עלות פיקוח בניה

gidi123

New member
עלות פיקוח בניה

האם מישהו יודע מהי בערך העלות לניהול ופיקוח פרויקט שיפוץ דירת ארבעה חדרים או אפילו מחיר עבור ניהול ופיקוח בנית בית פרטי תספק. תודה.
 

eaglemoti

New member
שבוע טוב....

עלות לבניית וילה פרטית נע בין 1300 -2000 $ לחודש ,ככול שהבנייה יותר מסובכת אז זה מייקר יותר וכן להפך...
 

R o n D

New member
תלוי מה אתה מצפה מהמפקח

אפשרות ראשונה שיתפקד כמו קבלן עליון ויתאם בין קבלני המשנה. אפשרות שנייה שיגיע לאתר כמה פעמים בשבוע לבדוק את טיב הביצוע (כשיש קבלן למפתח). אפשרות שלישית שיגיע לאתר רק בזמנים קריטיים. פיקוח עליון הארכיטקט והקונסטרוקטור אמורים לעשות כחלק מתפקידם. המחיר באופציה הראשונה 1000-1500$ בחודש, בשנייה 500-800$ בחודש ובשלישית 100-200$ ליום. תזהרו את מי אתם שוכרים כי יש לא מעט מקרים של שוחד.
 

אור יום

New member
מפקח בנייה-עוד רעיון

לנו יש מפקח ששכרנו אותו לפרוייקט בנייה לתקופה של שנה בעלות כוללת של 10000 דולר. בחשבון פשוט. הרווח של המפקח גדל ככל שהבנייה מסתיימת יותר מהר ובפחות משנה ושזה סוג של תמרוץ ומוטיבציה (אגב גם אנחנו נשכרים מכך- פחות שכר דירה). ואם הפרוייקט ימשך כשנה- מה שאני מקווה שלא אז זה יוצא כ 830 דולר לחודש. כול חודש מעבר לכך יחושב לפי 830. ואנו מקווים לסיים את הבנייה בפחות משנה. עכשיו לגבי טיב הפיקוח:אם כבר לקחת מפקח אז לקחת מישהו מקצועי שיודע את העבודה- וגם לא אחד שעמוס מידי-כדי שיוכל לפקח כמו שצריך. בפועל המפקח לא חייב להיות כל יום בשטח, ישנם ימים שאין עבודה מנגד ישנם ימים שיש עבודה של כמה בעלי מקצוע בו זמנית.והנוכחות שלו חשובה. מפקח טוב צריך לדעת לתכנן את הבניה מבחינת לוז כניסת בעלי המקצוע התיאום בינהם- כך שאתם תהיו יותר משוחררים. דבר שחשוב מאוד הוא החוזים כל בעלי המקצוע האחרים- יש להתיחס לתפקידו של המפקח באתר. מעבר לכך, מומלץ לעבור עם המפקח על כל חוזה כיוון שיש לו ראיה מקצועית והוא יכול לעזור בניסוח החוזים השונים. ועכשיו לגבי בעלי מקצוע: בכל תחום דאגנו לכמה הצעות מחיר, כל בעל מקצוע הגיע דרך המלצה. בעלי המקצוע הראשונים הגיעו דרך המלצות של חברים קרובים בלבד, אחכ עם התקדמות הבנייה גם דרך המלצות של בעלי מקצוע שעבדו אצלנו ולתחושתנו היו הוגנים ומקצועיים. המפקח עצמו גם דאג להביא הצעות מחיר של בעלי מקצוע שהוא מכיר. לכאורה זה מקור נהדר לקומבינות- אך מפקח טוב שמרגיש זיקה לבית שעליו הוא מפקח-לא יביא חפרים או אנשים יקרים בעיקר אם לוקחים כמה הצעות מחיר במקביל.-זה מצריך יצירת אמון בין 2 הצדדים. בהצלחה!!
 

cobby

New member
עלויות פיקוח

שיפוץ בית 4 חדרים אמור להימשך בין חודש לחודשיים אם העבודה מורכבת והפיקוח על שיפוץ כזה יכולה לנוע בין 1200$-2000$ בניית בית פרטי - עלות פיקוח טוב עומדת על סך 10.000$ שתהיה לך בחירה מוצלחת ובניה קלה
 
למעלה