עכשיו סיימתי עם המטבח - מהבוקר!

droli

New member
עכשיו סיימתי עם המטבח - מהבוקר!

אז נכון שישנתי באמצע שלוש שעות, אבל התחלתי בשש בבוקר.... מה הכנתי? בקר בבצל - רקדנית גיל בצלים - רובנס אורז צהוב - אמוש חצילים ממולאים - ענת פטריות ממולאות - פרטי סלט פלפלים קלויים - פרטי פאי של בורקס וטראפלס שוקולד לבן וקוקוס - "בישולים" ו..זהו, השבת מצידי יכולה להתחיל... חבל שרק עכשיו. מיכל
 
אמוש? מי זו ? לא מכירה...../images/Emo13.gif

מה זה, קללה חדשה?...
אינעל א...
נשיקות אמא של צליל ואופק
 
למעלה