עלילות TRENITALIA ופיצוי נוסעים...
עלילות TRENITALIA ופיצוי נוסעים...
בסתו האחרון שילמתי 44 יורו עבור נסיעה ברכבת יורוסטאר מרומא לונציה. הנסיעה היתה אמורה להמשך 4 שעות וחצי. הרכבת יצאה באיחור של כ-40 דקות בגלל תקלה טכנית, ובמהלך הנסיעה התברר שהבעיה הטכנית מנעה מהקטר לפתח את המהירות המירבית, דבר שהביא לאיחור מצטבר של שעתיים וחצי בהגעה לונציה. אחרי כמה ימים אמרו לי שאני יכול למלא בתחנה טופס בקשת פיצוי. מילאתי את הפרטים שלי כולל כתובת בארץ וצרפתי את כרטיס הנסיעה, ושכחתי מכל העניין. לפני כמה ימים קיבלתי מכתב רשום מאיזה בנק בצ'כיה. פתחתי וגיליתי בפנים צ'ק על שמי עבור פיצוי מ-trenitalia על סך... 27 דולר ו-19 סנט. פייר - אני מאוכזב. רק 27 דולר? הרי העמלה על הפקדת הצ'ק תעלה יותר!! וברצינות - הופתעתי לטובה מהעניין. לא יודע מה מקובל בעולם, אבל עצם זה שמשגרים צ'קים לנוסעים שאינם תושבי המדינה זה כבר שירות נאה. . ודרך אגב - הרכבות באיטליה מאחרות באופן כרוני.
עלילות TRENITALIA ופיצוי נוסעים...
בסתו האחרון שילמתי 44 יורו עבור נסיעה ברכבת יורוסטאר מרומא לונציה. הנסיעה היתה אמורה להמשך 4 שעות וחצי. הרכבת יצאה באיחור של כ-40 דקות בגלל תקלה טכנית, ובמהלך הנסיעה התברר שהבעיה הטכנית מנעה מהקטר לפתח את המהירות המירבית, דבר שהביא לאיחור מצטבר של שעתיים וחצי בהגעה לונציה. אחרי כמה ימים אמרו לי שאני יכול למלא בתחנה טופס בקשת פיצוי. מילאתי את הפרטים שלי כולל כתובת בארץ וצרפתי את כרטיס הנסיעה, ושכחתי מכל העניין. לפני כמה ימים קיבלתי מכתב רשום מאיזה בנק בצ'כיה. פתחתי וגיליתי בפנים צ'ק על שמי עבור פיצוי מ-trenitalia על סך... 27 דולר ו-19 סנט. פייר - אני מאוכזב. רק 27 דולר? הרי העמלה על הפקדת הצ'ק תעלה יותר!! וברצינות - הופתעתי לטובה מהעניין. לא יודע מה מקובל בעולם, אבל עצם זה שמשגרים צ'קים לנוסעים שאינם תושבי המדינה זה כבר שירות נאה. . ודרך אגב - הרכבות באיטליה מאחרות באופן כרוני.