על ביצים בטבעול...

shroomann

New member
על ביצים בטבעול...

אתמול פגשתי במקרה נציגת מכירות של טבעול בזמן שחיפשתי שניצל של טופוטבע (זוגלובק), וכשהיא שאלה למה אני לא קונה טבעול סיפרתי לה על הנושא של הביצים. היא היתה מופתעת וטענה שהיא לא שמעה על כך שיש טבעונים שלא קונים טבעול בגלל זה, וטוב שסיפרתי לה כי הם לא רוצים שתהיה סיבה לצרכן לקנות מהמתחרים. אמרתי לה שטבעונים רבים יעדיפו לקנות מטבעול ולא מחברה שמתמחה בעיקר בבשר, אבל כל עוד שלהם זה לא טבעוני ושל זוגלובק כן - אנחנו נקנה רק זוגלובק. היא לקחה ממני את הפרטים והיום התקשרו אלי. הם טוענים שחייבים לשים ביצה כי השניצל עצמו עשוי מאבקה (הביצה היא לא בשביל הציפוי) ובלי ביצה זה יתפורר. אז חזרתי ואמרתי שאם זוגלובק מצליחים אז גם הם בטח יכולים, אז הם טענו שאולי זוגלובק כן משתמשים בביצים אבל לא כותבים את זה במרכיבים (מאוד מאוד לא הגיוני בעיני). בכל מקרה היא תברר את הנושא שוב עם הטכנולוגים שלהם ותחזור אלי ביום ראשון. הבטחתי שגם אני ינסה לברר פרטים אז אם יש לכם משהו להוסיף או שאלות או עיצות איך לעשות שהשניצל שלהם לא יתפורר זה יהיה טוב.
 

menl

New member
זוגלובק לא משתמשת בביצים בטופוטבע

שלום אן, טופוטבע מיוצר גם עבור צה"ל ונערכות שם ביקורות. כשהיה לוח מזון מיוחד לטבעונים, טופוטבע היה כלול. כמובן שזה היה טיפשי ביותר מצד זוגלובק להסתכן ולשקר כך. אני מאמין שהטכנולוגים של טבעול מספיק מוכשרים, והם יודעים איך לפתור את בעית ההדבקה. זה דורש השקעה של זמן וכסף בפיתוח מתכון חדש (רוויזיה שלמה שמייצרת בעצם משפחת מוצרים חדשה על כל המשתמע מכך), וטבעול לא רואה את הכדאיות הכלכלית, למרות עצומה שכבר נשלחה להם (נדמה לי). בברכה, מנשה
 

shroomann

New member
כן, זה גם מה שאני חשבתי

ביחוד שיש אנשים שאלרגים לביצים. אתה זוכר אולי מי הכין את העצומה? אם עדיין לא שלחו אותה זה היה עוזר מאוד אם ישלחו עכשיו. גם רציתי לדעת כמה אנשים חתמו או כמה טבעונים יש בארץ, אולי (אם המספר גבוה מספיק) זה יעזור לשכנע אותם שכדאי להשקיע בנו.
 

menl

New member
תפני ל-WTR

או במייל: [email protected] אחוז צמחונים וטבעונים ביחד לפי סקר של משרר הבריאות משנת 2000 - 8.5% אין לי נתונים נוספים. תוכלי לנסות למצוא מידע לגבי אחוז הרגישים לביצים.
 

WTR

New member
אני מקווה שהיא לא סתם ניסתה להראות

נחמדה, כי ידוע שאנשים התקשרו אליהם בעבר והסבירו להם על הבעיה שלהם לאכול ביצים, והם יתעלמו מכך לחלוטין וטענו שקהל היעד שלהם הוא לא צמחונים אלא להיפך - דווקא קרניבורים. אגב, עניתי לך למסר.
 

shroomann

New member
גם אני שלחתי מכתב והתעלמו ממני

בגלל זה לא ציפיתי מהם לכלום גם עכשיו, אבל בכל זאת הם התקשרו אלי תוך יום אחד והבטיחו להתשר שוב. אז אולי הפעם יש סיכוי. אני חושבת שאולי הם מתחילים להלחץ. כל הזמן יוצאים מוצרים חדשים של חברות אחרות שמיועדים לאותו פלח שוק, אז הם בטוח מאבדים לקוחות... תודה על המסר.
 

lightflake

New member
כנ"ל גם ממני הם התעלמו אז אין לי מה

לחפש אצלם... לא קונה מהם כלום.
 
למעלה