עלילות התחבורה הציבורית בישראל.

מצב
הנושא נעול.

טוארג

New member
עלילות התחבורה הציבורית בישראל.

עלילות התחבורה הציבורית בישראל.
היום כמדי יום ראשון בבוקר קמתי בבית הורי במכבים-רעות (הבית בת"א בשיפוצים) בדרכי לעבודה בבורסה ברמת גן. בדר"כ אני עולה על קו 101 של מרגלית, אבל מתבאס מהפקק תנועה שבמחלף שפירים. היום החלטתי להתחכם עם הפקק: לקחתי קו 150 של מרגלית לתחנת הרכבת בלוד, ושם עליתי על הרכבת הפרברית (היתה גם אחת ישירה ועתיקה). משום שאני עובד יחסית בצפון המתחם, החלטתי לרדת בתחנת ת"א השלום (עזריאלי) ושם לעלות על קו 42 עד רחוב אבא הלל פינת ביאליק ברמת גן. איך שהגעתי למחלף קפלן הסמוך לתחנה, הבחנתי בשתי מפרקיות 42 אחת אחרי השניה! וכמובן שפספסתי אותן (מוכשר שכמותי). ה-42 הבא בתור הגיע אחרי חצי שעה במקום אחרי 10 דקות!!!! אם אני אתבע את דן על האיחור שדפקתי, יש סיכוי שאני אזכה?
 

ארזS

New member
לפני שאתה מגיש תביעה :

עלילות התחבורה הציבורית בישראל.
היום כמדי יום ראשון בבוקר קמתי בבית הורי במכבים-רעות (הבית בת"א בשיפוצים) בדרכי לעבודה בבורסה ברמת גן. בדר"כ אני עולה על קו 101 של מרגלית, אבל מתבאס מהפקק תנועה שבמחלף שפירים. היום החלטתי להתחכם עם הפקק: לקחתי קו 150 של מרגלית לתחנת הרכבת בלוד, ושם עליתי על הרכבת הפרברית (היתה גם אחת ישירה ועתיקה). משום שאני עובד יחסית בצפון המתחם, החלטתי לרדת בתחנת ת"א השלום (עזריאלי) ושם לעלות על קו 42 עד רחוב אבא הלל פינת ביאליק ברמת גן. איך שהגעתי למחלף קפלן הסמוך לתחנה, הבחנתי בשתי מפרקיות 42 אחת אחרי השניה! וכמובן שפספסתי אותן (מוכשר שכמותי). ה-42 הבא בתור הגיע אחרי חצי שעה במקום אחרי 10 דקות!!!! אם אני אתבע את דן על האיחור שדפקתי, יש סיכוי שאני אזכה?
לפני שאתה מגיש תביעה :
האם המתנת בתחנה הראשונה של הקו ? לא. אז איך אתה יודע מה היה בדרך ומה הסיבה לאיחור ? זה קו כל כך ארוך שעובר במסלול כל כך קשה. ולא תמיד הנהגים אשמים. הייתי אפילו אומר שבדרך כלל הנהגים לא אשמים. אז נכון שזה מעצבן, וגם אני חיכיתי לא פעם אחת אפילו יותר ממה שאתה חיכית, אבל לא צריך לחשוב ישר על תביעה. אבל זאת זכותך ותשקול את צעדיך.
 

טוארג

New member
מה שגרם לי להבין שמשהו פה

לפני שאתה מגיש תביעה :
האם המתנת בתחנה הראשונה של הקו ? לא. אז איך אתה יודע מה היה בדרך ומה הסיבה לאיחור ? זה קו כל כך ארוך שעובר במסלול כל כך קשה. ולא תמיד הנהגים אשמים. הייתי אפילו אומר שבדרך כלל הנהגים לא אשמים. אז נכון שזה מעצבן, וגם אני חיכיתי לא פעם אחת אפילו יותר ממה שאתה חיכית, אבל לא צריך לחשוב ישר על תביעה. אבל זאת זכותך ותשקול את צעדיך.
מה שגרם לי להבין שמשהו פה
לא בסדר, זה שראיתי במחלף קפלן שתי מפרקיות של 42 נוסעות אחת אחרי השניה! מה שאומר שהנהג של אחת מהן מיהר בצורה רצינית. וגם כשסופסוף עליתי על האוטובוס, הוא לא היה מלא כלל!
 
