עכשיו שבוע אני לא יראה את ישראל../images/Emo10.gif
בע"ה שבוע שלם!!!!! אתם קולטות???? נפרדנו היום ועד החתונה ביום ראשון לא נראה אחד את השני, זה קצת מבאס אנחנו לא נפרדים לכ"כ הרבה זמן אף פעם! ואני עם היציאות שלי מתכננת לנסוע לבית מלון ליומיים ברביעי חמישי לפני החתונה, נראה לכם הגיוני? יום טוב! מולדת
בע"ה שבוע שלם!!!!! אתם קולטות???? נפרדנו היום ועד החתונה ביום ראשון לא נראה אחד את השני, זה קצת מבאס אנחנו לא נפרדים לכ"כ הרבה זמן אף פעם! ואני עם היציאות שלי מתכננת לנסוע לבית מלון ליומיים ברביעי חמישי לפני החתונה, נראה לכם הגיוני? יום טוב! מולדת