על הגודל של תמונות של עטיפות של דיסקים

Tomji

New member
על הגודל של תמונות של עטיפות של דיסקים

הי, יש לי אייפוד קלאסיק. כל דיסק מהאוסף שלי שאני מעבירה למחשב (ולאייפוד), אני מוסיפה לו תמונה של העטיפה של הדיסק. עד היום העליתי לנגן בערך מאה אלבומים, שזה רק חלק קטן ביותר מהנפח של האייפוד. הבעיה שנוצרה היא שב COVERFLOW התמונות עולות יחסית לאט, במקרים הגרועים כמה שניות. אני רק בהתחלה, יש עוד חלק מכובד מאוסף הדיסקים שלי (פלסטיקים אמיתיים! לא מאימיול) שאני רוצה להעביר, אבל אם הCOVERFLOW לא יצליח להתמודד, זה יהיה ממש מאכזב... אני לא יודעת, אבל חשבתי שאולי זה יכול להיות תלוי בנפח הקבצים (שכנראה משפיע על זמן הטעינה מההארדיסק). אז השאלה שלי היא: אולי כדאי לי להקטין את התמונות שאני מעלה לעטיפות? יש איזשהו גודל מומלץ? עד עכשיו הייתי לוקחת JPEG בסביבות גודל של 200X200 פיקסלים. מה הייתם ממליצים? תודה!
 

LinkTree

New member
הגודל הזה מצויין (200X200)

אני לא יודע איזה מהירות את מצפה ממנו ראשית צריך לזכור שהוא טוען את זה מדיסק קשיח וזה לוקח זמן שנית חשוב לוודא שהאייפוד מעודכן עם גרסת התוכנה אחרונה (כי היו תיקונים בתחום הזה באייפודים) שלישית - אולי את עוברת מהר מדי בין האלבומים - האייפוד מניח שאת מדפדפת במהירות שמאפשרת לראות את האלבומים ולא במהירות לא רלוונטית
 
המלצה

כיוון שהרזולוציה של הצג של האייפוד היא יחסית קטנה ואין שום צורך שתעלה תמונה באיכות של כמה סנטימטרים טובים (כמו בדפדפן) אז תוכל להעלות תמונות שהם כביכול ברזולוציה יותר נמוכה, ולאייפוד זה מספיק ויראה טוב. הייתי ממליץ לך לקחת את תמונות העטיפות מאתרים כמו אמאזון (חפש את האלבום שם וכו') או www.allmusic.com שם הם כבר באות קטנות ומספקות בהחלט לאייפוד. להעלות תמונה בגודל אמיתי יכביד על האייפוד והתוצאה היא עדיין תמונה במסך קטן.
 
למעלה