על הורות, קריירה ושינה

ליביתי

New member
אוי, כמה נכון, כמה כואב, כמה מוכר

 

צימעס

New member
כמה דברים שוליים שקלטתי:

1 - הטענה ש"לישון כמו תינוק" נמצא על כל מדף ספרים של הורים. נובמת. יופי של פרסום. 2 - "ההשלכה הראשונה זה עור הפנים". נו. לענין? עוד כשהייתי סטודנטית רווקה חשבתי שבכל מקום עבודה צריכים להיות דרגשים שמאפשרים הפסקת שינה קצרה באמצע היום. זה יכול לשפר פלאים את התפוקה (בעיקר במקומות בהם העבודה היא עם הראש). ועוד מחשבה, דווקא על פסקת הסיכום "אנחנו מדברים על אוכלוסייה שבעיניה שינה זה זמן אבוד, זמן שלא קורה בו כלום ולכן אתה עלול להחמיץ הרבה דברים". אם זו הגישה של המבוגרים, מה הפלא שילדים לא רוצים ללכת לישון בערב?
 
אוי, אני נורא כזאת... ../images/Emo4.gif

ויודעת עד כמה זה לא הגיוני.... כמה אני זקוקה לשינה במהלך היום, ובכל זאת המוח לא נותן לי. אני מכפרת ע"י זה שאני הולכת לישון מוקדם יחסית בערב. אגב, על המדף שלי אין אותו... מה זה אומר עליי???
 

הילהל

New member
היה מרתק - תודה

דווקא פחות מההיבט ההורי (אולי כי ככל הידוע לי, הבעיה הזו היא מהזן הזמני. ובניגוד לתורתו של מר שדה הנכבד - אני לוקחת ת'בן שלי למיטה שלי וישנה מ-צ-ו-י-ן!) ויותר מההיבט הכללי. אני מאוד ערה (בחירה מצחיקה של מילים, לא?) למה שקורה איתי כשיש לחץ בעבודה ואני לא ישנה מספיק - וזה מטריד. אני מרגישה רע, מתפקדת רע, ואוכלת הרבה ברבה יותר - בדיוק כפי שתואר שם. לכן די זנחתי את ה"צורך" לצפות בטלויזיה או לצ'וטט עד אמצע הלילה ומכריחה את עצמי להגיע לשמונה שעות שינה באופן סדיר ככל הניתן.
 
למעלה