על הממשלה החדשה שתקום יהיה לשפר את ההסברה

על הממשלה החדשה שתקום יהיה לשפר את ההסברה

בעולם ולא להשאיר אותה בשליטה של הערבים שמצטיירים
כנכבשים מסכנים ואנחנו כמפלצות כובשות...
יש להתמקד בשתי עובדות עיקריות:
1.כבר יש מדינה פלסטינית הלא היא ירדן שרוב אוכלוסייתה
פלסטינית ושרוב שטחה שייך לישראל ההיסטורית ומכאן שכבר
נתנו לפלסטינים מדינה...
2.יו"ש גם הם שייכים לנו היסטורית ורק החזרנו אותם מידי הירדנים
ב-67 ולפיכך לתושבי יו"ש הפלסטינים תהיה זכות הצבעה לפרלמנט
הירדני ומי מהם שבכל זאת רוצה מדינה אז שיהגר למדינתו-ירדן...
 
לפנ י שמשפרים את ההסברה צריך לשפר את המעשים

כל העולם מזמן מצפצף על הטיעונים הללו ולא מקבל אותם
 
אני מוכן להתערב

שברובו העולם לא מכיר את הטיעונים האלה אחרת הם היו מזמן מבינים שהפלסטינים לא כל כך מיסכנים ושאנחנו לא כאלה מפלצות-אדם...
 

ALLEGRO10

New member
המטורף צודק. רוב אוכלוסיית העולם לא יודעים

מהי ישראל, איפה ישראל, למה ישראל. רק לנו נדמה שאנחנו ברכז העניין העולמי. צריכים להנמיך ווליום ולצאת בעברות הסברה, תעמולה וכל המילים היפות שנוהגים לחבר לה, ולהביא את האמת לעולם. האמת שהערבים מנסים להסתיר.
 
רמת תגובתך היא של פעוט בגן ילדים .

כתבתי שאתה שקרן - חחחחחחחח - תגובתך "אתה שקרן"

אתה קקה , פיפי , אבא שלי שוטר .
 
אני מקוה ,שהראשונים שיפסיקו לדבר

נגדנו , יהיו הצפרדעים מצחפת . הסיבה שהם פלשו למאלי פחות חזקה מזותה של ישראל . אבל עכשו הם בבוץ . שיטעמו קצת , שיתלקקו קצת מהטעם המוסלמי . שיכינו גבר יחידות מאומנות להתנגשות עם הערבים על אדמתם .
מה שאני בטוח , שאם הם יצטרכו , הם לא ילחמו עם כפפות לבנות . במצעד ה14 ביולי ראינו חלק מיחידות אלו . אלו עם הכפפות הגדולות, הסינרים והגרזנים . כל אחד שם בורלק מהוולגה בריונים אחד אחד .
 

ALLEGRO10

New member
לכן עלינו לתקוף את צרפת בתקשורת

לא ממקורות ממלכתיים כמובן, אלא מ"ארגוני זכויות למישמיש" וכו' שתמיד אפשר להמציא כאלה (כמו שהשמאלנים שלנו עושים נגדנו). אפשר גם לגיים ארכוני זכויות אדם שמתמקדים רק בישראל ולהציף אותם בנתונים, תמונות וכו' ולדרוש מהם לפעול בינ"ל נגד צרפת, דרך סוכני שמאל שלנו. צריכים להפיץ את זה התקשורת הצרפתית. צריך להשפיל את הצרפתים לאור הכישלון המכפיר שלהם ושל אלג'יריה (הם עצמם הרבו את רוב בני הערובה במאלי). צריכים לזלזל בהם, ללגלג עליהם. לספר עליהם בדיחות. וכו'
 
אלגרו , וו פרלע פראנסע ? או אולי

הבלאס אספניול , ? מי שיורע גם לכתוב בצרפתית או כל שפה אחרת מוזמן לכתוב לחבריו ידידיו ומשפחתו בחול . סביב כל העולם .
 

ALLEGRO10

New member
אני כותב גם בפרנסאווי וגם באינגליזי לכל חברי

ועמיתי הרחבי הגלובוס. הם מפיצי משנה של הידיעות. בארה"ב יש מערכת של מגיבים יהודים, בעיקר סטודנטים, לתקשורת העולמית שהולכת ומתחזקת.
 

blackbomber

New member
המעשים ישופרו בהשפעת ההכרעה הדמוקרטית.

ומי ש"מצפצף" על ההכרעה הדמוקרטית שלנו, טבעי ש"נצפצף" על מה שהוא חושב.
זה כולל גורמי חוץ וזה כולל גם גורמים חתרניים בישראל כמו השמאל התבוסני/קומוניסטי/ערביסטי.
 

הפרבולה

New member
נכון מאד

וצריך פחות לדבר על ביטחון ועל טרור שכאילו זה הסיבה שאין שלום, הסיבה שאין שלום זה בגלל שהערבים רוצים לגזול את מולדתו האחת של העם היהודי למרות שיש להם 22 מדינות לאום כולל מדינה פלסטינית שהיא ירדן.
 


 
וואאוווו איזה חידוש!!!!!

לשתי ה - "עובדות" הללו חסוף העולם עוד מימי בו גוריון. ותתפלא. אף "אנטישמי" לא שינה את דעתו בעקבות החסיפה הזאת.

הנה מקצת הנימוקים למה כל מי שמעלה את הטענות הללו פשוט מביך את עצמו ובעיקר את מדינת ישראל.

