על הארד דיסק 1 על כונן C יש WIN98
על הארד דיסק 1 על כונן C יש WIN98ו wow1 ו הוספתי על אותה הצמה כ SECONDERY הארד דיסק נוסף ( להלן יכונה 2 ) עם WIN98SE. הארד דיסק 2 מזוהה ככונן D וניתן להעביר ממנו ואליו קבצים. כאשר אני מפעיל את המחשב נכנסת לפעולה ה WIN98 שעל הארד דיסק 1. מה עלי לעשות על מנת לעבוד עם ה WIN98SE שעל הארד דיסק 2 כמערכת ההפעלה של המחשב. תודה מראש איל.
על הארד דיסק 1 על כונן C יש WIN98ו wow1 ו הוספתי על אותה הצמה כ SECONDERY הארד דיסק נוסף ( להלן יכונה 2 ) עם WIN98SE. הארד דיסק 2 מזוהה ככונן D וניתן להעביר ממנו ואליו קבצים. כאשר אני מפעיל את המחשב נכנסת לפעולה ה WIN98 שעל הארד דיסק 1. מה עלי לעשות על מנת לעבוד עם ה WIN98SE שעל הארד דיסק 2 כמערכת ההפעלה של המחשב. תודה מראש איל.