עכשיו - כשהאמת גלויה לכל - וכבר יודעים שאיילה
וסער פסיכים עם תעודות (מה שברור לרובנו כבר הרבה זמן - ומסביר את ההתנהגות הדוחה שלהם לעייני כל) אני תוהה - האם הגרעין הקשה לא יסתפק בזאת ואף ידרוש לראות מרשם מהרופא כדי לקלוט... אולי ייתבעו את הפייבוריטים שלהם על הוצאת דיבה... מי יודע? מי רוצה להיות ראשון? אילנה? אבא ג.? רותי? אולי אתה נאה דורש? מה שבטוח - אני סומכת על שומבלע שחושב שיש מה לקנא במסכנונת איילה... סער ואיילה - קופרמן משחק בכם ומגחך בריש גליי איףףףףףף
וסער פסיכים עם תעודות (מה שברור לרובנו כבר הרבה זמן - ומסביר את ההתנהגות הדוחה שלהם לעייני כל) אני תוהה - האם הגרעין הקשה לא יסתפק בזאת ואף ידרוש לראות מרשם מהרופא כדי לקלוט... אולי ייתבעו את הפייבוריטים שלהם על הוצאת דיבה... מי יודע? מי רוצה להיות ראשון? אילנה? אבא ג.? רותי? אולי אתה נאה דורש? מה שבטוח - אני סומכת על שומבלע שחושב שיש מה לקנא במסכנונת איילה... סער ואיילה - קופרמן משחק בכם ומגחך בריש גליי איףףףףףף