1. ירדן לעלולם לא הוגדרה כמדינה פלסטינית. זה נכון שמרבית האוכלוסיה שלה פלסטינית בעיקר בגלל הבריחה ההמונית של אותם פלסטינים מאימת מדינת ישראל אבל עובדה זו לא הופכת אותה למדינה פלסטינית בשום מקרה ואופן.
2. בשטחים הכבושים (יו"ש) חיה אוכלוסיה. יכול להיות שיש אלף מדינות של אותו העם. זה לא מזיז לאף אחד. אנשים שישבו שם לפני שמדינת ישראל החליטה לכבוש את הקרקע הזאת זכותם להשאר על הקרקע גם אחרי הכיבוש.
רוצה מדינת ישראל להחזיק בכיבוש שלה? דבר ראשון ולפני הכל היא חייבת להעניק לאנשים הללו זכויות מלאות של אזרחים. גם צעד זה לא מקנה למדינת ישראל זכויות על השטח אבל זה המינימום לפני שבכלל מדברים.
תראה את סין שכיבושה בטיבט זעזע את כל העולם, ואין אדם או ארגון מחוץ לסין שמקבל את הכיבוש הזה. וגם פה, במקרה של הסינים הם העניקו אזרחות מלאה לכל הטיבטים שבחרו להשאר בשטח. ועדיין מרבית העולם מגנה את הסינים על הברבריות שלה.
אז על מה תלין מדינת ישראל? שאפילו לאזרח את האנשים שהיא כבשה היא לא מכונה? בגלל שיש כאילו איפשהו מדינת פלסטין? אתה באמת מתפלא שאף אחד לא נופל מהטיעון שלך?
3. יוש היתה שייכת לנו לפני 2000 שנה. לפי כל חוק קיים של כל תרבות אנושית שהיתה איי קיימת אי מתי בהיסטוריה האנושית, כולל כמובן החוק העברי לכל דורתיו ופרשנותיו, האדמה אינה שייכת לנו אלא לאנשים בשתום לב השתטלתו עליה אחרי שגורשנו/עזבנו.
השטח שיך לתושביו. העולם, לפני מלחמת העולם השניה ובמיוחד אחריה הבין ללבו של העם היהודי והחליט להתיר הקמת מדינה יהודית בשטח הזה ובלבד שתעניק שוויון זכויות, והגדרה עצמית לתושבים המקוריים של השטח. ומה מדינת ישראל עושה? יורקת בפרצופו של העולם ומרחיבה את מדינתה בעזרת כיבושים ולא רק שלא מעניקה את כל הזכויות לתושבים המקוריים אלא גם משפילה, מנצלת, וגונבת מהעם הזה.
אז תגיד לי, מה אתה רוצה מההסברה? ההסברה של מדינת ישראל זה נס. כי לי, כמשקיף מהצד, אין מושג איך בעולם עוד לא הקיא אותנו על המעשים השפלים שלנו שנעשים שעה שעה ויום ויום כבר למעלה מחצי מאה.
 

abg1

New member
לא נכון

דבר ראשון ב1965 המלך חוסיין אמר ירדן היא פלסטין ופלסטין היא ירדן.
לגבי הגדה המערבית- זהו שטח שיועד לנו מלכתחילה בהצהרת בלפור ובוועידת סן רמו( בהכרה בינלאומית) אך נכבש על ידי הירדנים. למעשה היה שם כיבוש האשמיטי, ואף אחד לא האשים אותם בכיבוש....כמו כן, כיבוש זה לא זכה בהכרה בינלאומית! לאחר שכבשנו חזרה את השטחים , למעשה החזרנו לעצמנו את השטחים. ב1988 וויתר מלך ירדן את ״בעלותו״ על השטח, וביטל את אזרחותם הירדנית של תושבי הגדה. אז ממי בדיוק אנחנו ״כובשים״? אתה יכול להיות כובש רק של מדינה אחרת, אין כאן מדינה הטוענת בעלות על השטח, חוץ מעם פיקטיבי פלסטיני שמחליט שרוצה להקים שם מדינה, אבל לו מעולם לא היתה בעלות על השטח, אז ממנו אנחנו בוודאי לא כובשים.
לגבי זכויות אזרח? אנחנו בוודאי במצב טוב יותר מכל מדינות ערב הסובבות אותנו, שאינן מתקרבות לרמה שאנחנו מגיעים אליה. ואם כבר מדברים על קבוצה נטולת אזרחות, בואו נדבר על הפליטים שמדינות ערב באופן סלקטיבי מנעו מהם אזרחות כדי להנציח את הנכבה ולדרוש את זכות השיבה. אז כל הזרקורים מופנים לישראל. אבל סוריה, לבנון, עירק, ערב הסעודית, קטר, קווית, פשוט צדיקים גמורים.
 
אני לא בטוח שהוא יבין אותך.

לא שהוא טיפש או משהו כזה,אלא שהיאוש שלו לא נותן לו לראות את המציאות כפי שהיא...
 

abg1

New member
לא להתייאש. להמשיך בהסברה ובמאמץ

הבעיה היא שהתקשורת שלנו גם היא שותפה לשקרים, כמו הארץ וידיעות אחרונות. אנשים פה עברו שטיפת מח. כמה עצוב!!
ולא לרדת לרמת דיון של גן ילדים, אלא להביא טיעונים ענייניים. רק כך אפשר להוציא את האמת לאור.
 
למעלה