עכשיו ראיתי את העונה ה2!! ו...

shawn 1

New member
עכשיו ראיתי את העונה ה2!! ו...

ממש ממש נהניתי! רק אני רוצה להבין... (ובבקשה לא לרשום לי ספוילרים לאחריי הפרק הראשון של העונה 2!!!!) על הקטע בהודו עם אודי שניר... 1-מי זה הבחור שבא אליו, עד להודו עם הכובע המוזר וזה....?? 2- מי זו הבחורה שהייתה עם אודי בהודו? אחת שנראה לי ששמה גלי...(?) למה לה להיות שם, היא לא נשואה לדורון?? שאגב, הוא לא בגד פה כמה פעמים? היא איתו או... ואם גלי לא עם דורון, אז עם מי הוא? 3- הבנתי שבסוף עונה 1 ריקרדו (אם אנלא טועה שככה קוראים לו..) "חיית המחמד" של נעמי, יירה בגבעון..אז ריקרדו לא ייזכר שוב?? איפה הוא?? 4- מי זה השמן הזה עם השער הגדול שהיה על הבניין ההוא כשזוהר הציע לנינה?? הוא לא מיטן גאון מחשבים....? 5- ומי זה הבעל בית של סאן אנ ביץ'? זתומרת, הוא היה בעונה ה1?? ואם כן, אז איך נינה וזוהר מכירים אותו, כי כשהם באו אליו למשרדו, הוא דיבר כאילו הוא מכיר אותם הרבה....... בגדול, התוכנית גדולה!!
 
חח..לא ראיתי היום :(:(:(

הייתי אצל חברה..והתחיל לרדת גשם..אז לא יכלתי ללכת ברגל...:(:( איזה באסהההה אבל אני יכולה לענות לך על חלק מן השאלות..אלה שאני זוכרת... 1 או רם...או ארז טל :(אני לא ראיתי..ולא ממש זוכרת) 2 כן,קוראים לה גלי...והיא חברתו לבינתיים של אודי שניר...אמ..לא היא ממש לא נשואה לדורון!!!!!...חח....ודורון לא עם אפחת... 3.חכי ותראי...חח...יש עוד המון זמן עד שייראו אותו...בפרק...אמ...99 או 100....הפרקים האחרונים...:( 4 לודעת...חח...ממש אבל ממש לוזכרת.. 5 קוראים לבעל הבית של סאן אנד ביץ' נפתלי אטיאס...שהוא לא היה בעונה ה-1 של הש"ש...ולא יודעת...יכול להיות בגלל הפרויקט הזה שהם "דגמנו" לסאן אנד ביץ...כאילו עשו ת'פרסומת..לגור עם כוכבים..אז הוא בטח כבר כאילו פגש אותם... מקווה שעזרתי..חוץ מהשמן הזה...שאני לא זוכרת כלום..על אחד כזה..
 

LeRanch

New member
הנה התשובות..

1. הבחור שבא לאודי זה רם שעבד איתו כשאודי היה מנכ"ל ערוץ 2. הוא בא בשליחות של נפתלי להחזיר את אודי לארץ כדי להגיש מועמדות במכרז לערוץ 2. 2. הבחורה שהייתה עם אודי זאת גלי שבאמת בעונה ה-1 הייתה עם דורון אבל הם נפרדו והם לא היו נשואים. 3. קודם כל קוראים לו קלאודיו ורק בסוף העונה הוא יחזור 4. השמן הזה זה אדם שמנגן ב"הבימה" במחזמר "סינדרלה 2005" וניגן גם באקדמיה של ירדנה בעונה ה-1. 5. בעל הבית של סאן אנד ביץ' זה נפתלי שלא השתתף בעונה ה-1. הוא נינט וזוהר מכירים כי זוהר ונינט צילמו פרסומת לסאן אנד ביץ'. זהו
 

shawn 1

New member
תודה רבה לשתיכם למעלה, ואגב, אני

בן ולא בת...לאלה שטעו... תוכנית ענקית...!!! ודי קל להבין את הסדרה מהעונה ה2!! אהבתי את המוזיקה של סוף הפרק (כשהבחור ההוא (אושרי ) שעלו עליו נינה וזוהר) המוזיקה בסוף ענקית! איזה צחוקים, חבל שהיא כבר לא יודעת שהיא הבנאדם שאיתו היא תתחתן...ח...! (אל תענו לי עם ספוילרים!) בגדול, חשבתי שאני לא אוהב....טעיתי!! והבת של נחנח ומיק מיק ממממאאאאממממייי!!
 

shawn 1

New member
אהה, אגבב

אודי , גלי כאילו בת זוג שלו? אז היא יכולה להיות אימה של דנה... (חח!) מה היא מצאה בו?!?!?!?
 

דבירית

New member
מוזר שאתה אומר את זה כי זה מזכיר לי

שבעונה הקודמת הם החלו לצאת ורצו לערוך ארוחה של אודי דנה וגלי. גלי ודנה לא היו ביחסים טובים. זוכרים איך גלי נהנתה מהממממחשבה שששדנה תדע את האמת. בסוף הם תיכננו ארוחת ערב ודנה הגיכעה עם יריב שהיה חבר שלה ובאותו יום התחיל גם עם אמה הביולוגית שהגיעה לאותו אירוע וגלי שגם לה היה סיפור בהתחלה עם יריב לפני שהיה חבר של דנה. בקיצור הוא יצא עם שלחושתן. והן החליטו ללמד אותו לקח ובמהלך מגובש קשרו אותו למיטה עם אזיקים וכהוא התעורר וובגלל זה אני חושבת שהוא פיספס איזו פגישה לא זוכרת מה זה היה בדיוק. הוא נשאר כך יום שלם.
 

דבירית

New member
,תשובות ל- SHAWN1 ללא ספוילרים

1. הבחור שבא לאודי שניר הוא רם שגב, שבעונה הראשונה עבד עם אודי שניר בערוץ 2 היה מבצע את הוראותיו של אודי שניר. היו צמד חמד. 2. גלי- היא לא נשואה וניהלה רומן עם דורון במשך העונה שעברה. היא טסה להודו סתם לנקות את הראש עם אודי שהיא התידדה איתו. 3. זה לא ריקרדו. את מתכוונת קלאדיו שאכן ניסחת היפנ שהיה "חית המחמד" של נעמי. הוא יוזכר בעונה הנוכחית כשנעמי תיזכר בעבר. הוא גם יופיע פעם. 4. השאלה הזו לצערי כרגע לא אוכל לענות לא בגלל שאי אפשר אלא לא ראיתי את הקטע ואיני זוברת. כאראה את ההקלטה אענה לך יותר מאוחר. 5. מר אטיאס לא הופיע בעונה הראשונה. גם אותי הפליא שנפגש עם נינט וזוהר. זה באמת נראהה כאילו הכירו. אבל לא. נכון שזו סדרה גדולה ותהנה ממנה. צופה חדש.
 
למעלה