עכשיו תורי...

ross87

New member
עכשיו תורי...

החלטתי שלקראת הפסיכומטרי הבא, אני לא לוקח צ'אנסים והולך להוציא בסביבות ה-750 (שיפור של כ-100 נקודות), נרשמתי לקידום אישי, הכל טוב ויפה. הבעיה שהפסיכו' הוא ב-20 לאפריל וזו תחילת (או תרום) תקופת המגנים. האם מישהו שעשה פסיכו' בתקופה הזו יכול להגיד עד כמה הפסיכו' השפיע לו על ציוניו (כי לפסיכו' הזה אני כן הולך לחרוש). שנית כל, עד כמה השיפור מציאותי, בהתאם ללמידה נכונה? (את הספרים של היי קיו כבר קניתי כך שמדצמבר אני מתחיל ללמוד). תודה!
 

Musi© Gi®l

New member
../images/Emo79.gif אם תחרוש ../images/Emo15.gif../images/Emo18.gif

תקופה ארוכה בצורה מתונה, ולא תחרוש ממש חזק לפני המבחן- לדעתי זה לא יפגע במתכונות... השיפור מציאותי, אני רוצה להאמין
אממ. תראה, אתה יודע שאתה יכול. הציונים שלך בכמותי ומילולי יצאו דומים באיזור ה 120 ומשהו, נכון ? אז שניהם תשפר ל 140 ומשהו... יהיה לך חומרים טובים יותר במילולי מאלה שקיבלת בקורס הראשון, ויהיה לך עוד תירגול בכמותי, אתה תשתפר. רק תזכור לא להזניח את האנגלית, תקרא יותר ספרים באנגלית, תעשיר את האוצר מילים... וכל הכבוד על הנחישות, *מעריצה*, לי לא היה את הכוחות.
 

BabyBoy1

New member
אני עשיתי באפריל

וזה בכלל יוצא ממש בתקופת המגנים/בגרויות. הייתה לי מתכונת במתמטיקה יום לפני הפסיכומטרי, פשוט דיברתי עם המנהל וביקשתי ממנו רשות לא לגשת והוא הסכים לי. (הייתה עוד מתכונת) אני אישית בתקופה שלמדתי התרכזתי בעיקר בפסיכומטרי, הגעתי לרוב השיעורים, אבל את בכל הזמן הפנוי בבית למדתי רק לפסיכומטרי. זה לא היה קל, אבל בסוף הוצאתי ציון טוב.
 
למעלה