פנה בתלונה למפקח על התעבורה

מה שגרם לי להבין שמשהו פה
לא בסדר, זה שראיתי במחלף קפלן שתי מפרקיות של 42 נוסעות אחת אחרי השניה! מה שאומר שהנהג של אחת מהן מיהר בצורה רצינית. וגם כשסופסוף עליתי על האוטובוס, הוא לא היה מלא כלל!
פנה בתלונה למפקח על התעבורה
הם מגישים את התביעה
 

ארזS

New member
בני, אל תהיה כזה קשוח...

פנה בתלונה למפקח על התעבורה
הם מגישים את התביעה
בני, אל תהיה כזה קשוח...
האם עקבת אחרי שני האוטובוסים החל מתחנת המוצא ? אם לא עקבת אחרי שניהם אז אינך יכול לדעת למשל שהאוטובוס הראשון התעכב במשך 22 דקות ו-23 שניות כשחבלן המשטרה סגר את הכביש לצורך טיפול בחפץ חשוד. ובינתיים הגיע כבר האוטובוס השני. יש הבנה ?
 

ארזS

New member
והתשובה הזאת שלי

בני, אל תהיה כזה קשוח...
האם עקבת אחרי שני האוטובוסים החל מתחנת המוצא ? אם לא עקבת אחרי שניהם אז אינך יכול לדעת למשל שהאוטובוס הראשון התעכב במשך 22 דקות ו-23 שניות כשחבלן המשטרה סגר את הכביש לצורך טיפול בחפץ חשוד. ובינתיים הגיע כבר האוטובוס השני. יש הבנה ?
והתשובה הזאת שלי
טובה גם לשואל המקורי. מי אמר לך שהנהג השני מיהר ? הוא פשוט השיג את הנהג הראשון שנתקע בפקק בגלל החפץ החשוד.
 

טוארג

New member
בתור בעלים של נוקיה 5510

והתשובה הזאת שלי
טובה גם לשואל המקורי. מי אמר לך שהנהג השני מיהר ? הוא פשוט השיג את הנהג הראשון שנתקע בפקק בגלל החפץ החשוד.
בתור בעלים של נוקיה 5510
שכידוע יש בו רדיו, וברכבת שמעתי גלגל"צ, אני אומר לך: לא היה שום חפץ חשוד במסלולו של קו 42. בלי תירוצים!
 

ארזS

New member
תעשה מה שתרצה.

בתור בעלים של נוקיה 5510
שכידוע יש בו רדיו, וברכבת שמעתי גלגל"צ, אני אומר לך: לא היה שום חפץ חשוד במסלולו של קו 42. בלי תירוצים!
תעשה מה שתרצה.
אני לא נמצא כאן כדי להתווכח עם אף אחד. לא מעניין אותי הטלפון-רדיו שלך ולא גלגל"צ. רק שאלתי האם עקבת אחרי האוטובוס מתחנת המוצא שלו ? זה הכל. ומכיוון שאתה לא עקבת אחריו, אז אתה לא יכול גם לדעת שבשדרות ירושלים ביפו היתה עגלה עם סוס שנעמדה באמצע הכביש למשך 7 דקות ו-2 שניות. ובמשך הזמן הזה התאספו בדרך בתחנות נוסעים רבים שלא היו ממתינים לאוטובוס אם הוא לא היה מתעכב בגלל הסוס והעגלה ואז לקח לנהג יותר זמן לקלוט את הנוסעים ולכן הוא התעכב. ואז הוא הגיע לתחנה המרכזית ובדיוק היתה משאית שניסתה להוריד מקרר בחנות של המקררים שנמצאת בדיוק בפינה ליד התחנה ואז הנהג התעכב עוד 6 דקות ו-33 שניות. וזה גרם לעוד נוסעים להתאסף בדרך... ובינתיים לנהג השני לא היו עיכובים אז הוא הגיע מהר יותר... בקיצור, אם לא הבנת אז אסביר בעברית קלה : גם אני לא עקבתי אחרי האוטובוס הזה ואני לא יודע מה קרה לו. רק כתבתי סתם השערות ממקרים שקרו הרבה פעמים. גם לי קרה שהמתנתי לאוטובוס זמן רב וכעסתי על כך. אבל אף פעם לא שאלתי דבר ראשון האם כדאי להגיש תלונה או תביעה. אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו. עכשיו יש מבין ???
 

