזו חברה טובה, אה!!

אז מה הבעיה? שיש נהגים אגדיים לא אדיבים שלא הסכימו, ובגלל אחד כזה השקעתי עוד כסף ורכשתי עוד כרטיסיה לרב קו בכסף מלא בקוד 8, עד שאטפל בבעיה... ולכן הנסיעה הבאה יורדת תמיד אוטומטית מהכרטיסיה הנכונה בקוד 8, והכסף הקבור בקוד 14 נשאר קבור. וכך הזמן עובר מאותו יום בו התבלבל הנהג ההוא, ואני לא פוגש אותו כי הוא בכלל לא שייך לקו של בית שמש, והנהגים האגדיים נהיים פחות אדיבים, ופחות מרחמים על חברם ועלי, כי כבר עבר זמן... אז מה אתה רוצה עכשיו... לך לסניף של רב קו... ושוב אני נאלץ להטעין כרטיסיה בקוד 8, ושוב זה יורד אוטומטית גם כשיש כבר נהג אגד אדיב שהיה מוכן...



המשך הדברים כהתרחשותן:

החלטתי להוריד מעצמי את הגינונים ולטרוח כאחד האדם, אמנם תחנה מרכזית אינה מקום אידיאלי בשבילי, אבל כשצריך, טורחים.

מה יצא לי מזה? לקחת מספר ולהמתין חצי שעה. נס שיש שמה תחנת יציאה לבני ברק אז פגשתי מכר מלפני 30 שנה ושוחחנו, הוא הפסיד בשביל לדבר איתי אוטובוסיים, כנראה השתלם לו. בפעם האחרונה שדיברנו זה היה בתשמ"ה!!


טוב נחזור להווה.

נכנסתי, האיש מסביר לי שאי אפשר להחליף קוד על כסף שנתקע בטעות, אפילו שזה בדיוק אותו סכום. מה כן? לשלוח לי כסף הביתה בדואר! בתנאי שאני מאפס את הכרטיס. אי אפשר לאפס רק את הקוד השגוי, אז צריך בשביל 60 שקלים אלו להפסיד את כל הכרטיסים בקודים שכן עובדים!

לא בדיוק. ליתר דיוק: את כל הכספים שנמצאים בקודים אגדיים ושל הרכבת התקלה הוא יכול להעביר לכרטיס חדש, שיעלה לי 10 שקל (נראה לי כל הפרוצדורה המסורבלת הזו עם אי אפשר וחייבים וכו', זה רק תרגילים להרוויח מכל מתלונן 10 שקל מסכנים). אבל את מה שיש לי כרטיסיות והטענות ב"סוברבוס" וב"אפיקים" וב"קווים" וב"נתיב" – זה לא באפשרותו להעביר לכרטיס חדש, אז זה יאבד.

בקיצור זה נזק יותר גדול מהסכום שתקוע בקוד ההוא שאליו אני רוצה שיחרור.

מסיים האיש בנימה אופטימית: לך, תיסע בכל החברות ותבזבז ותגמור את ההטענות והכרטיסים שיש פה ואח"כ תחזור, ותביא את הכרטיס הזה ונאפס אותו, ואח"כ נעשה לך כרטיס חדש ואח"כ נשלח לך זיכוי כספי הביתה.

כמובן שזה לא מסתדר לי, מסיבה פשוטה, וכך אני מסביר לו: עד שאסיים חברה אחת או שתיים, ועוד לא אבזבז את השלישית, כבר אצטרך לנסוע שוב שאיזה חברה שכבר סיימתי את הכרטיסיה שלה, ואני אצטרך להטעין כרטיסיה נוספת, וחוזר חלילה זה לא יגמר לעולם!

מה עונה לי האיש?

תסתכל שמה!

הסתכלתי, מה הוא רוצה שמה? יש שמה תשובה?

פלאש! צולמתי. הנה עזרתי לך, כבר יצא כרטיס חדש להטענות הבאות, ותביא עכשיו 10 שקל, ולך לביתך לשלום...

בלי שקיבלתי גרוש."


מה דעתכם על ההתנהלות?!
סיפור מרגיז ואווילי. דבילי שדורשים כסף לכרטיס חדש כ'פיצוי'..
 

kobimor549

New member
ההכנות בסניף מרכזית ירושלים

"על הקו"
בקניון הדר בירושלים פתחו נקודת שרות של רב-קו.
לא יודע כמה כסף הרשות לתחבורה משקיעה במוקדים הללו, שנכון להיום לא יודעים לתת יותר ממענה בסיסי על הרב-קו ואולי לעשות פעולות בסיסיות בכרטיס, אבל המקום שומם לחלוטין.
אפילו הכוונה הם לא מסוגלים עדיין לתת.
מה הטעם?
ההכנות בסניף מרכזית ירושלים
העמדה אמורה לתת מענה לכל החברות ולטעון חוזים של כרטיסים שאבדו של כל החברות. שימו לב שזה לא פרטי של מישהו מסויים אלא של משרד התחבורה + צוות אב לתחבורה.

 
מי יפעיל את העמדות בפועל?

ההכנות בסניף מרכזית ירושלים
העמדה אמורה לתת מענה לכל החברות ולטעון חוזים של כרטיסים שאבדו של כל החברות. שימו לב שזה לא פרטי של מישהו מסויים אלא של משרד התחבורה + צוות אב לתחבורה.
מי יפעיל את העמדות בפועל?
האם יש זכיינית או שהעובדים יהיו של משרד התחבורה\צוות אב?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה