עלהחייםעלהמוות....מחפשת להכיר
אולי זה הסילבסטר שמדגיש לי את הלבד. עד עכשיו לא העזתי... חשבתי שזה יבוא לבד. ככה ספונטנית כמו שזה היה כשהייתי בת 16 שאפגוש אותו בדרך להיפר...בשפת הים או בבנק... אבל יותר ויותר גיליתי שאני מסתגרת... מעבר לעבודה...(שהיא ברובה עם נשים) כמעט לא יוצאת, אין לי הזדמנויות לפגוש אנשים. ואף אחד לא דופק בדלת ומחפש אותי... אז יאללה החלטתי לעשות מעשה. לפנות כאן מעל גלי הפורום.... להכריז בקול: אני מחפשת להכיר מישהו מעל גיל 45... יודעת שזה לא יהיה פשוט. ושתיבת הדואר לא תוצף אבל "עלהחייםועלהמוות" הנה מנסה. אז אם יש כאן באתר מבקר או מכר שעבר את גיל 45 זה מכבר... ומחפש כמוני פרטנר לחיים לא רק לבילויים אלא בעיקר לחברות אמיתית לזוגיות על כל המשתמע מכך ועם הרבה נכונות וכנות. אז אשמח אם יפנה אלי.
אולי זה הסילבסטר שמדגיש לי את הלבד. עד עכשיו לא העזתי... חשבתי שזה יבוא לבד. ככה ספונטנית כמו שזה היה כשהייתי בת 16 שאפגוש אותו בדרך להיפר...בשפת הים או בבנק... אבל יותר ויותר גיליתי שאני מסתגרת... מעבר לעבודה...(שהיא ברובה עם נשים) כמעט לא יוצאת, אין לי הזדמנויות לפגוש אנשים. ואף אחד לא דופק בדלת ומחפש אותי... אז יאללה החלטתי לעשות מעשה. לפנות כאן מעל גלי הפורום.... להכריז בקול: אני מחפשת להכיר מישהו מעל גיל 45... יודעת שזה לא יהיה פשוט. ושתיבת הדואר לא תוצף אבל "עלהחייםועלהמוות" הנה מנסה. אז אם יש כאן באתר מבקר או מכר שעבר את גיל 45 זה מכבר... ומחפש כמוני פרטנר לחיים לא רק לבילויים אלא בעיקר לחברות אמיתית לזוגיות על כל המשתמע מכך ועם הרבה נכונות וכנות. אז אשמח אם יפנה אלי.