טוארג

New member
זה עדיין לא הופך את זה לבסדר

תעשה מה שתרצה.
אני לא נמצא כאן כדי להתווכח עם אף אחד. לא מעניין אותי הטלפון-רדיו שלך ולא גלגל"צ. רק שאלתי האם עקבת אחרי האוטובוס מתחנת המוצא שלו ? זה הכל. ומכיוון שאתה לא עקבת אחריו, אז אתה לא יכול גם לדעת שבשדרות ירושלים ביפו היתה עגלה עם סוס שנעמדה באמצע הכביש למשך 7 דקות ו-2 שניות. ובמשך הזמן הזה התאספו בדרך בתחנות נוסעים רבים שלא היו ממתינים לאוטובוס אם הוא לא היה מתעכב בגלל הסוס והעגלה ואז לקח לנהג יותר זמן לקלוט את הנוסעים ולכן הוא התעכב. ואז הוא הגיע לתחנה המרכזית ובדיוק היתה משאית שניסתה להוריד מקרר בחנות של המקררים שנמצאת בדיוק בפינה ליד התחנה ואז הנהג התעכב עוד 6 דקות ו-33 שניות. וזה גרם לעוד נוסעים להתאסף בדרך... ובינתיים לנהג השני לא היו עיכובים אז הוא הגיע מהר יותר... בקיצור, אם לא הבנת אז אסביר בעברית קלה : גם אני לא עקבתי אחרי האוטובוס הזה ואני לא יודע מה קרה לו. רק כתבתי סתם השערות ממקרים שקרו הרבה פעמים. גם לי קרה שהמתנתי לאוטובוס זמן רב וכעסתי על כך. אבל אף פעם לא שאלתי דבר ראשון האם כדאי להגיש תלונה או תביעה. אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו. עכשיו יש מבין ???
זה עדיין לא הופך את זה לבסדר
ביחוד שבדיוק השבוע ממש זכה נוסע בתביעה מול שני נהגים בקו 67.
 

ארזS

New member
תעשה מה שאתה רוצה.

זה עדיין לא הופך את זה לבסדר
ביחוד שבדיוק השבוע ממש זכה נוסע בתביעה מול שני נהגים בקו 67.
תעשה מה שאתה רוצה.
תגיש תלונה או תביעה או שלא תגיש. זה לא מעניין אותי. חשבתי שתבין משהו אבל טעיתי. נ.ב. אין לי מניות ב"דן" או ב"אגד". כתבתי בשם השכל הישר והלא מתלהם.
 

oren*

New member
אני בטוח שלא כל תלונה גורמת ישר

תעשה מה שאתה רוצה.
תגיש תלונה או תביעה או שלא תגיש. זה לא מעניין אותי. חשבתי שתבין משהו אבל טעיתי. נ.ב. אין לי מניות ב"דן" או ב"אגד". כתבתי בשם השכל הישר והלא מתלהם.
אני בטוח שלא כל תלונה גורמת ישר
להשעיית הנהג ופיצוי הנוסע ב-5000 ש"ח. בודקים כל מקרה לגופו - לא פעם ולא פעמיים ראיתי גם שלושה אוטובוסים של קו 63 אחד אחרי השני.
 

ארזS

New member
אתה צודק אורן.

אני בטוח שלא כל תלונה גורמת ישר
להשעיית הנהג ופיצוי הנוסע ב-5000 ש"ח. בודקים כל מקרה לגופו - לא פעם ולא פעמיים ראיתי גם שלושה אוטובוסים של קו 63 אחד אחרי השני.
אתה צודק אורן.
אבל אם היית יודע מה עובר על נהג מהרגע שמזמנים אותו לבירור ועד שמודיעים לו שהתלונה נגנזה או הועברה להגשת תביעה... הנשמה פשוט יוצאת לבן-אדם. אני גר ברעננה ואפילו בקו 47 שנוסע אחת ל-20 דקות כבר נתקלתי ב-3 ו-4 אוטובוסים אחד אחרי השני. ואפילו שהמתנתי חצי שעה וגם שעה לאוטובוס אני יודע שהנהגים לא אשמים. אז נכון שמאוד כעסתי, אבל לא על הנהגים המסכנים אלא על כל המערכת. (כבישים, פקקים, משטרה, משרד התחבורה וכו'. ויכול להיות שגם הנהלת "דן" אשמה לפעמים אבל לא הנהגים שעובדים בעבודה קשה כל כך).
 

טוארג

New member
אז למה בדיוק כל נהג בקו 67 היה צריך

אתה צודק אורן.
אבל אם היית יודע מה עובר על נהג מהרגע שמזמנים אותו לבירור ועד שמודיעים לו שהתלונה נגנזה או הועברה להגשת תביעה... הנשמה פשוט יוצאת לבן-אדם. אני גר ברעננה ואפילו בקו 47 שנוסע אחת ל-20 דקות כבר נתקלתי ב-3 ו-4 אוטובוסים אחד אחרי השני. ואפילו שהמתנתי חצי שעה וגם שעה לאוטובוס אני יודע שהנהגים לא אשמים. אז נכון שמאוד כעסתי, אבל לא על הנהגים המסכנים אלא על כל המערכת. (כבישים, פקקים, משטרה, משרד התחבורה וכו'. ויכול להיות שגם הנהלת "דן" אשמה לפעמים אבל לא הנהגים שעובדים בעבודה קשה כל כך).
אז למה בדיוק כל נהג בקו 67 היה צריך
לשלם כל כך הרבה כסף? מערכת המשפט בישראל אמנם לא בשיאה, אבל היא גם לא חסרת היגיון לחלוטין, ואם הם היו צריכים לשלם ממיטב כספם, כנראה שהיה לזה סיבה.
 

ארזS

New member
אי עוצר כאן. אין לי כח לוויכוחים

אז למה בדיוק כל נהג בקו 67 היה צריך
לשלם כל כך הרבה כסף? מערכת המשפט בישראל אמנם לא בשיאה, אבל היא גם לא חסרת היגיון לחלוטין, ואם הם היו צריכים לשלם ממיטב כספם, כנראה שהיה לזה סיבה.
אי עוצר כאן. אין לי כח לוויכוחים
חסרי תועלת.
 

נוסע99

New member
האשמה היא בשיטה ולא בנהגים

אתה צודק אורן.
אבל אם היית יודע מה עובר על נהג מהרגע שמזמנים אותו לבירור ועד שמודיעים לו שהתלונה נגנזה או הועברה להגשת תביעה... הנשמה פשוט יוצאת לבן-אדם. אני גר ברעננה ואפילו בקו 47 שנוסע אחת ל-20 דקות כבר נתקלתי ב-3 ו-4 אוטובוסים אחד אחרי השני. ואפילו שהמתנתי חצי שעה וגם שעה לאוטובוס אני יודע שהנהגים לא אשמים. אז נכון שמאוד כעסתי, אבל לא על הנהגים המסכנים אלא על כל המערכת. (כבישים, פקקים, משטרה, משרד התחבורה וכו'. ויכול להיות שגם הנהלת "דן" אשמה לפעמים אבל לא הנהגים שעובדים בעבודה קשה כל כך).
האשמה היא בשיטה ולא בנהגים
עד שמשרד התחבורה לא יאלץ את החברות להנהיג ויסות בתחנות ויקצה להם נתיבי נסיעה מועדפים במידה מספקת, סיפורים כאלה ימשיכו כדבר של מדי יום ביומו. קו 42 מגיע לעזריאלי מצפון לאחר סיבובי ענק בבת-ים, ונסיעה לאורך צירים עמוסים כשדרות ירושלים, סלמה והתחנה המרכזית הישנה - ובתנאים כאלה הנהגים והסדרנים יכולים למכור לך כל סיפור שהוא. אם ברצונך להיות בלש, צא לתחנת המוצא (בבית הקברות חולון-בת ים...) ובדוק באיזו שעה חתם הנהג ובאיזו שעה חתמו השניים האחרים. עם קצת מזל תמצא אולי "משבצת" מחוקה. אבל בעיקרון - אין לנו שום מוטיבציה לתפוס את הנהגים בקלקלתם - הם החברים של הפורום! לא? מה גם שאוכל להעיד כי בקוים 40 ו-42 עובדים הנהגים החביבים והעוזרים לזולת ביותר אשר פגשתי מעודי ב"דן"!!!
 

ארזS

New member
חבל על הזמן. כמה שתסביר

האשמה היא בשיטה ולא בנהגים
עד שמשרד התחבורה לא יאלץ את החברות להנהיג ויסות בתחנות ויקצה להם נתיבי נסיעה מועדפים במידה מספקת, סיפורים כאלה ימשיכו כדבר של מדי יום ביומו. קו 42 מגיע לעזריאלי מצפון לאחר סיבובי ענק בבת-ים, ונסיעה לאורך צירים עמוסים כשדרות ירושלים, סלמה והתחנה המרכזית הישנה - ובתנאים כאלה הנהגים והסדרנים יכולים למכור לך כל סיפור שהוא. אם ברצונך להיות בלש, צא לתחנת המוצא (בבית הקברות חולון-בת ים...) ובדוק באיזו שעה חתם הנהג ובאיזו שעה חתמו השניים האחרים. עם קצת מזל תמצא אולי "משבצת" מחוקה. אבל בעיקרון - אין לנו שום מוטיבציה לתפוס את הנהגים בקלקלתם - הם החברים של הפורום! לא? מה גם שאוכל להעיד כי בקוים 40 ו-42 עובדים הנהגים החביבים והעוזרים לזולת ביותר אשר פגשתי מעודי ב"דן"!!!
חבל על הזמן. כמה שתסביר
האנשים לא יבינו. אולי תגידו שחסר לי איזה בורג, אבל אתם יודעים מה עשיתי יום אחד לפני כמה שנים כדי לדעת למה יש בעיות כנ"ל ? עליתי על אוטובוס בתחנה הראשונה שלו. נסעתי עד לתחנה הסופית. וחזרתי בחזרה את כל המסלול. נכון. זה לקח לי כמה שעות. (ותחשבו שנהג עושה את המסלול הזה כמה "נאגלות" ביום.) אבל מאז לא העליתי אפילו בדעתי להתלונן על אף נהג (וגם לפני כן לא התלוננתי...). וכאן אני באמת מפסיק לדון בעניין הזה.
 

נוסע99

New member
לכולם פה חסר איזה בורג..

חבל על הזמן. כמה שתסביר
האנשים לא יבינו. אולי תגידו שחסר לי איזה בורג, אבל אתם יודעים מה עשיתי יום אחד לפני כמה שנים כדי לדעת למה יש בעיות כנ"ל ? עליתי על אוטובוס בתחנה הראשונה שלו. נסעתי עד לתחנה הסופית. וחזרתי בחזרה את כל המסלול. נכון. זה לקח לי כמה שעות. (ותחשבו שנהג עושה את המסלול הזה כמה "נאגלות" ביום.) אבל מאז לא העליתי אפילו בדעתי להתלונן על אף נהג (וגם לפני כן לא התלוננתי...). וכאן אני באמת מפסיק לדון בעניין הזה.
לכולם פה חסר איזה בורג..
 
ללא קשר: נסו לדמיין את שד' ירושלים

האשמה היא בשיטה ולא בנהגים
עד שמשרד התחבורה לא יאלץ את החברות להנהיג ויסות בתחנות ויקצה להם נתיבי נסיעה מועדפים במידה מספקת, סיפורים כאלה ימשיכו כדבר של מדי יום ביומו. קו 42 מגיע לעזריאלי מצפון לאחר סיבובי ענק בבת-ים, ונסיעה לאורך צירים עמוסים כשדרות ירושלים, סלמה והתחנה המרכזית הישנה - ובתנאים כאלה הנהגים והסדרנים יכולים למכור לך כל סיפור שהוא. אם ברצונך להיות בלש, צא לתחנת המוצא (בבית הקברות חולון-בת ים...) ובדוק באיזו שעה חתם הנהג ובאיזו שעה חתמו השניים האחרים. עם קצת מזל תמצא אולי "משבצת" מחוקה. אבל בעיקרון - אין לנו שום מוטיבציה לתפוס את הנהגים בקלקלתם - הם החברים של הפורום! לא? מה גם שאוכל להעיד כי בקוים 40 ו-42 עובדים הנהגים החביבים והעוזרים לזולת ביותר אשר פגשתי מעודי ב"דן"!!!
ללא קשר: נסו לדמיין את שד' ירושלים
העמוסים לעייפה גם כך, בתוספת של רכבת עילית קלה (אני יודע שבעבר דנו על זה אבל איני יכול שלא להזכיר זאת שוב).
 

BUGO 54

New member
אוטובוס הוא לא רכבת

עלילות התחבורה הציבורית בישראל.
היום כמדי יום ראשון בבוקר קמתי בבית הורי במכבים-רעות (הבית בת"א בשיפוצים) בדרכי לעבודה בבורסה ברמת גן. בדר"כ אני עולה על קו 101 של מרגלית, אבל מתבאס מהפקק תנועה שבמחלף שפירים. היום החלטתי להתחכם עם הפקק: לקחתי קו 150 של מרגלית לתחנת הרכבת בלוד, ושם עליתי על הרכבת הפרברית (היתה גם אחת ישירה ועתיקה). משום שאני עובד יחסית בצפון המתחם, החלטתי לרדת בתחנת ת"א השלום (עזריאלי) ושם לעלות על קו 42 עד רחוב אבא הלל פינת ביאליק ברמת גן. איך שהגעתי למחלף קפלן הסמוך לתחנה, הבחנתי בשתי מפרקיות 42 אחת אחרי השניה! וכמובן שפספסתי אותן (מוכשר שכמותי). ה-42 הבא בתור הגיע אחרי חצי שעה במקום אחרי 10 דקות!!!! אם אני אתבע את דן על האיחור שדפקתי, יש סיכוי שאני אזכה?
אוטובוס הוא לא רכבת
הוא לא נוסע על מסילה נטולת פקקים, הנהג בקשר הדוק (מידי) עם הנוסעים, הנהג הוא גם כרטיסן, נתיבח התחבורה הציבורית אינם פנויים לנסיעת אוטובוס, הגדרת הזמן בחברות התח"צ היא אינה מציאותית ומאלצת את הנהג לבצע עבירות תנועה על מנת להגיע למשבצת ובנוסף כל נהג עובד בקצב עבודה שונה - אחד עובר באור צהוב ואחד לא, אחד קולט נוסעים תוך כדי נהיגה ומסכן את התנועה ואחד לא ועוד. דבריי אלה הם רק חלק מהמורכבות של עבודת נהג האוטובוס. לאור כל דבריי אלה - שהם עובדות בשטח, אין מקום לתלונה. יש מקום לתלונה כאשר אתה ממתין בתחנת המוצא ואתה רואה את האוטובוס עומד ולא יוצא בזמן.
 
אתה לא יודע כמה שאתה צודק !

אוטובוס הוא לא רכבת
הוא לא נוסע על מסילה נטולת פקקים, הנהג בקשר הדוק (מידי) עם הנוסעים, הנהג הוא גם כרטיסן, נתיבח התחבורה הציבורית אינם פנויים לנסיעת אוטובוס, הגדרת הזמן בחברות התח"צ היא אינה מציאותית ומאלצת את הנהג לבצע עבירות תנועה על מנת להגיע למשבצת ובנוסף כל נהג עובד בקצב עבודה שונה - אחד עובר באור צהוב ואחד לא, אחד קולט נוסעים תוך כדי נהיגה ומסכן את התנועה ואחד לא ועוד. דבריי אלה הם רק חלק מהמורכבות של עבודת נהג האוטובוס. לאור כל דבריי אלה - שהם עובדות בשטח, אין מקום לתלונה. יש מקום לתלונה כאשר אתה ממתין בתחנת המוצא ואתה רואה את האוטובוס עומד ולא יוצא בזמן.
אתה לא יודע כמה שאתה צודק !
רק כעת ראיתי את הוויכוח שהיה כאן אתמול בנושא הזה. חבל שאנשים לא מוכנים להבין מה שמסבירים להם. עכשיו אני מגלה סוד: אני עבדתי פעם בתור נהג בדן. אחת הסיבות שעזבתי היא בגלל שבעבודה הזאת אי אפשר להיות רגוע. כמה שאתה בן אדם אדיש ויוצא למשמרת רגוע ומחייך אז אחרי כמה דקות יהיה מישהו שכבר ידאג לעצבן אותך. וזה יכול להיות כל אחד. נהג בכביש, חבר לעבודה, פקק בדרך וכל דבר שממש לא מאפשר לך להיות רגוע. אני מבין את הנוסעים שמחכים בדרך לאוטובוס והוא לא מגיע. גם אני מחכה לאוטובוסים כי אפילו אין לי רכב פרטי. פעם כתבו כאן על שירים. ויש שיר יפה של יהודית רביץ ומתי כספי שנקרא "לקחת את ידי בידך". אחת השורות בשיר הזה אומרת משהו שמאוד מתאים ל"שירשור" הזה: "דברים שרואים מכאן לא רואים משם". אז אני מקדיש את השיר הזה ובמיוחד את השורה הזאת לכל הכועסים על האוטובוסים המתבוששים. ושיהיה לכולם יום רגוע ולא עצבני
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה