על דעות קדומות וכל השאר...

ערסlight

New member
על דעות קדומות וכל השאר...

קראתי את השירשור של טוטאל וספיחיו. אני מבקש להאיר נקודה נוספת שנראית לי חסרה כאן. כששני אנשים נפגשים, המראה החיצוני קובע מאד. כבר כתבנו שמראה חיצוני הוא, בין היתר, סימטריה ופרופורציה [שמעידות על בריאות, ובעצם, השרדות גנטית]. מראה חיצוני במפגש עם אנשים בוגרים, מספק מידע הרבה יותר מגוון מהגנטיקה. ככל שאדם מתבגר יותר, הפנימיות שלו יותר נוכחת במראהו. הקמטים רומזים על עצבנות, מרירות, שמחת חיים, נטיה לצחקנות, עקשנות, ... מלא כאלה. העיניים מספקות מידע [אהבת בריות, חשדנות, פתיחות וכו'] הטיפוח העצמי מעיד על התיחסות של האדם לעצמו. היציבה הכללית מצביעה על נוקשות או גמישות, בגרות או ילדותיות, רעננות או יאוש וכאלה. לא כולנו קוראים את האינפורמציה הזו במודע. אבל רובנו קולטים אותה באינטואיציה. [כל אחד ויכולתו] מי שיודע לקרא, אפשר להביט באדם זקן, ואפשר לדעת עליו. גם זה... מראה חיצוני. ויחד עם זאת, עוד הדגש. במערכת יחסים [מרגע שהחלה] נוצרת דינמיקה של עולמות. אחרי שהדינמיקה הזו משתלטת על היחסים, כבר לא משנה[!] ממה התחלנו. גם אם זוגתך מלכת יופי, יש שלב שבו זה "רגיל". גם הנסיך עם העיניים הבלונדיניות והשיער הכחול הופך לרגיל. ולהיפך. מה שנשאר... זה היחסים. [והיחסים? נו... זה כבר סיפור אחר לגמרי]
 

יערית

New member
ויחסים

לא רק סיפור אחר,יותר מורכב וסבוך,מענייןומסעיר, מפגש של שתי עולמות ליצירת עולם אחד,או שילוב של שניהם ויצירת עולם משותף. קשקשנית בזמן הפסקה.
 

ים שקט 34

New member
ובכל זאת

נראה שהמשיכה הראשונית מהווה בסיס חשוב לקשר, וכשהיא לא קיימת, קשה לבנות ולפתח אותו. יתכן שיש כאלה שיכולים. אני, לצערי, לא בינהם.
 
למעלה